Fórum - Téma


OPC


Fórum O vozech našich členů OPC


Diskuze o vozidlu

2010 Insignia

25 fotek  |  38 diskuzí

Výkon motoru 239 kW (325 PS) při 5250 ot./min. Točivý moment: 435 Nm (321 ft/lb) při 5250 ot./min. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 6-válec, Řadový, 24-ventil.

Insignia OPC 2.8 V6 Turbo 4x4


1  2

2010-01-09 21:08:22

Konečně si někdo v Cz koupil OPC moc krásná hned bych jednu bral,ale v typicky modré opc metalíze,přeji spoustu ujetých kilometrů.

2010-01-23 18:42:09

Jojo už sem ji pomohl připravit na podejnu...

2010-01-29 17:21:47

Děkuju všem mechaniků co se mi o ní starali

2010-02-04 21:15:40

ahoj, jaké má podsvícení budíků? Jako u 2,0 TURBA?

2010-02-04 21:32:59

Ahoj OPC má podsvícení budíků bílé i v režimu sport když se zmáčkne je stále bílé ale jinak se začne chovat to auto jinak má reakci na plyn atd..pouze když stiskneš režim opc tak budíky zrudnou do červena a plyn reaguje rychleji to samé spojka a podvozek přitvrdí co může

qpc
petr
2014-01-19 21:02:49

diagond: spojka?

2014-01-19 21:52:40

qpc: On to tak nemyslel a druhak už je to dávno...

2014-05-19 14:07:36

Ahoj,

chtěl jsem se tě zeptat: Mám možnost koupit Insignii OPC r.v. 2011. Můžeš mi shrnout zkušenosti s tímhle autem za 4 roky, co ho máš? Výhody, nevýhody, slabá místa, bylo třeba servisovat?

Díky za odpověď

Michal

2014-05-19 15:58:46

sluneckom: Nevýhod jsou mraky, přednost je jediná: je to OPC... O takových autech lze hovořit jako o zbytečných, ale zaplaťpánbu, že se i taková stále vyrábějí a prodávají!

qpc
petr
2014-05-19 16:02:07

výhodou je stejná praktičnost jako u běžné verze,jen tě provoz stojí o něco více než běžně..Na dálnici a slušné okresky je to dálniční express,na okruhové řádění a utahovací zatáčky je to auto moc těžké..čtyřkolka potěší,má to celé slušné vychování.Jen nevidim důvod( i když jsem fanda OPC verzí) ,proč nekoupit levněji třeba obyčejnou 2.8 V6 t....

2014-05-19 16:12:47

No požitek s jízdy v tom autě je parádní....zatím s tím jezdím víkendově ale žádná porucha nenastala...zatu dobu. Co se týče servisování jsou akor šílený pálky za takové ty garančky.....jedinou nevýhodou co je že mám příplatkové 20" kola tak že gumy budou něco stát no ... jinak v tom autě si připadám bezpečně a utulně... sedačky Recaro jsou bombové kufr hečbek není špatnej.... jediná nevýhoda a to má dneska hodně lidí že hodně vysokej člověk v vzadu nemá moc místa na hlavu. jinak na auto zatím jen chvála a chvála. Max při cování že ze zadního okna není moc vidět tak že park systém se opravdu hodí.

2014-05-19 16:15:27

"Jen nevidim důvod( i když jsem fanda OPC verzí) ,proč nekoupit levněji třeba obyčejnou 2.8 V6 t...." - naprosto souhlasím, Petře! Dle mého by těch 191kW spolu s 4x4 mohlo taky stačit a náklady budou nižší, "jen" to nebude OPC... Notabene pořízení ojetého auta, nezná-li člověk historii či majitele, je dycky loterie a u těchto a podobných "sportovních" verzí to platí snad trojnásob... Ale pokud se někdo pro Insu OPC rozhodne, není asi co řešit...

2014-05-19 16:17:52

qpc: Je mi jasný, že to víc žere a že je to stejně praktický, jako běžná Insignia, protože to má stejný kufr na to se neptám. Mně šlo o ty konkrétní věci a postřehy majitele. Např. jak jsou na tom brzdy Brembo třeba po ujetí 50.000 km (a nechci odpověď typu: "podle toho, jak s tím jezdíš, vole" , jestli jsou adaptivní tlumiče Flexride v pohodě, jestli nebyly problémy s turbem atd. atd. Každý majitel jakéhokoliv auta dovede dát dohromady slušný výčet věcí které se mu na autě líbí, které nelíbí a jak moc bylo potřeba jezdit do servisu. Tohle bych chtěl vědět..

Díky, M

2014-05-19 16:19:31

diagond: Díky, něco takového jsem chtěl slyšet Kolik tam máš najeto?

2014-05-19 16:23:22

colommbo: Já jsem na tyhle sportovní edice trochu blázen Měl jsem Galanta Sport Edition 2,5 V6 a minulý rok mi ukradli krásnou Hondu Type-S 2,4 iVTEC, kterou jsem si nechal přivézt z německa. 191kW by asi stačilo, to je jasný. Ale mě láká ta atmosféra OPC, ten přední nárazník a volant s logem OPC, to je pecka Jezdí jich jako šafránu a to se mi líbí. Třeba Passata, kterýho má každej manager bych opravdu nechtěl.

Venca49  
Václav
2014-05-19 16:31:12

sluneckom: Pokud koupíš novou,tak budeš jezdit na servis 1X ročně,záruka prodloužená na 7 let(aby vydělali)a k těm brzdám jen toto:podle toho jak budeš jezdit a brzdit,"kamaráde".

PS: u starší se nikdy neví ........ale servis vícekrát za rok

http://www.club-opel.com/...dex-alebo-diferencial-440

2014-05-19 16:48:52

sluneckom: Já ti rozumím, chápu to a zcela respektuju, proto jsem taky psal, že když se už člověk opravdu rozhodne, (většinou) není co řešit a netřeba mu to příliš rozmlouvat... Osobně si myslím, že co se samotné čisté zábavy týče, byla by "v našich podmínkách" třeba taková Astra H OPC lepší (a dostatečnou) variantou, sice nedisponuje systémem 4x4, ale Insa je přecjen už dost těžká a s ohledem na to i finančně trošku jinak "dimenzovaná". Nicméně budu ti držet palce, aby ses správně rozhodl, dobře koupil a užil si to...

2014-05-19 16:59:06

colommbo: Jo.. zítra ji uvidím naživo, pojede do servisu, kde mi ji pořádně proklepnou. Dám pak vědět

qpc
petr
2014-05-19 17:05:08

taky tomu rozumim,ale OPC v insignii nedává moc smysl,jen ten styl...nárazník,výfuk,atd...Pokud ale chce člověk opravu JEZDIT a vymetat okerky i třeba občas okruh,pak dává z verzí OPC smysl jen Astra..

nicméně pokud ji budoucí majitel chce stuj co stuj,at si ji koupí..jede to dobře,bezpečné to je,ale na sportovní ježdění jako takové to neni..

qpc
petr
2014-05-19 17:10:05

u těchto těžkých V6T insignií odchází čepy a ramena u přední nápravy,brzdy byt brembo,tak při špatném zascházení se vlní,ABS občas spíná zbytečně brzo..Výfuk vydrží cca 5let,díky klapce pak taky nebývá levnej..a elektickej ch kurvítek je tam dost.Některé díly se prodejci snaží prodat dráže,i když jsou identické s klasickou 2.8T.Turbo je náchylné na dochlazování.Tuning chipem se nedoporučuje,při většim tlaku propouší olej.


Odpovědět

1  2