Fórum - Téma


Opel Agila 1.2 16V GL po stání přes noc


Fórum Agila Opel Agila 1.2 16V GL po stání přes noc

Informace o modelu: Opel Agila



2011-02-11 20:58:03

Zdravím jdu s prosbou jestli někdo neví co to může dělat, Jel jsem z hor svítila rezerva asi 5km, tak jsem načerpal půl nádrže ve Svobodě n/Ú dojel domů asi 10 km vše do té doby bez problémů. Ráno nešlo auto natočit- motor točil jako když dojde benzín. Všiml jsem si, že neni slyšet po zapnutí zapalování benzínové čerpadlo. Po asi deseti pokusech auto naskočilo a celý den to normálně chytalo a jezdilo - pro jistotu jsem vyměnil svíčky a vzduchový filtr a dotočil nádrž benzínem 98 oct. Druhý den ráno opět nejde start Kdy se to zase po několikerých pokusech podařilo naskočit zajel jsem do servisu na diagnostiku a žádnou chybu to nehlásilo /chtělo by to asi zkoušet ráno, když to nechytá/ Vypadá to na vadné palivové čerpadlo, ale než budeme vyndávat nádrž - jinak to prý nejde

bych rád vyzkoušel zda na čerpadlo jde správné napětí, Hlavně nevím které relé spíná to čerpadlo, případně přes kterou pojistku to jde, aby to nebyl nějaký špatný kontakt v konektorech.

Taky nevím jestli to musí při každém sepnutí klíčků sepnout na ty cca 4 sec to čerpadlo, nebo když je to dobře zatlakováno, zak čerpadlo při sepnutí jet nemusí ?????

Hodně by pomohl servisní manuál, ale to jsem nikde nesehnal- elektro mi problém nedělá dělám elektroniku,

Díky moc za reakce.

2011-02-11 21:36:48

Čerpadlo by mělo sepnout pokaždý a ve Svobodě problém není,beru tam taky.

2011-02-11 22:57:02

No tak ted jsem tady řešil totéž na jedné Astře G 18 16V a nakonec to bylo fouklý těsnění mezi válci ztrácela se komprese a když jsem to dlouhých pokusech nastartoval (někdy 15 minut někdy půl hodiny) tak už to celý den jezdilo perfektně Bez ZTRÁTY VÝKONU !! nechápal jsem ani já ani kamarád též mechanik. A jak vůz stál 5 a více hodin (bylo to závislé na okolní zimě) tak ne a ne chytit. No držím palce aby to nebylo stejné toto poznáš když za studena necháš změřit tlaky . Jinak k popisu projevu startovalo to jako uchcaná stará škodovka jako by malá snaha tam vždy byla ale ne a ne chytit.

2011-02-12 09:41:19

Díky moc za rady, včera to celý den normálně startovalo, tak jsem to nechal do rána venku a světe div se ráno na 1. cvrnk to chytlo- bylo slyšet že asi 4 sec bzučelo čerpadlo a hned to chytlo/ Jinak včera ráno když to ne a ne chytnout, tak čerpadlo slyšet nebylo/! -Musím nějak zjistit které relé spíná to čerpadlo a když to nepůjde , nastartovat musím změřit, jestli na čerpadlo jde 12V a bude jasno - mám podezření, že jak jsem jel se synem do Albeřic - byl tam takový tankodrom na silnici, že se mohlo něco vyklepat - špatný kontakt v konektoru kabeláže apod a když to delší dobu stojí, tak zafunguje sůl a oxidace a o zábavu je postaráno. B.

2011-02-13 20:17:53

Tak jen pro pořádek, auto zatím startuje i dnes ráno na poprvé naskočilo a pokud jde o to palivové čerpadlo, tak u toho mého to čerpadlo po zapnutí klíčků asi 3-4 sec čerpá a pokud klíček otočím na vypnuto a zusím to ještě jednou, tak to znovu zapne, ale pokud to opakuji po třetí, tak už čerpadlo nezapne a když zkusím nastartovat, tak to normálně chytne. Pravděpodobně je někde u střiků snímač tlaku paliva a ten vyhodnotí pro počítač, že je pro start paliva dostatek a po nastartování začne čerpadlo opět čerpat.

S tím benzínem máš určitě pravdu- já to druhý den ještě u nás naředil a ráno to stejně nechytlo- uvidím jak se

to bude dál projevovat- určitě dám vědět - díky B.

2011-02-19 20:24:38

Zdravím, tak auto zatím od té doby ani jednou nezazlobilo a chytá na první pokus, ale čím to bylo nevím. To jsou nejlepší závady.Díky všem za pomoc B.


Odpovědět