Fórum - Téma


Omega X2OXEV eco tec - zdechla při jízdě 55km/h


Fórum Omega B Omega X2OXEV eco tec - zdechla při jízdě 55km/h

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5 ......... 8

2014-06-02 09:05:53

Chlapi ok tak mrknu na tu kostru na těch všech místech.

Akorát jste oba přesvědčení že kdyby to bylo opravdu tou kostrou tak by to vyplo motor za jízdy ??? a při dalších pokusech startovat by to rozsvicovalo kontrolky ??

2014-06-02 09:14:08

omega2.2: Nemohu hovořit za kolegu Kopejdu, ale myslím, že ani jeden z nás není přesvědčen o ničem... Na druhou stranu hledá se příčina potíží a špatné ukostření by jí být mohlo...

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-06-02 20:05:53

omega2.2: No podle projevů co jsi popsal, že při otočení klíčkem do startu vše zhasne a po uvolnění klíčku zase vše naskočí. Nejpravděpodobnější je špatná kostra (motor a startér) nebo vada startéru. Tím netvrdím, že to není nic jiného. Jde to změřit měřákem, odpor mezi částí motoru (blok) a mínus svorkou baterie - ideální je nula nebo jen pár ohmů.

Projdi všechny kostřící body v motorovém prostoru a budeš moudřejší, pak můžeme špekulovat dál......

Venca49  
Václav
2014-06-02 20:39:59

omega2.2: Já už se nechtěl k tomuto vyjadřovat,ale ono mi to nedá,když to sleduji.Všichni tři se orientujeme jen a jen tvým popisem závady.Nejsme u vozidla a nevidíme skutečně jak se závada projevuje.Proto dumáme,co by to mohlo být.Je spousta možností a nikdy nevíme s jistotou o co jde.Může to být nepohyblivostí klikového hřídele,z různých důvodů,může být vadné ukostření agregátu,vadný akumulátor,starter,kabel ke starteru atd.Vadná kostra způsobuje nejrůznější a nevyzpytatelné problémy.Vím,že čekáš,že někdo poradí,abys utáhl třetí šroub vlevo a je to.Jenže to není tak jednoduché.On i autoelektrikář má kolikrát honičku závadu najít,natož přátelé u počítače.Tak se musíš s tím smířit a být trpělivější.Je to jen můj názor a nechci být zatracen.Přeji ti,aby se tento problém brzy odstranil.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-06-03 19:07:02

venca49: JJ, s tím plně souhlasím i jako elektrikář ...

2014-06-08 20:06:42

Zdravím Vás chlapi

Tak vytahl jsem alternátor, startér a vyměnil je za jiné z pojízdného auta. U toho jsem zkontroloval kabely a vše je v poho kabely zdravé a vše utáhnuté. Poskládal vše nazpátek dal jinou uplně novou baterku a pořád stejné , při otoření klíče do polohy startování místo toho aby začal točit startér ...tak jakoby klapne elektronika. a po puštění se znovu rozvístí ..už si fakt nevím rady .

Nestalo se to už někomu , dnes jsem zkusil startovat přes kabely s druhým autem ale nic se nezměnil. zkusil jsem odpoit i čidlo kliky a vačky.... a nic

Díky rady ať se daří

2014-06-08 20:12:29

NA NĚCO JSEM PŘIŠEL NEVÍM ZDA TO MŮŽE MÍT SOUVISLOST, zapoměl jsem to dopsat!!

Když mi to auto zdechlo za jízdy tak poté co jsem to dotáhl domů a včera rozebíral tak jsem přišel na to že jsem jel s ODPOJENOU VÁHOU VZDUCHU může to mít souvislost ???

2014-06-08 20:42:51

omega2.2: Souvislost nevidím...

2014-06-09 20:55:10

ok tak zítra projdu komplet to ukoštření, můžete mi někdo poslat nějaký nákres nebo schéma co vše a kam je v motoru ukostřeno?? snažím se to najít na netu ale zatím nic podobného nevidím :D

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-06-09 23:19:05

omega2.2: Nevím jestli máš relé K3, koukni na tenhle odkaz: http://www.opelclubrenbau...um_viewtopic.php?93081.40

2014-06-10 17:50:17

pokud se nepletu, tak z baterky z + polu ti jde silnej kabel na starter a tam se deli i na altrnator, zkusil bych tenhle kabel ( v tom zmacklem ocku to docela odchazi, na pohled dobry a na funkcnost 0 ), kostra by ,mela byt jen jedna a to z - polu k servocerpadlu

2014-06-10 20:15:51

Zdravím tak dneska jsem prošel ukostření kabelu - k servočerpadlu a na kostru auta,pak dal zpět dokupy a pořád nic to samé zkusil jsem ještě jinou baterku ale nic.. a co se týče toho relé K3 tak to jsem ani nenašel teda popsané to není a nevím kde by mělo přesně být. Už jsem fakt bezradný budu to muset dotáhnout někam na diagnostiku ale nevím zda toto diag. vyřeší..co když je to opravdu nějaká manuální věc jen ji nevidím ..ukazuje to taky ??Vůbec nevím s žádným autem jsem na diag. nebyl...

Přeji hezký den a děkuji že se mi snažíte pomoct

2014-06-10 21:58:47

Zkus te + kabel, je tam sice pristup na 2veci, ale sundal bychsaci potrubi sundal to ocko ze starteru a startovacima kabelame bych propojil baterku se starterem a zkusil bych zastartovat. Je to jen pokus ale asi jinak nez vylucovaci metodou na to neprijdes.

Hodne stesti

2014-06-11 10:35:59

Zdravím Vás pánové tak dneska jsem zkusil nastartovat přes kabely s jiným autem a udělalo to takový divný zvuk motor se sice trošku protočil ale zvuk byl uplně jiný než normálně a přestalo a když jsem skusil znovu tak už to z motorem ani nehlo ..takže je to v háji Vůbec nevím co bych měl opravovat ale motor má najeto 228tis takýe nevím co s tím ...on bude asi přidřený že ? když už jezdil tak líně a těžko ? a někdy se stávalo že když jsem nastartoval tak šel slyšt divný rachotivý zvuk tak vždycky když se to objevilo tak to trvalo cca 2min pak přestalo...

Napadá Vás něco ?? Myslíte že je možné aby byl tak přidřený nebo potkaný aby s ním ani startér nepohl ???

2014-06-11 11:11:47

To si mel rict hnet, ze si mel tyhle problemy, my sme se ti snazily pomoct s elektrikou, ale pokud tam je mechanicka zavada je to uplne onicem jinym.

Zkus rucne protocit motor bez kvaltu racnou anebo zarad 5 a strkej do auta jestli se bude tocit motor.

Asi ani ty nemas dar pritele rengena, aby si videl co se vevnitr stalo. Ale pokud ti to uz rachotilo predtim asi tak 2 minuty a pak klid, tak potkany to nebude to by si i otocil starterem ( taky sem mel ) , spis bych to typnul na nejakej pridrenej cep bud ojnicni ( taky sem mel, docela lahoda kdyz ti ve 170 km/h ti prdne pist) nebo na klice, ale to je jen polemizovani. Dokud nevyndas motor a nerozeberes, nic nevis. Spis bych to videl na jinej motor.

Preju hodne zdaru s opravou, sam sem si na tom motoru uzil svi.

PS: pokud by si chtel delat GO tak si priprav aspon 15tis na material.

2014-06-14 20:45:08

Zdravím Vás všiml jsem si rozvodů ale nevím zda jsou správně vzhledem k tomu že mám ještě druhou omegu s tím samým motorem a calibru taky s tímto motorem tak když jsem to porovnal s těma dvouma tak mi to nesedí ..přidávám fotku ..

2014-06-14 20:53:51

vačku vlevo ( sací ) musíš postavit nahoru na rysku Intake. Druhou (výfukovou) musíš mít taktéž nahoře ale na rysce Exhaust !

Nahoře na plechovm krytu jsou protirysky které musí souhlasit s ryskama na vačkách

A samozřejem dole , na řemenici je taktéž ryska

Ale takhle do oka to vypadá dobře , jetli se to nehlo dole na klice (řemenici)

2014-06-14 21:13:04

omega2.2: vacky ti sedi dobre bych rekl a co klika? Srovnej kliku, rozvodova remenice na drazku na vyrez pod klikou a nahore ti to musi sednout na rysky. Pozor, obe kola sou uplne stejny a maji 2 rysky ( 1 saci a 2 vyfukova - je to popsany)

Kdyz protocis motor se svickama rucne, tak ma tlaky? A bez svicek musi jit na volno bez zadrhnuti.

Jeste mi tak napadlo, je to pouze hypoteza a pravdepodobnost 1:1000 , v jakym stavu mas spojku? Uz sem se s tim setkal, ze se rozpadla spojka a zatemovala se mezi prevodovku a setrvak a motor se ani nehnul. Je to jen moje zkusenost.

Musis nam tady vsechny tvoje poznatky rict aby sme ti mohly poradit.

2014-06-14 21:23:03

Zítra mrknu na tu kliku ale že by to bylo tou spojkou ?? mohla by to být opravdu spojka i když to zdechlo za jízdy ?? Jak jsem psal těžko to šlo do otáček 4tis byly max tak jsem to zklidnil a při zařazené rychlosti to zdechlo ...můžete mě někdo navést na foto jak mají být správně ty rozvody nastaveny na těch riskách ??

2014-06-14 21:49:22

Snad ti to pomuze, je to sice na 1,8 ale to je stejny


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8