Fórum - Téma


Opel corsa 1.2 16v 1998 nestartuje


Fórum Corsa B Opel corsa 1.2 16v 1998 nestartuje

Informace o modelu: Opel Corsa B



2015-10-18 19:29:57

Ahoj panove žadam o radu, už delší dobu jsem měl podezření na přeskočený řetěz o zub a ted se to zřejmě projevilo čerpadlo dava auto chytne jde do 3000 ot.min a během 10 sekund zase chcípne na diagnostice mi to furt hazí egr ale to je jina zavada ale stale to hlasí čidlo polohy klikoveho hřídele.To jsem minulý týden měnil za nove a stale ten samý problem tak jsem ho proměřil a je v pořadku i to staré čidlo tak jsem proměřil konektor i ten je v pořadku.tak mam podezření na ty rozvody že to palí uplně jindy na jiskru než by mělo.vyndal jsem dnbes i svíčky a ty bily uplně zalite benzínem a hlavně když to chytne tak hrozně zahuli a do bíla.a jiskru take dava

Venca49  
Václav
2015-10-18 20:09:41

ungele: Neubývá chladící kapalina?Je možné,že odešlo těsnění pod EGR ventilem,nebo pod hlavou.

2015-10-18 20:16:26

To prave neubyva a hlavne by to neresilo problem proc to nechce nastartovat.

Venca49  
Václav
2015-10-18 20:39:14

ungele: Je mi to jasné,ale to samé měl soused u litrovky a bylo to těsnění pod hlavou.Také nechtělo chytat a občas smrdělo z výfuku.To těsnění pod EGR dost často odcházelo.Mokré svíčky mohou být též od vody.Jinak na kontrolu rozvodů jsou přípravky,hlavně na správnou polohu kroužku pro čidlo pro zapalování.Na obrázku č.1 je přípravek,č.2 je kroužek.

Jinak na rozvody je přípravků více.

2015-10-18 20:44:47

Skusim zitra skoyknout ten egr a ty rozvody a uvidim dale treba tam nevo najdu ale voda se nestracela ani domud to jezdilo a ted prave take ne uz tyden mi to stoji v garazi a nikdo nevy co stim ani kamaradi mechanici a ani elektrykari

2015-10-20 18:29:25

Tak nakonec jsem to znovu napichnul na diagnostiku.a ted to hlasi snimac polohy plynoveho pedalu A , vahu vzduchu.tak jsem dneska vymenil potenciometr a nic stale nestartuje nevyte nikdo co stim???

Venca49  
Václav
2015-10-20 19:42:03

ungele: Napíchnul na diagnostiku,na jakou?Proč to píše pokaždé něco jiného?Nekecá ta "diagnostika"?Jaké jsou ostatní hodnoty,nebo jen vyčteš chyby?To není diagnostika!Kontroloval jsi ty rozvody?Co ten EGR ventil,je OK? ???????????

2015-10-20 19:50:24

Kts od Bosche je diagnostika na hodnoty jsme take koukaly i akcni cleny skouceli.na rozvody jsem nekoukal nemuzu od nikoho ani nikde sehnat pripravky na nastaveni a egr je poradku tedy po vyndani se opticky tvari v poradku.

Venca49  
Václav
2015-10-20 20:01:33

ungele: Tento EGR se bude opticky vždy jevit OK,ale je v 95% vadný elektricky - cívka.Když je totál,tak to taky nechytá.Je to jen můj postřeh,nemusí to tak být u tvého vozu.

2015-10-20 20:05:47

Takze myslys ze by to mohl byt ten egr?a da se nejak vyradit nez zaslepit nebo se to musi vymenit rovnou???

Venca49  
Václav
2015-10-20 23:00:48

ungele: Jestli je vadný,tak je i vyřazený.Zaslepit ho nestačí,protože ŘJ to pozná a bude zase problém.Jedině nějakým dodělávátkem ošálet ŘJ.Pomůže jedině dát nový,nebo jiný bezvadný.Samosebou i nové těsnění.Netvrdím,že je to EGRkem,ale možnost to je.Přípravky na rozvody jsou na obrázku.

2015-10-26 18:28:58

Tak rozvody jsem oddekloval ale vypadaji v pohodě.zitra bych snad měl mít přípravky na to nechce se mi je kupovat když je použiji jednou.tak snad to bude tím jinak už netuším.ale vyndal jsem svíčky a ty byli opět zalite benzínem.tak kdyby nahodou měl někdo stejný problem tak dejte vědět co stím děkuji

2015-10-31 20:03:03

Rozvody jsem odskousel a jsou tak jak maji byt sedi i na znacky tak uz nevym co dal by to mohlo byt.hrozne se zalejvajy svycky benzinem kdyz to skusim nastartovat kdyz je vyndam vycistim a vratim zpet tak to chytne jen na chvilku a jen kdyz pridavam plyn pak se to vzapeti hned samo udusi.

2015-11-05 17:26:28

Tak panove krokovy moturek vymenen potenciometr skrtici klapky taktez a vaha vzduvhu take a stale to same obcas chytne ale musi se drzet Pod plynem a pak zase chcipne.tady je i fotografie

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-05 19:56:09

ungele: Když jsi měnil potenciometr na klapce, udělal jsi základní nastavení v nulové poloze?? Potenciometr se musí seřídit na výstupní napětí 0,45V (+,- 0,03V) při zavřené v poloze 0 a při otevřené na 100% musí jít změřit 5V.......

2015-11-05 20:16:20

Ne ne to jsem neudelal vubec netusim jak to udelat

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-06 15:36:31

ungele: Vedou na něj tři vodiče, jeden je kostra, jeden je plus 5V a ten poslední je právě signál zpět pro jednotku. Na něm se mění napětí v uvedeném rozsahu dle natáčení potenciometru. Je potřeba měřit napětí mezi kostrou a tímto signálním vodičem. Natočením potenciometru na jeho držáku před jeho samotným utažením se dosáhne předepsané hodnoty.

Nevím, jak to lépe popsat, možná to nechat udělat někomu, kdo se v tom vyzná......

Jestli diagnostika co používáš umí live data, tady máš protokol pro porovnání. Když najdeš nějakou položku více rozhozenou, budeš mít pravděpodobně viníka.....

Measuring blocks information:

Battery Voltage 14.1 V

Immobiliser Signal Received

Immobiliser Active

Engine Speed 960 RPM

Fuel Pump Relay Active 0V

TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0.76 V

Throttle Valve Angle 4 °

Idle Switch Closed 0V

Simulated Full Load Switch Inactive

Mass Air Flow Sensor 1.66 V

Coolant Temperature 57 °C

Coolant Temperature 1.97 V

Intake Air Temperature 23 °C

Intake Air Temperature 3.39 V

Engine Type 4 Cylinder

Transmission Coding Manual Transmission

Park/Neutral Switch P - N 0V

A/C Information Switch Inactive 0V

A/C Compressor Switch (Air Conditioning) Inactive 0V

Hall Sensor Active

Ignition Coil 1 Load

Ignition Coil 2 Load

Ignition Coil 3 Load

Ignition Coil 4 Load

Knock Signal Inactive

Knock Retard 0 °CA

EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation) Inactive

EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 0%

EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 1.31 V

Fuel Tank Ventilation Valve 0%

O2 Sensor 620 mV

O2 Sensor Loop Closed

Air/Fuel Ratio Rich

O2 Loop Integrator 138 Steps

O2-Loop BLM Idle (Block Learn Map) 103 Steps

O2-Loop BLM Partial Load (Block Learn Map) 103 Steps

Desired Idle Air 13 kg/h

Actual Value Idle Air 13 kg/h

Desired Engine Idle Speed 900 RPM

Engine Load Signal 2.5 ms

TPS Load Signal (Throttle Position Sensor) 11 Steps

Torque Control 0%

Torque Control Inactive

A/C Relay (Air Conditioning) Inactive

Vehicle Speed Pulse Not Received

Vehicle Speed 0 km/h

Telltale (Check Light) Off 12V

Engine Speed Pulse Inactive

Calculated Air Flow 11.0 kg/h

Injection Pulse 5.0 ms

Spark Angle before TDC (Top Dead Centre) 3 °CA


Odpovědět