Fórum - Téma


Opel astra 1.6 98 8v


Fórum Astra F Opel astra 1.6 98 8v

Informace o modelu: Opel Astra F


1  2  3

2010-12-12 21:52:17

Zajímá mi jaká je lepší motorizace 8v nebo 16 v

2010-12-13 13:30:33

pokud myslíš motor 1.6 (jinej v osmiventilu nedělali) tak 100% ten osmiventil.

2010-12-13 19:18:25

Že prý i 16ti vent. jsou no tak to mluvil zase nějaký ten chytráááák blá blá

2010-12-13 19:19:55

16i 16Ventil je ale je to motor na houbelec. 8 ventiulové 16i jsou mnohem spolehlivější motory.

2010-12-14 13:21:30

Nepíšeš o jakou Astru se jedná, jestli F nebo G. Motory 1.6 8V jsou obecně spolehlivější, ale jsou to velcí lenoši. A pokud by to bylo v Astře G, tak to ani nemluvim. Ono totiž ani ta 1.6 16V Astře G není nic valného. Doporučuji spíše motorizaci 1.8 16V. Pokud by se dokonce jednalo o Astru G kombi.....šel bych 2.0 16V.

2010-12-15 16:05:14

Lepší motoryzace je 16v hlavně co se tyče výkonu.

2010-12-30 17:57:26

A co to takhle podrobněji vysvětlit Opláci .V Astře F není žádný motor 16 v spolehlivý,a zrovna ten 1,6 16v,trpí nadměrným opotřebením(prý špatná kvalita pístů z výroby),a prostě zhruba po 100 tis.km,žere litry oleje....

Sám mám nyní Astru F 1,6 8v 55kw,a jezdí docela svižně,teda na okreskách,na dálnicích už nebudu král .

No a u Astry G už jsou motory modernizované,a spotřebou oleje netrpí.Astra G je taky těžší(a má bezpečnější karosérii.)Tak pro ni je motor 1,6 16v(74 kw) tak akorát...jezdí stejně jak moje starší lehčí Astra F...vím o čem mluvím,Astru G taky máme v rodině...Jinak samozřejmě čím novější auto,tak tím více elektroniky,čidel,atd.A to se taky docela u Astry G opravuje.Má například na spuštění ventilátoru na chladiči,tři čidla a řídící jednotku(počítač),ktežto stará (dobrá )Astra F jen jedno čidlo na chladiči....

2010-12-31 18:35:06

CaliWende jak jsi přišel na to že v ASTŘE G už jsou motory modernizovanější?? (Ne že by nebyli ale toho motoru kterého se to týká je tam též až do roku 2001)tím pádem astra G má problémy se spotřebou úplně stejné. Špatné písty má spíše motor X18XE1 a Z18XE jelikož jsou spodky stejné liší se jen hlavou a u těchto motorů je problém spotřeby oleje způsoben z většiny spodem. Spotřeba oleje u motorů X16XEL je velmi pozoruhodná a velice rozdílná ale z 90% její důvod je přes vodítka ventilů jelikož dojde ke karbonizaci na ventilech které sa pak přidírají a strhávají vodítka vznikají vůle a nastává spotřeba oleje. problematický motor X16XEL tzv 16i 16ventil je umístěn v astrách F,astrách G,vectrách B ,zafirách A . Jinak jak já píšu už výše opravdu bych volil motor 16i 8ventil nebo X18XE ale řeč zde měla být jen o 16 takže jedině osmiventil.

2011-01-01 16:54:23

Přišel jsem na to vlastní(tedy bratrovou)zkušeností.Měl Vectru B 1,6 16v,a ta ve 120tis.km začla papat olej(litry)a taky se snížíl výkon,takže ztráta komprese-písty,kroužky.Pak sem se o tom i někde dočetl,že ty první série motorů 1,6 16v,neměli povedené písty....No a nynejší Astra G 1,6 16v r.v. 2000,olej bere v normě(tak 0,5 l mezi výměnami)a taky už má 150 tis.km....Znám v okolí více Aster G,a olej nežerou...Ale třeba Vectry B,ty mají problémy ve všech motorizacích.

No ale souhlas,že 1,6 8 V je jistota

Jinak,všem přeji krásný nový rok

2011-01-01 23:29:10

souhlas s jistotou v 1.6 8 V ale jinak blud jelikož motory X16XEL jsou v astře g,vectřeb,astřef, uplně stejný hi hi hi :-D

2011-01-02 10:52:05

Caliwend:

Tak že by byl každý 16V motor v Astře F nespolehlivý, s tím tedy rozhodně souhlasit nemůžu. Protože takový C18XEL nebo C20XE je podle mě velice spolehlivý motor. Ono taky záleží, jak se k tomu kdo chová.

2011-01-03 15:55:38

Honza.Myslel jsem hlavně motory Ecotec.Takže ten tvůj 2,0 110 kw,s červeným víkem to není.I když i ten,měl taky možnost dva typy hlavy válců.Zase nevymýšlím si,detailně to popisují třeba na Calibra clubu .

Tak ta jedna hlava super(ted nevím typ)ale druhá často prasklá.No já svého času scháněl Kadet GSi,nedo Vectru A GT s tímto motorem(jednu sem měl i doma),a dost často sem narazil na prasklou hlavu(emulze ve vodě).Píšu jen všeobecně známé zkušenosti,a navíc i přímo mé osobní

2011-01-06 21:51:59

No.Rozepsali jste se tu velmi slušně a jsem moc ráda že mám tuto motoryzaci 1.6 8v Není to rychlík to ví každý kdo jí vlastní já jí miluji aji můj přítel uvažuje o jejím kupu a nebojí se si pořídit r.v 98.Kufr tohoto auta může závidět leckterý kombík.Zdar oplákum

2011-01-21 21:35:31

Bohužel mi odešel vlnovec.Sehnala jsem si prostřednictvím Aukra.cz od dodavatele s poštovným za cca 650kč,ten původní je vařený,ale ten koupený je na svorky otázka je co je lepší? Vařit nebo svorky??

2011-01-22 11:40:29

já to vařím jelikož mám CO2 a přijde mi to lepší. Kdo ovšem nemá vybavení svorky to asi řeší dobře.

2011-01-22 17:58:05

Ok,dám to na svorky.Kdyby se mělo něco pokazit.......vařit se dá vždy

2011-01-23 07:03:29

jasan

2011-01-27 21:54:03

Tak je hotovo .Bohužel ten původní vlnovec byl přivařen moc u kolena tak přes tu svorku to profukuje ,bude se muset z té jedné strany přivařit.Hold nic nejde bez těch drobných nedostatků( )

2011-01-28 05:33:43

Z toho důvodu ten vlnovec praskl když je na něj pnutí do ohybu to bych raději přivařil kousek trubky aby byl vlnovec v rovné části pak vydrží dlouho.

2011-01-28 17:37:12

Kolik si tak koštujou za práci cca toho přivaření.Ten ohyb tam bohužel je,takže práce na prd.Těžko se něco dělá když není pořádná dílna ach jo........................................................


Odpovědět

1  2  3