Fórum - Téma


opel astra 1,7 D motor, isusu, chcípání


Fórum Astra G opel astra 1,7 D motor, isusu, chcípání

Informace o modelu: Opel Astra G


1  2

2014-12-29 21:20:11

Ahoj, jsem tu nový, v létě jsme koupil opel stra 1,7 diesel s motorem isusu, auto nevyžadovalo žádnou velkou péči, až do dneška kdy mně trošku zastrašilo, byli sme odpoledne na výtě jako z pravidla v zimě nechávám neftáka zahřát těch 5 min, vyjedu ze vrat a zavírám je a najednou mi chcípne, tak si řikám asi to bylo studený či co ale hned nastartoval a když sme se vraceli tak nevím po tom co byl motor asi hodku v běhu se najednou vypnul, vypnu klíček a znova startuju a nic a zjistil jsem že mi nezhasla kontrolka čerpadla (žlutá) a tak asi 3 pokusy pak jsem koukal na motor a kontroloval relé ve stylu že jsem ze vším zahýbal a pak nastartoval, jinak statér normálně točl, Je možný že by to dělalo nějaký relé k čerpadlu??? a jaký má číslo??? abych si koupil když tak do foroty. jinak vím že podobný problém jsem měl na golfu 3 tdi a tam mi zase nezhaslo žhavení a to jsem věděl že nenastartuju a když zhaslo tak v poho. (bylo to relé č 109)

já vím že víc řekne diagnostika ale ted se nikam nedostanu díky za rady a všem mnoho km bez nehod a závad. Martin

2014-12-29 23:42:08

Pokud by to bylo relé, pak 66 a je v plastové krabičce v motorovém prostoru. V ní se to umístění liší podle auta s klimou, bez klimy.

Pokud se jedná o motor Y17DT, pak nejspíš najdeš uloženou chybu P0251. Celkem populární záležitost.

A jestli to je ten chybový kód,, umím to opravit. Hlavně aby se v tom nikdo předtím nečťoural

2014-12-30 09:02:20

jestli jde o Y17DT tak jak je výše popsáno kolegou je přesné plus ještě to umí vadný ventily který propouští naftu do řj motoru při vypnutém klíčku a nenastartovaném motoru odpoj ten velký konektor na řj (ten který vede k motoru) jestli tam není nafta

bad64  
2014-12-30 16:41:32

kahi: Dobrý den při registraci na club Vám mimo jiné byla doporučena stránka o doplnění profilu o vozidlo a motorizaci kterou jste ignoroval.Pokud vozidlo Opel nevlastníte stačí zapsat do VZKAZUJI vozidlo Opel nevlastním.Pokud budete tyto údaje nadále ignorovat může se stát,když budete potřebovat nějakou radu tato ignorace se obrátí proti Vám tím,že se nedočkáte odpovědi.Super-Admin clubu

2014-12-30 18:03:29

doplňující informace astra má klimu a označení co je v techničáku tak je Y1DT, takže toho může být víc může to vést k tomu že mi pak auto už nepojede? nebo bude jen stavkovat a pak třeba zase pojede, zítra mně čeká cesta a rád bych si to relé raději cestou koupil

zatím díky moc za rady!

2014-12-30 19:30:53

nebo už taky nepojede. Y1DT je špatně mělo by být Y17DT

2014-12-30 19:38:31

U těchto motorů je to většinou ta jednotka nebo ventil, viz Hansdob. To relé je teorie. No ale kdybys ho hledal, je v plastovém kastlíku v motorovém prostoru, a mělo by být na pravé straně ( 2 relé, je to to blíž k masce auta....možná budeš mít jen jedno, druhé je pro ostřik předních světel), levá strana obsahuje i pojistky. To jen k identifikaci.

A jak říkáš, je to časovaná bomba, může to zdechnout kdykoli, chytne to třeba po vychladnutí, nebo už ne. A bude se to zhoršovat.

2014-12-30 19:56:24

zatím díky raději vezmu zítra jiný auto, pojedu na socíka ford fiesta 1,8 d tam nemá snad co odejít:)) a v pátek na diagnostiku jestli bude mít čas:) a pak dám vědět co našel:)

2014-12-30 20:30:20

ještě technická věc kde to má vstup na diagnostiku?

2014-12-30 20:52:05

kahi: pod ruční brzdou nebo u pojistek

2014-12-31 19:14:17

Astra G pod ruční brzdou

2015-01-03 21:25:23

Ahoj tak auto jsem dneska dovezl do servisu a můžu říct že to bylo 5 sekund 12, přesně u vrat před dílnou chcíplo a už nenatočilo, diagnostika ukázala závadu P0251, co mi říkal tak už to jednou dělal, je to ta krabička co je za motorem? takový stříbraná?

2015-01-09 17:16:28

auto jezdí:) byla to ta stříbrná krabička za motorem. díky všem ještě jednou za rady

Hansdob, 2014-12-30 09:02:20 napsal:

jestli jde o Y17DT tak jak je výše popsáno kolegou je přesné plus ještě to umí vadný ventily který propouští naftu do řj motoru při vypnutém klíčku a nenastartovaném motoru odpoj ten velký konektor na řj (ten který vede k motoru) jestli tam není nafta

2015-01-28 10:40:03

hansdob: auto začalo dělat neplechu, mno mám v řj tedy naftu co mám dělat

2015-02-04 17:17:23

hansdob: auto začalo dělat neplechu, jedu třeba 2Km autí začne "poskakovat" někdy i zničeho nic zdechne motor a chvíli nechce nastartovat již je to delší dobu co jsem byl na diagnostice takže kód chyby si nepamatuji v řj mam naftu

2015-02-04 18:04:03

Kup si v drogerii Isoprophylalkohol a propláchni tu ŘJ a konektory . Pak by to chtělo asi nějak zaizolovat.

2015-02-07 19:30:36

To bych jakorát "odmastil" a vyčistil od nafty chtělo by to nějakou radu odkud by se mohla ta nafta brat

2015-02-07 22:26:41

Jo to jo , ale kde se bere nafta to nevím . To bude 100% vědět Hansdob , zkuz ho kontaktovat interní poštou.

Venca49  
Václav
2015-02-07 22:41:04

cepíno: Řídící jednotka je upevněna na vstřikovacím čerpadle.Čerpadloje téměř celé obložené mechovkou.Z čerpadla uniká nafta,nacucá se mechovka a kolem kabeláže se dostane,vyzlíná,do ŘJ.Netěsnost se musí najít.Odstranit díly mechové gumy a pořádně odmastit a hledat za chodu motoru.

2015-02-07 23:16:22

Je to netěsností SPV nebo TCV ventilu, který to je, to musíš odhalit sám.Teče to po kabelech až do čerpadla. Ventil vyměnit, jednotku vyčistit, nejspíš to přežije. A vyměnit kabeláž.


Odpovědět

1  2