Fórum - Téma


Opel astra z20let


Fórum Astra G Opel astra z20let

Informace o modelu: Opel Astra G



2016-08-25 10:35:12

Ahoj mam problem moje z20let mi zere olej zhruba 1l na 300 km turbem to neni hadice od vstupu do intercoleru je sucha ale od sani je zamastena jako by to slo od odvetravani ventiloveho vika nevim jak poznat cim to jee

2016-08-25 10:43:10

rocky1607: Ahoj! Nevím(e), jak dlouho vůz máš ty, ale s ohledem na motorizaci to může souviset i s režimem, v jakém auto provozovali předchozí majitelé, jestli motoru nedávali příliš za uši studenému nebo naopak nedochlazovali turbo po dojetí - v prvním případě můžou být vydřené válce, v druhém zapečené kroužky a téměř jistá budou ztvrdlá gufera ventilů. Zkus pro klid duše nechat změřit kompresní tlaky, abys zbytečně nebádal okolo...

2016-08-25 10:45:18

Vycistit odvetrani ve viku. A co tlaky? Zmereny?

colommbo: Na gufera tenhle motor moc netrpi, ale muze to byt cokoliv.,...

2016-08-25 10:50:01

A kolik maji byt tlaky na valci

Jak jse motor ohreje zhruba po pul hodine jizdy zacne hulit ale jen kdyz jedu pomalu v nizkejch otackach to vzdycky vyflusne oblak

2016-08-25 11:04:46

rocky1607: Dvoulitr by měl mít 12-15 bar, přičemž rozdíly tlaků mezi jednotlivými válci by neměly přesáhnout jeden bar. Předpokládám, že totéž bude platit i u foukaného LETka, turbo slouží jen k rychlejšímu plnění válců a na kompresní tlaky nemá vliv.

2016-08-25 11:44:13

Tak na trech valcich jsem nameril zhruba 11 a na jednom pod 10 ale motor byl zahratej

2016-08-25 12:01:10

rocky1607: To je OK. Turbo ma mensi kompresi. Ja mam taky kolem 11.

2016-08-25 12:09:13

Nazdar . Bude asi nutny repas hlavy , alebo bude prasknuty kruzok. Dymi za studena pri starte ?

2016-08-25 12:12:53

rocky1607: Při měření komprese má být motor zahřátý na provozní teplotu, to je správně. A nejsem mekánik, tož nevím, nakolik je směroplatné upozornění, že rozdíl tlaků mezi jednotlivými válci nemá přesáhnout jeden bar, nicméně výsledky tvého měření mi katastrofické nepřipadají a neměly by být důvodem tak šílené spotřeby oleje. Do válců to poteče někudy jindy...

2016-08-25 14:17:04

Pri studenem startu nekouři vubec zacne az kdyz jse opravdu hodne ohřeje tak pul hodky jizdy a pak pri jizde kdyz uderu plyn tak vyflusne oblak dymu

2016-08-25 14:20:21

rocky1607: Tož to ventilová gufera nebudou, ta po studeném startu hulí dost...

2016-08-25 14:23:04

Tak uz ostava len turbo si myslim , dat von a tlakovu skusku... ja som toto robil pred mesiacom na z20let turbo na repas , +hlava na repas + vycistene kruzky aj s piestami a pokoj zo spotrebou oleja.

2016-08-25 16:49:10

Turbo by to nemelo delat kdyz je hadice do intercoleru sucha ale do sani je od oleje a nemuzou to byt jen stiraci krouzky ?

Venca49  
Václav
2016-08-25 17:04:35

rocky1607: Měření kompresních tlaků u tvého motoru: vyndat zapalovací modul a svíčky,motor zahřátý více jak 80°C. U Z 20 LET motoru: Škrticí klapku pomocí TECH 2 otevřít – použít program "Kompresní tlaky kontrolovat" (TECH 2).Spouštěč ovládat cca 4 sekundy při úplně otevřené škrticí klapce – minimální otáčky 300 min-1. Tlakový rozdíl mezi jednotlivými válci nesmí překročit 100 kPa (1 bar).Kompresní tlak je 1100 - 1400 kPa.

2016-08-25 17:16:45

To jsem meril a na trech valcich jsem nameril 11 a na jednom malinko pod 10

2016-08-25 17:20:40

A kourit to zacne az po ujeti cca min 20 km


Odpovědět