Fórum - Téma


omega vysoké tlaky - chladící soustava


Fórum Omega B omega vysoké tlaky - chladící soustava

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2011-08-17 23:24:23

Zdravím, mám na vás prosbu.

U Omegy 2,2 benzín se mi začala nějak moc tlakovat chladící soustava. Odešel ventil topení ( berte s rezervou..snad je to on), je to umístěno v pravé části mezi motorem a kabinou.

V servisu se to vyměnilo ale hadice byli prý stále hodně natlakované, tak vyměnili ještě termostat, že prý může snižovat průtok (prý trochu pomohlo) a že se to má odzkoušet. Ani ne po 30km voda kape z ventilu topení opět. Tlak se prý po výměně termostatu o něco zlepšil, nicméně asi ne o dost. Auto normálně chladí jak má, termostat spíná, auto se nepřehřívá (pokud má vodu) vše šlape jak má. Kromě tlakování soustavy.

Nenapadá někoho čím by to mohlo ještě být?

a malá závada číslo dvě:

po studeném startu nechce auto do otáček, jak kdyby jel na 3 válce .. ztěžka .. po cca 30 vteřinách je jak rybička .. svíčky nové nijak nepomohli

předem moc díky

2011-08-18 12:40:13

Přicpaná někde hadice ? Jsou natlakované všechny hadice nebo jen ty za pumpou ?

Vodní pumpa ? Kdy byla měněna ?

2011-08-18 15:03:20

tísko pod hlavou typuju

2011-08-19 00:37:54

no ptal jsem se ve dvou servisech a nezávisle na sobě to tipnuli taky na těsnění pod hlavou .. :/ že by se mi do toho chtělo to fakt ne :(

2011-08-19 13:37:29

A olejový film máš v nádobce?? Pokud je fouké těsnění pod hlavou mělo by to tam protlačit z válce i trošku oleje a spalin.Zkontroluj taky přetlakový ventil vička nadržky.

2011-08-19 18:38:14

eee vůůůbec se nic ve vodě projevit nemusí ale samo že může

2011-08-19 22:44:30

Jak teda odhalit foukléo těsnění a nerozebírat motor,

2011-08-19 23:13:44

nn olej ve vodě není a voda v oleji taktéž ne.

Každopádně teď nevyndám ani auto z garáže, tak to chvíli musí počkat. Při otvírání výklopných vrat, praskl čep na kterém se točily. Napnuta pružina letěla nahoru a rameno dolů, obojí v mezeře 8cm a ani jedno netrefilo po cestě auto :D jsem skákal radostí :D jen malá díra ve vratech (ty vem čert) která není skrz :D

2011-08-20 17:16:59

Jo štěstí v neštěstíkoukal jsem do knihy a první píšou víčko nádobky,

ucpaný chladič,

2011-08-21 09:31:16

naplnit nádobku vody uplně do plna a koukat zda při ohřátém motoru dělá bublinky

2011-08-26 21:15:46

Zdravím,

rovnou přeskočím ze svého vlákna...stejný problém prý díky velkýmu tlaku v soustavě..popraskané hadice a voda se tak akorát ohřála a rovnou tekla na zem...a předpověď servisu stejná- termostat nebo těsnění. Důsledek dneska opraven, příčina ale evidentně ne. To, co radí Hansdob nicméně zkusím..

2011-09-03 16:56:48

nebo pořád stejný fígl vydej hadičku od expansky ucpat ji třeba svíčkou, na expanksu nasadit haičku a strč ji do flašky s vodou nastartuj a jestli pujdou bublinky tak je jasno

2011-09-03 20:36:44

Zdravím, v čem je jasno?

2011-09-03 20:42:20

Foukly tesneni pod hlavou

2011-09-03 20:44:08

To je vždy tak jednoznačné?

2011-09-07 22:12:31

jo, je pokud pujdou bublinky v urcitych puzech, znamena to ze je foukly tesneni na nejakem valci.....

2011-10-28 11:57:15

Ahoj,mám stejnej problém,nechal jsem si dovést již druhou omegu z Německa 2.2 16V r.v. 2002,ale mám pocit,že mám taktéž prasklé asi těsnění,auto v pohodě jezdí jakoby nic,ale ráno při startování se špatně protáčí motor,chvilku jde jakoby na 3 válce,pak mi vyskočí závada na motoru-kontrolka,vypnu motor a nastartuju a šlape jak hodiny,dojedu do servisu za známým,at mi to hodí na diagnostiku,a ta vyhazuje problém na 4 válci!Dále chci říct,že se mi strácí voda z nádobky,ale vizualně nikde nic neteče!!Jsem tady novej,našel jsem si toto vlákno a prosím skušené o radu,ale tipuju to na to těsnění!!Díky všem!!

2011-10-28 12:28:00

Jasně Ale pokud diag. píše něco na 4 válci.Tak tam bude i elektro problém. Určitě ti mechoš řekl co tam je za problém.Jestli ne tak je to špatně.Diag by měla ukázat čísla chyb které vznikly a podle toho identifikuješ závadu.Takže myslí že pokud máš díru v těsnění tak bby diag nepsal závadu to zřejmě neumí.Pokud se ztácí voda tak 100% projít nejdřív hadice,Ventil vody,Chladič,pumpu atd.Jakmile se vyloučí jednodušší problém hledat ty horší.Mě unikala voda a nakonec to teklo přes podtlakový ventil topení.Pokud by tam bylo foklé těsnění většinou tlak z válce natlačí olej a spaliny do vody.Asi ne vždy ale zkontroluj kapaliny jestli jsou OK.Jestli nejde pára z výfuku..Pokud máš 2,2 tak ten motor není velký a má lepší přístup takže koukat jestli to někde neteče.Třeba vadná vodní pumpa není vidět, musel by dolů kryt.Jsou to laické poznatky když mě mizela voda.možná napíše i nějaký mistr a uvidíš.Ale s tím 4 válcem to nemusí souviset.Tak ať ti ten známý udělá tu diagnostiku 100% a vyčte co tomu chybí pek budeš chytřejší

2011-10-28 16:32:26

diky,ale aj tak si myslím to nejhorší,to těsněni.Po ranu mi to běži asi na 3 valce,vypnu motor,nastartuju a vše v pohodě,ale opakuje se to každe rano,teď se mi stalo,že jsem na 2hodky nechal schladit a taky to špatně startovalo a voda se stale vytrací,dal jsem na noc už i karton,jestli nebude pokapany od vody a nic.Navic ta tlusta hadice je celkem dost tvrdá,tak uvidime.Každopadně nevim jak na 100zjistit,jestli je problém v tom těsněni.Navib dnes rano jsem vubec nemohl natočit motor,až na po4 se to povedlo,tak nevim,dik všem!

2011-10-28 17:59:31

Ta tvrdá hadice může dýt špatný termostat nebo ucpaný chladič.Ono ta voda mizí za jízdy tak se spíš odpařujetřeba ta pumpa teče za chodu.


Odpovědět

1  2  3