Fórum - Téma


Omega X2OXEV eco tec - zdechla při jízdě 55km/h


Fórum Omega B Omega X2OXEV eco tec - zdechla při jízdě 55km/h

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5 ......... 8

2014-06-23 20:20:38

Zdravím pánové, zatím jsem moc nepokročil.

Akorát jsem byl koupit motor a pán co mi jej chtěl prodat tak jak jsme si vykládali tak říkal jestli jsem zkoušel zkusit vyměnit přímo RJ .Myslíte si že to může mít vliv ??

Měl tam asi 5 rozdělaných omeg a nějaké vectry ale vypadalo že ví o čem mluví...Myslíte si že RJ může ovlivňovat startování, aby se ani startér nepohl jako to je u mě ?

2014-06-23 20:53:21

omega2.2: Dle mého jednak ŘJ startování ovlivňovat může a druhak počítej s tím, že nestačí jen samotná ŘJ, ale spolu s ní i čtecí kroužek ke spínačce a čip do klíče...

Venca49  
Václav
2014-06-23 21:13:57

omega2.2: Již před 21 dny jsem psal,že může být i mechanická závada,netočení klikového hřídele.Zatím jsi nenapsal,jestli se nechá motorem otáčet rukou ,či jinak.Jestli se nepohne klikovka,tak se nepohne ani starter.Řídící jednotka by na takovéto startování neměla mít vliv.Zatím jen tápeme,tápeme....

2014-06-23 21:15:17

venca49: Ale kupuje se motóóór...

Venca49  
Václav
2014-06-23 21:22:04

colommbo: Ba,a ten nebude startovat,ani starter necvakne.......tak se koupí jiné auto.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-06-23 22:33:27

venca49: Že by potkan? Nic překvapivého

2014-06-23 22:52:37

kopejda: "...Když jsem vyjel tak jela jakoby přidušená tak jsem se ji snažil roztahat ale moc to nepomáhalo to vytáčení do 4tis tak jsem to sklidnil a zhruba po 5km při jízdě 55km/h otáčky byly na 1500 z ničeho nic při držení pedálu plynu auto zdechlo a pak už jsem nenastartoval ale ani se starter netočil ...."

  • když si přečtu úvodní příspěvek, tož by to tomu, bohužel, nasvědčovalo... Ale, jak už psal Václav, ještě jsme se nedozvěděli důležitou věc, jestli jde motorem otočit za šroub na řemenici kliky, chce to halt vyndat svíčky a zkusit protočit, pokud nepůjde, je hotovo...

2014-06-24 04:56:21

Ok, chlapi dnes to po práci vyzkouším je pravda že jsem na to protočení zapoměl a hned jsem jej pak už začal rozdělávat.

Dám vědět

2014-06-24 15:28:12

Tak vymontoval jsem svíčky, vyřadil na manual a zkusil jsem 18" kou klíčem tuším, pohnout motorem, doleva to šlo ale pak jsem zjistil že odšroubovávám ten šroub :D:D ne ale teď vážně normálně doprava jsem s ním ani necukl u druhé omegy jsem to nešel vyzkoušet jestli to jde lehce ale tlačil jsem jako blázen a ani ťuk . takže přidřený a nebo jsem to dělal špatně ??

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-06-24 15:40:31

omega2.2: Tak buď špatně a nebo je to zadřené, otočit jde s klikovkou po směru hodinek i se svíčkami a je jasně cítit komprese jednotlivých válců. Jde to jednou rukou klasickou 1/2" ráčnou, takže jestli jsi s tím nehnul ani bez svíček, tak je to nejspíš kaput.....

Venca49  
Václav
2014-06-24 15:56:27

omega2.2: Toto jsi měl udělat již před 27 dny,jak jsem psal.Bylo by po přemýšlení a dohadování. Viz 1.strana nahoře.

2014-06-24 16:03:49

Vymen motor a mas klid, pokud tedy najdes dobrej a nevylitanej

2014-06-24 16:11:02

Ok , no každopádně dnes vytáhnu a jeden už mám sehnaný tak snad bude v pořádku.

Kdyby měl někdo poblíž z ostravy a bude stát za to, tak vezmu poblíž.

Díky za rady , škoda že jsem neposlechl vencu dříve ale popravdě jsem ho nějak opomenul a skoumal čím to může být.

Díky všem

2014-06-24 18:23:32

omega2.2: Kopejda má pravdu, motorem jde samosebou otočit i se svíčkami, jen jsem ti chtěl ušetřit námahu... A má-li motor slušnou kompresi, jde to ztěžka, ale jde, když mi kamarád měnil rozvody, tož se při kontrolním protáčení motoru ráčnou docela protáhl...

Venca49  
Václav
2014-06-24 18:42:10

omega2.2: Tož dobře

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-06-24 22:54:42

colommbo: U V6 se určo protáhne U R4 to zas taková námaha není, tedy když neřešíme naftu, tam to je horší

2014-06-25 10:20:32

Pánové mám ještě dotaz , jaké mají být správně tlaky na válcích?? jde o to že někteří prodejci to uvádějí a několikrát opakují jako velké plus ku poměru ceně a á nevím zda je to jako fakt tak dobré :(

Jinak motor jsem skoušel ještě protočit ale opravdu ani milimetr...takže tak.

Mějte se

2014-06-25 10:25:36

omega2.2: Potkaný motor, některý píst je opřený o ventil a nejde protočit přes HÚ... Zážehový motor by měl mít tlaky mezi 1,2 až 1,5 MPa a jednotlivé válce by se od sebe neměly lišit víc jak o 1 MPa.

2014-06-25 11:09:08

colommbo: drobet te musim opravit, nemeli by se lisit vic jak o 0,1MPa proste vsechny by mely byt stejny.

A pri jizde kdyz se potka motor, tak posty natlucou ventyli tak ze sou z nich hokejky a motor protocis.

Tudis je to fest ZADRENE.

2014-06-25 11:33:31

kiselina: Máš samosebou pravdu, Martine, přepsal jsem se o řád a správně je tedy 0,1MPa...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8