Fórum - Téma


Opel Astra H 1.7 cdti 74 kW (101 koní)


Fórum Astra H Opel Astra H 1.7 cdti 74 kW (101 koní)

Informace o modelu: Opel Astra H


1  2  3

2015-04-04 08:55:41

Tak jsem se byl nx to auto podivat a je fakt super. Pán neměl zafny problémy na všechny otázky odpověděl. Serviska,doklady v pohodě. Projížďka taky v poho. Akorát to ma jen 5 rychlosti. Je to 1 měsíc 2005. Motor si přede. Nikde nic neklepe. Ani olej ze spodu. A to neni motor čištěny. Je to dovoz. Platna trchnicka do 2016. Gumy letni Al 70% + zimní 90% plech vzorek.

Dnes jen diagnostika a když bude vse v pohodě. Tak to vezmu. Je ten 5 kvalt v pohodě?

2015-04-04 09:47:50

kolouch32: Buď rád za ten pětikvalt F23WR, brachu... Do všech (zdůrazňuji DO VŠECH) silnějších naftových motorů v AH (do tohoto konkrétního Z17DTH taky, ale ty máš kliku) se montoval šestikvalt M32WR, který, bohužel, spolehlivostí neoplývá... Už se to tu taky probíralo. http://www.club-opel.com/...ti-sestikvalt-m32wr-77397

2015-04-04 09:55:33

kolombo Dík..už jsem to tu četl.. vím že je ten 5 kvalt lepší na poruchovost, ale co spotřeba?? za chvilku mi auto přiveze na paletáku. tak uviidime co ukáže diagnostika.. dám echo..

2015-04-04 10:33:29

kolouch32: Převodové poměry:

F23WR: 3,577 1,887 1,192 0,848 0,686 stálý převod 3,95

M32WR: 3,818 2,053 1,302 0,959 0,744 0,614 stálý převod 3,65

Osobně jsem přesvědčen, že mnohem větší vliv na spotřebu má element mezi volantem a pedály než samotná převodovka...

2015-04-04 10:35:21

Spotřeba okolo 6-ti litrů. Už jsem to tu psal včera

2015-04-04 13:12:54

Kolombo ja se v tyhle číslech moc nevyznám.

Ja jezdim ekonomicky.. akorát jsem měl jen benziny.

Nevim jak s dieselem jezdit. Ale to snad poznam na zvuku motoru. Jinak Auto jsem koupil. .

Diagnostika i km v pořádku. Az bude cas tak nafotim a hodim to na profil. Zatím diky za rady.. otazek do budoucna bude asi dost

2015-04-04 13:33:28

Mrky ty máš taky 5 kvalt?

Alternátor je jak novej.

Muzes mi napsat aspoň důležitý poznatky. Či Čemu se věnovat než vyjedu na první výlet.

2015-04-04 13:50:45

kolouch32: Můžu Ti poslat oskenovanou recenzi ze Světa motorů kterou psal někdo, kdo o tom autě alespoň trochu něco věděl.

Své poznatky Ti samozřejmě můžu taky poslat, ale nejdříve večer, teď mám něco na práci.

Pokud je to auto v pořádku, je vpodstatě bezproblémový.

Pošli mi e-mailovou adresu, pošlu tu recenzi. Pošlu Ti i na Vectru, protože motory se používaly pro obě auta.

2015-04-04 13:59:11

Tak to diky zs každou radu.. email .: jarykolouch@seznam.cz

2015-09-17 08:47:01

Pánové mám problém z predni pravou poloosou, a chtěl bych je vyměnit za novou. Pokud je vytahnu z převodovky nevytece mi olej z převodovky?

 Kopejda  
Michal Kopecký
2015-09-17 12:20:49

paiu: Pravděpodobně ano, tak ho nejdřív vypusť z převodovky a potom ho tam zase nalij zpět.......

2015-09-20 08:12:16

kopejda: ahoj. Ještě taková otázka: ( promin že se ptam na každou kravinku) jak vyndam poloosou z převodovky? Jak je tam chicena nebo stačí sundat stahovací pásku a je venku? Od kola je mi jasno, ale od převodovky jsem to ještě nedělal.

2015-11-22 21:40:06

Dobrý den,

prosím o radu s rozvodama na mém autě Opel Astra H kombík, 1,7CDTI 74kw rok 2009 a najeto 230tis km.

Minulý týden jsem nechal udělat znamého rozvody a ten přišel na to, že to, jak jsou tam ty stávající rozvody nasazené, nesedí podle manuálu od Opel.

Před dvěma lety při 140tis km jsem rozvody nechával dělat v servisu, (se kterým jsem nebyl spokojen, proto k ním už nejezdím), kteří to tam nasadili, jak to tam teď je.

Je to tam nasazený tak, že když podle manuálu nastavím kolečko vačky tak jak má být, dole na klikovce jsem o tři zuby vpravo od rysky. Když to otočím na klikovce tak jak to má být, tedy na rysku, jsem nahoře na vačce o zub vedle.

Podle manuálu je tam ten rozvod nasazený špatně. Prosím o radu jestli ten rozvod mám udělat tak, jak tam teď je, nebo to mám udělat podle manuálu?

Možná s tím může i souviset porucha P0500, která se tam objevila již krátce po prvních rozvodech a nejde smazat. Ta porucha znamená, že je něco špatně se snímáním otáček vačky nebo klikovky. A pak další věc na kterou si stěžuju už fakt je, že motor od cca 2800 otáček výše změní zvuk a ve vyšších otáčkách je to takové měkké, líné. Vážně divné.

Velké dilema, bojím se nastavit rozvod tak, jak má být podle manuálu, aby se to nepotkalo. Ale zase proč by to někdo někdy nastavoval jinak, než to má být? A jak je možný, že to jede...

 Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 23:26:43

maty727: Vačka o zub vedle = projevy které popisuješ..... nastavit dle manuálu a po napnutí, několikrát protočit motorem ručně za klikovku, vždy se musí po druhém otočení sejít vše na značky. Potom teprve startovat motor. Když to půjde protočit rukou, tak se to po startu nemůže potkat. To že to teď je líné a vydává divné zvuky je právě posunutí vačky o pár stupňů. Jezdit to bude, když se ventily "vejdou" ale špatně. Nechápu, že s takovým stavem šlo najet 90 tisíc.....

2015-11-23 21:28:50

Děkuji za radu, už jsem sehnal i manuál na kontrolu časování rozvodu. A v neděli příští týden budu mít zase čac se do toho. Tak dám pak vědět jak to dopadlo a udělám i nějakou fotku.

2016-02-13 18:14:42

maty727: Nechci zakládat nové téma.Ale mám problém. Motor Isuzu 1.7 a pořád mám problém s vývěvou.

Za skoro čtyři roky, co to mám, mám pořád problém s tím, že:

Po půl roce z vývěvy začal protékat olej přes těsnění do alternátoru.

Následovala výměna za repasovaný alternátor z Elitu( podotýkám, že to byla repase originálního alternátoru.

Po cca dalším roce se stalo vpodstatě to samé.(zase olej pod autem)

Nechal jsem alternátor opavit v Papírenské ulici v Praze.

Znovu to vydrželo cca 1 rok.

A teď se s tím potýkám už měsíc zpátky.

Nejdřív to přestalo dobíjet a po opravě z toho po pár dnech zas teče olej.

Dle mechaniků vždycky selže simering okolo hřídele.

Je to potřetí za posledních 14 dnů.( dva-tři dny to vydrží a pak znova teče)

Vysledováno mám, že pokud to jede a přijede domů, je to v pohodě.

Problém nastane vždy následujicí den. Po nastartování to prostě teče okamžitě.

Vypadá to, jako kdyby čerpadlo bylo pod větším tlakem, a ten simering to prostě nevydrží.

Může být někde něco ucpaného?

Prosím o jakoukoli radu, která by mohla přispět k vyřešení mého problému.

2016-02-13 19:46:09

A zapiska ti obcas klinovej remen nwbo vůbec?

Venca49  
Václav
2016-02-13 20:03:13

maty727: Řemen nezapíská,když bude řádně napnutý a nebude ojetý.

Venca49  
Václav
2016-02-13 20:04:56

mrki: To byl vždy problém.Nesmí být ojetá hřídelka,gufero jen originál,náhrady nedrží.To samé je s ložisky v alternátoru.

2016-02-13 20:13:49

venca49: Gufero bylo originál, hřídel jsem neviděl.

Ale přece to nemůže vydržet dva dny, kdy to ani nekápne a třetí den ráno to teče jak Dunaj.

Nepřeháním, u nás na dvoře to vypadá jak na Hlavním nádraží, akorát to nejsou koleje, ale olejová stopa.

Mrki


Odpovědět

1  2  3