Fórum - Téma


Opel astra H 1.6 77Kw zkušenosti


Fórum Astra H Opel astra H 1.6 77Kw zkušenosti

Manuály  |  Inzerce  |  Model Opel Astra H  |  Naše vozidla



2016-02-19 19:09:10

Zdravím vás klubáci, omlouvám se, pokud je tu nějaké podobné téma, ale nenašel jsem ho. (kdyžtak mě na něj prosím odkažte). Chtěl bych se vás zeptat, jaké máte zkušenosti s Oplem Astrou 1.6 16V 77kw r.v 2006 ve verzi kombi. Mám možnost tohle auto koupit s poctiýím nájezdem něco málo přes 300k a rád bych věděl, na co si u těhle aut dát pozor, co při tomhle nájezdu nejčastěji odchází a jak jsou na tom tyhle motory se spolehlivostí, spotřebou oleje atd.. Prostě vše co vás napadne. Díky

2016-02-19 19:28:05

Na co si dát pozor?

Sání.

Spotřeba oleje pri vyšších otáčkách.

Kabelové svazky zadních dveří.

Elektronika motoru.

300k je dle mého docela hodně.

To jenom podlé mého kusu. Jinak tady na fóru se řeší kdeco.

2016-02-19 20:43:50

Taky si myslím, že 300 000 tisíc je na benzín docela dost.

Ale to se týká jen motoru.

Vše ostatní je stejné jako u dieselu.(vlastně kecám, benzín nemá dvouhmotový setrvačník)

Osobně bych to nekoupil, pokud není někde zdokumentováno, co se s tím autem dělo. (minimálně servisní knížka)

A ani tomu se nedá věřit, pokud je několik předchozích majitelů a auto bylo dovezeno.

2016-02-19 20:50:09

300tkm neni hodne, je predpoklad, ze ty nejvetsi kurvitka budou uz vymenena. Jinak, jestli bude za dobrou cenu, tak proc ne. Asi by mne zajimalo nejvic, co spojka, nejakou oklikou bych vytahnul z majitele po kolika km menil olej, no a pak aby necoudila modre, nic kolem motoru kovove neklepalo a nervala prevodovka. Jinak je vse ostatni, jako u kazde ojetiny, sazka do loterie.

Vite kolik aut jezdi se stocenym tachometrem a jezdi stale? A to neni stahle ze 150tkm, ale 300,400tkm a i vic...

2016-02-19 21:02:07

Jen dodám, že kilometry jsou určitě poctivý, servis byl snad taky pravidelnej a majitel to mel od fungl nového auta. To jestli to žere olej a jak moc, co tam bylo a nebylo dělaný a jaký investice mě případně čekaj se ale od majitele už bohužel nedozvim....., takže proto se ptám, jaký jsou s timhle autem, teda hlavně motorem zkušenosti a na co si dát případně bacha.

2016-02-19 21:26:30

paty: Je to jen nadsázka, ale můj starý soused říkal, že z auta máš radost dvakrát. Když ho koupíš a když ho prodáš.

Dle mého názoru to platí i dneska.

Nemám zmáklé benzíny, jen předpokládám, že motor jako takový nevydrží takový nájezd, co nafta.

Vím jen, že nafta je ověšená spoustou "kurvítek", která spolehlivě zajistí četnost návštěv v servisu.

Mrki

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-02-19 21:42:51

paty: Pohledej na fóru, jako největší slabinu vidím systém recirkulace výfukových plynů a jejich rozvod do sání Twinportu. Samotný EGR ventil nijak zvlášť nezlobí ale ucpávají se kanály vedení za egrem k jednotlivým sacím kanálům v místě vstřikovačů. Fotky najdeš buď u mě v profilu (toto auto jsem měl skoro 6 let) nebo někde na fóru. Dalším častým problémem je závada zapalovací lišty, originál ve spojení s originálními svíčkami velmi dobře zapaluje směs ale cívka vydrží v průměru dvě sady svíček (proběh svíček je max 60 tis km). Co se týče oleje, je pravdou, že mi do bralo olej ale jen když jsem jel dálnici (130km/h = 4000 otáček). Při běžném courání po venkově a okrskách nevzala ani ň.... Olej jsem používal GM 5W30... Při použití kvalitního 5W40 by nejspíš spotřeba oleje i téměř vymizela..... Spojka i převodovka byla OK a nic jsem s nimi nedělal. Kabeláž zadních dveří (propoj ze dveří do B sloupku karoserie je nešťastně řešen) je klasika, opravoval jsem přerušené vodiče jednou v obou dveřích. Dále se stalo, že odpadlo sklo obou vnějších zrcátek, prostě se odlepilo, náhrada stojí cca do 400,- Kč. Měnil jsem vyhrkaná táhla stabilizátoru přední nápravy, dál komplet brzdy a vzpěry dveří kufru. Další problém byl s pocením zadních světel, kde jsem zjistil zatékání přes spodní žárovky, malá úprava (dírka) a bylo po problému. Ke konci užívání praskl vlnovec na prvním dílu výfuku, to už Astře bylo skoro 9 let.... Na auto si nemohu nijak stěžovat, fungovalo velmi dobře a byli jsme s ním spokojeni. Kupoval jsem jí od prvního majitele jako tříletou za 2k s najetými 101 tisíci km. Po 6 letech šla z domu se 155 tisíci.... Byla prostě malá.... Teď máme VeCe v kombíku a super.....

2016-02-19 21:51:56

kopejda: Teda nic ve zlém, ale viděl jsi za rozumné peníze třeba desetileté auto, které má najeto 100 tisic Km ?

Jo,... oni to tam někdy napíšou.

Ale zkušenost je zkušenost.

Mrki

Venca49  
Václav
2016-02-19 22:00:11

mrki: Já mám dvacetileté a má najeto 95 tisíc Bohužel,není na prodej za rozumný peníz

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-02-19 22:04:55

mrki: Neviděl.... A nikde jsem to ani nepsal, napsal jsem jen svoji zkušenost s daným vozem.....

Jak jsem napsal, koupil jsem ji za 200 tisíc a měla najeto 101 tisíc. Rok výroby to byl 2005 a kupoval jsem ji před vánoci v roce 2008. Jinak, kdo tady z Vás dá za ojetinu 200 tisíc??

Dnes takové auto nemá žádnou hodnotu, za 2006 se 300 tisícema na tacháku bych nedal ani 40 tisíc.....

Ta v odkazu je v ESA a má o 100 tis míň.... http://www.tipcars.com/op...a/opel-astra-6612271.html

venca49: To je přesně ono....

2016-02-19 23:26:21

mrki: kdyz se prodavalo auto rodicu, Daewo Lanos 2003 jeden z poslednich po faceliftu, mel najeto 25000 km a byl 10 let stary. Takovych nevericich Tomasu mi psalo na meil tuny a ty jejich keci a rozumy...no, prijel borec, jen se na nej podival a dal 60000,- penez a odfrcel. To auto bylo jak novy. Nejlepsi jsou povidalkove, s plnou hubou kecu, za kazdy skrabanecek hned polovicni slevu, nejlip jeste zadara a nakonec koupi evidentne stocenou a bouranou jebku. O tom by mohl popovidat bracha, co za chytraky k nemu jezdi na auta. Ale to je jedno, kazdeho vec, co tim chci rict...je jich sice jako safranu, ale existujou. Kdyz najedes 2000km rocne, za babickou a do kramu a to auto nedemolujes, tak mas skoro veterana ve stavu noveho. To, ze ti to skoro nikdo neveri je jen dusledek masirovani obyvatelstva od medii, vcetne Karoliny Topolove, kterou jsem slychal sveho casu v radiich, jak se vyslintava, ze jedine oni maj v ackach ty super vozy a jak jim zalezi na zakaznicich a jak jsou poctivi a blabla. Za to by zaslouzila nakopat do prde*le, protoze to je lez jak vytiskla. A nebo si to jenom myslela

2016-05-01 09:31:51

paty: Přesně jak,zde bylo popsáno-vyšší spotřeba oleje při vysokých otáčkách nad 4000 (pomohla výměna gufer ventilů), zapalovací lišta(výměna asi ve 130 t.km) .Nyní začíná kapat okolo gufer klikovky na obou stranách.Najeto 145 t.km. Jinak jízdně opravdu dobré vozítko.

2016-12-28 21:47:43

ahojte, nechcem zakladať novú tému tak sa pripojím sem :) Problém: ráno po naštartovaní až do mierneho zahriatia cca 55-60°C mám problém s výkonom. Keď sa motor zohreje tak už ide ok, ale dovtedy je to hrôza. Po prudšiom zošliapnutí plynu sa motor pridusí, a nejde hneď do otáčok, niekedy až zdochne. Strieľa do výfuku. Keď sa pohnem a potrebujem vyradiť a zastaviť na križovatke, zdochne, prvý, druhý krát ide ešte naštartovať, keď to urobí tretí krát je problém aj naštartovať. Keď sa chytí ide potom už väčšinou normálne.

Niekedy keď je taký studený idem po rovnej ceste a stratí úplne výkon, idem na trojke plyn na podlahe a spomalujem, keď podradím to isté, väčšinou to vedie až k zastaveniu motora a vyšie spomínaný problém s opakovaným štartovaním (dosť nepríjemné keď blokujete premávku)

auto je dovezené z talianska je na lpg, lpg je zoservisované, funguje dobre, problém je pri studenom motore a krátkych trasách do 5km keď ide motor na benzín. boli tam rôzne chyby pri vyčítaní brzda+plyn, následne vymenené sviečky, zapal. lišta chyby zmazané, bolo ok, po pár týždňoch znova kontrolka motora svieti, na diagnostike ale nenašiel nič chybné, zmazal chyby a že mám to sledovať čo a kedy sa prejaví viac. po pár ďalších týždňoch znova kontrolka motora a teraz sú tam chyby 300 301 302 303 304 a 314

teraz cez sviatky som vyčistil EGR nebolo to nejak extra špinavé ako tie fotky na nete a fórach, ale čosi tam bolo, vyčistil odskúšal, otvára pekne hladko funguje, namontoval som späť, chyby som ešte nemal ako vymazať, je pravda že ide trošku lepšie do otáčok od spodu ale problém po štarte stále ostáva. Neviem čo ďalej, nedá sa len tak kupovať diely a skúšať či to pomôže, nieje to jak favorit predtým, že to stálo pár korún teraz sú to 100ky €.

Nieje niekto blízko na SK kto by sa v tom vyznal? Príde mi že mechanici v meste sú s toho dáky ľavý, a origoš opel servis si nechávam ako poslednú možnosť, lebo tiež nieje zrovna blízko a lacný. Niekto nejaký nápad prosím?

2017-01-02 08:45:38

300Tkm dnes má kde jaká plečka starší 5 let takže nevím co si ve stejném roku myslíme že koupíme pekáč který má totéž akorát na budíkách bude svítit 125432km počítejte běžné auto v D má za rok +/-45tis km. K motoru je to dle toho jak se choval a staral majitel před tebou mám za sebou motory známe nespolehlivosí které dostali vše TOP jak měli spíše lépe než jak měli od nova a vydrželi 500Tkm+ a mám v dílně motory na rozebrání o kterých všichni všeobecně ví že jsou nesmrtelný a majitel byl imbecil a po 150Tkm jsem je měnil na totalní destrukce. S kilometrama je to jak je výše psano je možno koupit auto s minimem km ale tyhle auta stojí obvykle tolik co o 4 roky novější a proto je většinou nikdo nechce (dřív nebylo neobvyklé některému občas přidat aby nebylo podezřelé)

K tomuto mnooo sáhnout do výfuku nesmí být černý jak u diesela pokud je žere olej, výfuk by měl mít dole "umyto od vody" dukaz toho že katalizátor ještě "funguje" drnčení jako hydroštely bývá mezikus sání řj motoru umí potrápit mno za mne výkon na kombíka nedostačující mám to v kabriu které je lehké jsem druhý majitel má lego 158Tkm se kterým jezdila cca130kg německá prasnice a žere olej jako svině a nejede.

2017-01-02 09:42:53

hansdob: Co přesně znamená tohle, Hansi...?

"...výfuk by měl mít dole "umyto od vody" dukaz toho že katalizátor ještě "funguje"..."


Odpovědět