Fórum - Téma


Omega MV6 - tesneni pod makovicema


Fórum Omega B Omega MV6 - tesneni pod makovicema

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2013-01-02 17:32:22

Teda nemám tu svoji popelnici extra rád, ale tohle bych jí asi nedokázal udělat

2013-01-02 17:49:07

pry: "zrychleni okolo 7sec, nic extra"

2013-01-02 17:53:50

Nic si z toho nedělej, Zdeňku, mě by to taky bolelo... Jenže já jsem ještě z generace, která když chtěla pálit gumy, neměla na to auta a když je už má či mít může, tak už se jí nějak pálit nechce... Čímž ale nikomu nevyčítám, že to dělá...

2013-01-02 19:06:57

dxdiag » okolo 7sec je u MV6 vysledek dobre seriovky. coz sedi protoze motor je serie a i kdyz je pravda ze maloktera serie se dostane pod 8, rozhodne to neni nic extra, sranda zacina bejt nekde pod 6 sec :)) jsem se svezl v audi s8 manual a to je silena prasecina :))

2013-01-02 19:15:49

Mě stačí když jedu od Kuřimi na Brno a zastavím se na benzince a když vyjíždím tak je to na rychlostku a do kopce dám si S (jako superman) zašlápnu pedál a héééén ostatní jen čumí, ale zrychlení z nuly na kilo jsem teda nikdy neměřil

2013-01-02 19:36:33

Automat je nudnej:)

Gumy nepalim, zrychleni me zajima spis na XX, nez u MV6.

Jinak gratuluji k sundavani hlav u motoru v aute - ono u MV6 je jednodussi ty motory prehazovat, nez opravovat namontovane....

2013-01-02 20:22:19

"Automat je nudnej:)" - ode dneška jsi můj kamarád, Stepo...

2013-01-03 22:16:14

Oba dva povídáte nesmysly Manuál je pro holky

2013-01-03 22:20:20

ja vam nevim, i kdyz si v audine **radim sam**, tak vzdycky kdyz sednu do omegy s manualem, zatlacim slzu :)

2013-01-03 22:23:26

to já jen pošťuchuji Colommba!

2013-01-04 00:55:59

Ale jooo, jen postuchujte :)

U manualu se mne nestane, ze nezaradim, ze nevyradim, ze tam neskoci neco jineho nez ma a podobne radosti vychozenych volicu prevodu a uhnilych dratku RJ automatu :)

Fakt je, ze mavani klackem otravuje.....ale krom mechaniky tam nic neni, takze to vydrzi vecne...

2013-01-04 08:33:04

Stepo: měl jsem 2,5TD najeto 258000km a automat po výměně filtru a oleje fungoval naprosto přesně bez sebemenších vad, druhá 2,5i V6 měla najetzo 225000km a chodila suprově jako to TD. Jen jsem po dovozu z DE pokaždé udělal výměnu náplně převodovky, jelikož oni mají za to, že ta náplň je tam na vždy a on to tak údajně píše výrobce -

2013-01-04 08:44:57

Nerikam, ze je to extremne nespolehlive.

Jen uz jsem na forech cetl ruzne zavady automatu, vyplyvajici samozrejme z faktu, ze ta auta za 13 let provozu parkrat objela planetu, takze logicky nejaka opotrebeni maji. Prave ty volice, jejich kontakty, brzdici pasy v prevodovce - to vse podleha opotrebeni stejne jako jine casti auta.

Zatimco u manualu tyto veci odpadaji a zustava nejvyse prave ta napln.

To, ze u vyrobcu "dozivotne" znamena 5 let nebo 150000km je uz tak nejak obecne prijaty fakt.....

2013-01-04 11:01:34

Já proti AT tak nějak obecně nic nemám, k některým autům to prostě patří, některá auta se bez něj, bohužel, ani nedělají a spousta mých známých tvrdí, že jakmile člověk pozná jeho kouzlo, už nechce nic jiného. Sám mám s AT minimální zkušenost z 3.5litrového Chryslera, ale nijak zvlášť mě to nenadchlo a furt mám pocit, že by mi v autě něco chybělo (nuda...) a že by auto jelo, jak chce ono a ne jak chci já. Nebažím po něm, nechci tady vířit debaty AT/MT, nepřesvědčujte mě o výhodách AT, budu si spokojeně kvedlat a třeba budu v budoucnu jezdit i s AT, až přijde ten čas...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-01-04 11:13:57

Svého času jsem v autě vyzkoušel 16+2 MT a 12+1 AT - výsledek byl takový, že po městě jsem ho nechal řadit a mimo město jsem si kvalty volil sám - protože to nefungovalo, jak bych potřeboval (podtáčení motoru pod tah turba = vysoká spotřeba) - Kvedlání zdar

2013-01-04 22:01:43

A včil mudrujte, vy automati...

http://www.club-opel.com/...select=41893#message41893

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-01-04 23:01:01

To asi zrovna nuda moc nebude..... Ať raděj odborníci.....

2013-01-10 18:34:07

To auto mít ruce tak Tě utluče! Spálit gumy umí každý idiot. Já když to vidím,tak mi krvácí srdce. Sedni si například do Lotusu Esprit SE s turbem Garrett T3 r.v.91 a zjistíš že jezdit a ovládat auto neumíš.

2013-01-10 18:50:22

v tom pripade mi nezbyva nic jineho nez jit palit gumy jeste jednou, schvalne radit bez spojky a jako zaver videa bude jak se rozjedu proti sloupu... :)) dokonce na tom nebudu ani skodnej, to by melo sledovanost ze by se mi snad ta investice vratila :) a doufam ze tvuj vrak bude dehtovat aspon jeste tyden nez zhebne zalepenyma lopatkama turba :)

2013-01-10 18:58:54

Jednoho, druhého, ani třetího není třeba, Jiří, on má Honza svým způsobem pravdu - spálit gumy (popř. někteří týpci jen jednu, páč ani nemají samosvor...) na hnací nápravě není až zas takový problém, osobně to taky považuju spíš za zábavu pro puberťáky...


Odpovědět

1  2  3