Fórum - Téma


OPEL FOTO po všechny milovníky.


Fórum Pokec všeobecný OPEL FOTO po všechny milovníky.



1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

2014-03-24 13:43:11

No bohužel neni jediná , když vezmu třeba Peugeot 205 kterej má zadní díl na suchej zip , což je dobrá haluz.

Nebo Seat Ibiza či Fiat Ritmo , to je taky hnus. A to sou ke všemu úpravy od fabriky (Bertone)...

To Kadett z toho vyšel z toho období asi nejlíp.

2014-03-24 16:08:59

Ale jsou to maloseriovky, krom té 205. Podle mě to jsou taky dořezaný normální auta, kdežto Kadett má karoserii vyráběnou už jako cabrio kde se se vším počítá. Ne, že se dělá nějaký kompromis.

2014-03-24 22:02:35

Pár foteček, líbí, nelíbí?

2014-03-24 22:06:23

A co toto?

2014-03-24 22:11:02

Je libo trochu muziky?

2014-03-24 22:23:51

zdeneklbc: Tohle je vlákno hlavně o technických zajímavostech a lahůdkách souvisejících s vozy automobilky s bleskem ve znaku, Zdeňku, proto si myslím, že by se to tu zrovna nemuselo zasírat všelijakým tuningem a tuzingem... Můj názor, nemusíš s ním souhlasit ani ty ani nikdo jiný...

2014-03-24 23:01:58

colommbo: Nevím jak se to má z názvu "Opel fofo" poznat, že se sem mají dávat jen technické zajímavosti Já třeba tuning mám docela rád, když je to kvalitně a vkusně udělané, tak proč ne (záměrně na prvním místa kvalitně, protože vkus už je na každém).

To černé eFko je pěkné, na to jak dlouho je to už postavené vypadá pořád dobře. Nedávno bylo naprodej.

2014-03-25 05:15:26

No, nic, necháme tedy toto vlákno raději opět v klidu odpočívat. Asi jsem nepochopil proč tu je a co se sem mělo dávat. Držel jsem se toho, že to mají být vozy s bleskem ve znaku, jak je uvedeno v názvu.....

Technický koutek je hned vedle tohoto vlákna.

2014-03-25 06:30:14

A mě se zas líbí ta astra coupé , taková jako DTM úprava

Jinak toho zlatýho Kapitána moc nechápu....

2014-04-01 11:06:58

Opel dnes uvádí novou variantu verze ASTRA, určenou k mistrovství světa v kopané v Brazílii.

2014-04-14 20:20:35

Ukrajinská armáda má nový vozový park,...

2014-05-28 20:49:36

Koukám, že již delší dobu sem nikdo nedal žádnou technickou zajímavost a lahůdku souvisejících s vozy automobilky s bleskem ve znaku, tak si dovolím pár foteček vložit:

2014-06-10 17:11:57

pár fotek ze srazu ve Volduchách

 ZDENDA
Zdeněk
2014-06-10 22:24:08

breathlless: Manta

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-06-10 22:37:15

breathlless: Manty jsou pěkný

qpc
petr
2014-06-10 22:49:03

hm,ta Lotus Omega je zajímavější

2014-06-10 23:24:17

qpc: A docela mě mrzí že sem jí ani moc neslyšel (motor) , jak sme furt blafali :)

2014-07-09 13:05:39

Dámy a pánové, nová CORSA přichází... Premiéru bude mít v Paříži, máme se nač těšit!

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-07-09 13:28:07

zdeneklbc: Přidávám něco o motorech pro novou Corsu...Všimněte si absence výfukových svodů, turbo je montováno již přímo na centrální vývod z hlavy válců....a olejový filtr se vrací zpět pod motor v klasickém provedení

Americký koncern General Motors představuje svou novou řadu modulárních maloobjemových motorů, které se objeví ve všem menším, než jsou kompaktní SUV jednotlivých značek a to od nynějška do roku 2017, kdy se těchto Ecoteců bude vyrábět až 2,5 milionu. Paleta motorů o objemu 1,0 - 1,5 l bude činit neuvěřitelných 11 variant, což je však dáno tím, že půjde jak o tří, tak o čtyřválce a to jak atmosférické, tak přeplňované.

Nejslabší tříválcový Ecotec 1,0 l bude mít výkon 56 kW a točivý moment 95 N.m, nejsilnější čtyřválec 1.5 Ecotec Turbo pak 123 kW a 250 N.m. Jako první půjde do výroby přeplňovaný litrový tříválec pro Opel Adam a čtyřválce 1.4 Ecotec Turbo (110 kW a 235 N.m) a 1.5 Ecotec (84 kW, 146 N.m) pro čínskou verzi Chevroletu Cruze.

Nové motory Ecotec se budou vyrábět v továrnách Flint (Michigan, USA), Shenyang (Čína), Szentgotthárd (Maďarsko), Toluca (Mexico) a Changwon (Jižní Korea) a GM slibuje, že jsou navrhovány tak, aby je bylo možné zkombinovat s elektromotorem do hybridního ústrojí, popřípadě přizpůsobit ke spalování alternativních paliv.

Přeplňovaný litrový motor nahradí v nabídce atmosférickou šestnáctistovku a při srovnatelných výkonových parametrech bude o 20 % úspornější, zatímco motory 1.4 Turbo budou o 5 % spořivější, než ty dosavadní. GM se také chlubí, že motor 1.4 Ecotec Turbo bude o 50 % tišší, než motor Volkswagen EA211 1.4 TSI a o 25 % tišší, než 1.0 EcoBoost od Fordu. To vše díky přímému vstřikování, proměnnému časování ventilů, proměnné délce sacího potrubí a pochopitelně přeplňování. Jako velkou výhodu GM vidí i modularitu motorů, které sdílejí maximální možné množství dílů a mají stejné vrtání válců.

2014-07-09 16:11:27

Přestože chápu, že pokrok nezastavíš, volám "A bude hůř...!"

http://www.novinky.cz/aut...asistencnich-systemu.html


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7