Fórum - Téma


Omega, koupit nebo ne??


Fórum Omega B Omega, koupit nebo ne??

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2008-09-20 18:04:39

Nejvic me na ni laka ze to je zadohrab. Vzdycky sem chtel zadek, daji se s tim delat pekny veci, ale pochybuju ze bych s takovym autem blbnul. Ze Skodovkou to neresim, kdyz to nekam narvu a nebo me upadne kolo, tak ji proste zlikviduju a je to. Z Vectrou takovy kraviny nedelam...

2008-09-20 18:24:42

podívej se na fotky ze srazu v březí a tam uvidíš co se dá dělat s omegou a žádnej problém nenastal

2008-09-20 18:41:50

hele ja mam na teto omě u samosvor a dělaji se stim dost dobry ptakoviny ale chce to mit nějaky zkušenosti ,škodovku do toho počitat ale nejde! vim o čem mluvim! jinak paleni gum je pro omu malina!

2008-09-20 19:17:38

tak já musím přiznat že když jsem vybíral auto po prodeji mého GSI (důvod rodinka)tak jsem o OMEZE taky přemýšlel.líbyla se mi že je to zadokolka tak výbavou.přemýšlel jsem dlouho mezi OMU a VECTOREM ale nakonec to padlo na VECTRU.A důvod?tu co jsem chtěl já tak byla MV6 a bylo mě jasný že ND budou potstatně dražší na V6 než na 2.0 to jsem si už zažil s calibrou tam mě dokonce v Plzni nechtěli nikde dělat rozvody jen v Opelu musí na to bejt specialní přípravek. a to je u V6 ze vším prostě V6 je vísada bohatých lidí a to já nejsem já prostě musím mít auto v cajku a né žádnej rozpadající se pekáč kterej nezvládnu finančně utáhnout.a bohužel tichto OMEG jezdí spousta a sehnat udržovanou nesežranou je docela scifi

2008-09-20 19:27:29

v podstatě s tebou souhlasim jenže on shání omegu B facelift tu co mam ja střibrnou tudiž model od roku 2000 a vyš a tam už neplatí že byvaji vylítané sežrané korozí a tak takže scifi sehnat dobrou neni z tohoto duvodu pravda lidi je nechtěji prodavat vi že se to nevplati takže se hani huř ale neni problem sehnat pěkny kousek udržovany, a co se tyka servisu a ND tak rozhodně drahe nejsou to spiš mondeo nebo octava RS ma o dost dražši dily a rozvody nejsou nějaky problem každy dobry servis dneska toto umi. samozřejmě pokjud chci jen dvoulitra nebo 2.2 at raději vezme vectru to je fakt ale pokud chce omegu tak aspon 2.5 resp 2.6 V6tku.

2008-09-20 19:32:47

u Omegy plati že čim větši obsah tim lepši ale musi to byt v manualu jestli že bude v automatu tak to žere jak otekli. že paczqo,ja jezdim s tou novou co mam taky za 9 litru jak Athos.takže se to da! měnši obsah děla megavyr v nadrži

2008-09-20 19:35:13

jako jo i ne no pokud budu jezdit s automatem jak se ma a řadit jak se ma tak spotřebu snižim a když budu chtit pojedu s ni než s manualem ale zatim nemam potřebu kvedlat pakou

2008-09-20 19:48:33

ja potřebuju manual!

2008-09-20 21:21:25

Já zase prostor . . . Po mnoho čtyrválcích a pár V6tkách (a jedný R6tce) co mi prošli pod rukou (nohou), tak 2.5 V6 je vcelku dobrá. Přímé srovnání s mohu nabídnout jen se Scorpiem 2.9, Mercedesem 280E nebo golfem 3 VR6.

Scorpio byla kapitola sam pro sebe, ten obstaróžní V6 z litiny s OHV rozvodem, brachyálním zvukem a mamutí spotřebou byl skvělá věc na plašení zajíců nebo strašení dětí před školkou. Na dálnici moc nevinikal, bo ho brzdil archaický automat, ale ve městě, když bylo palivo, to byl drak. Nejednou se za mnou rozblikali modrá světla švestkové feldy. Pak tam něco ruplo a upadla převodovka, Ford šel z domu. Napořád. Prostor a pohodlí byly srovnatelné, kvalita použitých materiálů taky. Jen kufr pokulhával, páč v omeze je rezerva nastojáka, což je daleko lepší řešení. Škopek byl 93'. Korozi nekomentuji, protože pak by mě fordí fandové ukřižovali.

Mercedes byl čistě o stylu a postoji. Ten řadovej šestivál z roku 1980 měl naprosto neutrální zvukový průběh a kultivovanost běhu přídbíhá i Omegu. Teda pokud se chytlo všech šest válců. Opláci prominou. Byl to ten známý model W123. Byl to zatím z mého subjektivního pohledu nejlepší motor jaký sem měl tu čest řídit. Sice jízda s tim byla požitkem i adrenalinovým sportem, ale stálo to za to. Podvozek připomínal spíš parník než auto, volant byl vskutku kormidelních rozměrů a i všechno ostatní připomínalo loď. I spotřeba. Nikdo mi nevěřil, jak to jede. Nikdo se mnou pak nechtěl jezdit, když sem jim to dokázal. Na 20 litrů to po městě ujelo 94 kilometrů. Nikdy sem sice nepochopil funkci některých dílů v systému K-Jetronic, ale fungovalo to.

Golf . . . no co říct. Malý, lehký, předohrabí hadí mládě s VR6 motorem. Pomalu se s tim jet nedalo a rychle taky ne. Vítr si s tim pohazoval jak se mu zlíbilo. Velká výhoda byl ten krouťák, na trojku to zvládalo z 50 na 150 za pár a hlavně to nikdo nečekal. Jedinej rozdíl mezi sociálním a verunovým golfátorem byly ty plastový lemy okolo kol. A ty já sem tam neměl . . . spousta kamnařů s těma jejich tédéíčkama čumělo na drát a na nálapku rádia Beat.

Mondeo je podle referencí z doslechu tak trochu furt klasickej Ford, Passaty s VR6 jsou drahý na údržbu a tak teda z toho nejlíp zatím fakt vychází ta Omega.

2008-09-20 21:36:12

ahoj pánové tak jak se tak dívám tak místo rady jestli si koupit omegu se tu dohadujeme o blbostech jestli je lepší MV6 nebo vectra ve dvou litru.Puvodní otázka zněla jestli si koupit omegu tak nechápu proč se nemuže zustat u tématu pokud chce velký a silný auto tak jedině omega toto dokáže nabýdnout a mimo jiné taky náhon na zadek.Pokud by chtěl koupit vectru tak se zeptá na vectru a né omegu.Padlo tady hodně názoru a myslím si že dobrých a je to od zkušených majitelu omeg tak nechápu proč se tady dohadujeme.Nejlepší by asi bylo kdyby měl možnost si vyzkoušet jízdu s omegou a jízdu s vectrou a potom aby se rozhodnul každý sám ale já vím že když si sedne z vectry do omegy tak rozhodně bude výtěz OMEGA.A co se týče vectry ve dvou litru 16ventilu tak tyhle motory se oplu moc nepovedli.Na závěr tedy už jen prosím držte se puvodního tématu.

2008-09-20 21:51:36

Jj to je pravda no at zkusi oboje jen pro hansz srovnavej srovnatelny protožel CdRw chce omegu facelift s motorem z řady Y tj novějši generace motorů a ty mu nabiziš sronáni s vectrou před rokem 2000 se starou verzí EcoTecu. Samozřejmě pokud by jsi vzal omegu ročniku jako tvoje vectra bude špatně shanět dobrej kus a možna ale jen možna bude vitězem vectra ale takhle omega jasně vede a osobně mu stale doporučuju omegu to co mi u stare Bčkovy schazelo to ta nova má a ano je sice takova vic konzervativni a německa ne tak osobitá ale je super.

2008-09-20 22:07:59

já si osobně myslím že by bylo docela dobrý kdyby se dostavil na sraz a tam to muže pořádně ohodnotit sám a určitě nebude problém ho povozit jak ve vectře tak v omeze protože jinak se tu budeme pořád dohadovat a výsledek žádný měli jsme jen poradit jestli koupit omegu nebo nekoupit a zvrhlo se to tu ve výměnu názoru mezi dvěma rozdílnýma autama od opla

2008-09-20 23:23:17

to:Athos jasný já mu tu vectru nenutim proto je tam ten smajlík napsal jsem to jen aby řeč nestála tímto se omlouvám za vzniklí chaos.a můžeš mi prosím říct co se přesně na motoru 2.0 16v ecotec nepovedlo?nepoved se spíš 1.6 16v kvuli velké spotřebě oleje.ale 2.0 16v je spíše doporučovanou variantou do vectry samozřejmě že na omegu je tento motor nevhodný ale ve vectře je super.

2008-09-21 08:54:00

ahoj to je muj názor na ty motory docela dost žerou a když ti praskne rozvodák tak se ti to potká což se nemuže stát u klasického 2.0v8 známej ho má a jezdí za stejno někdy i větší spotřebu než já z mv6 a samozdřejmě s tebou souhlasím že 1.6 je na nic ona ani 1.8 není moc dobrá a týká se to hlavně spotřeby a a velké možnosti potkání ventylu ale jak říkám muj názor a jsem rád že jsi na to reagoval

2008-09-21 10:05:29

tohle je moje dlouhodobá spotřeba a to nejezdím žádnej děda styl

2008-09-21 10:16:25

no ještě k tim rozvodum já si myslím že když pravidelně vše servisuješ tak se toho nemusíš bát je jsem zrovna ted dělal komplet rozvody od f CONTITECH a mám to dokonce i v záruce.a to je to o čem jsem tu psal spousta lidí si koupí MV6 a když příde na rozvody tak zjistí že to stoji ranec tak si řeknou to ještě vydrží.a ejhle vono to nevydrželo a tak to prodaj na ND protože opravit potkanej šestival je dražši než pořizovací cena ojetiny.ono každej si musí uvědomit že sice koupil levnou omegu ale nová stála kolem milionu a tím pádem musí být dražší i servis a ND a tak to prostě je

2008-09-21 10:58:33

NazdarekTak ja sem v patek koupil omegu za 25tis a nova stala 1200000. a myslim že servis omegy neni tak drahej. rozvody vyjdou na 65OO a to myslim že neni zas tak moc! ale to je otazka financi lidi.Duležitej je pravidelnej servis.

2008-09-21 22:13:18

Tak Omega za 25tis to bude nikdy nebouraná leštěnka s jasným původem . . .

2008-09-22 12:20:36

No myslim že Bazz to dal jen jako přiklad :o))) ale CdRw chce pokud se nepletu omegu B facelift a tam neni problem koupit nebořenou leštěnku pravda ne za 25tis ale za nějakych 120tis už jo

2008-09-22 21:42:47

Ufff tak ted ste me uplne dostali, jak se tady dohadujete kdo ma lepci auto Ne vazne, ptal sem se na Omegu a zatim o nicem jinym nepremejslim, samozrejme kdyz nejakou sezenu tak hned de do servisu na rozvody a na prohlidku, dokud budou penize. Jinak vsem dik za nazory a nehadejte se


Odpovědět

1  2  3