Fórum - Téma


Omega C, 2.6 V6 132 kw, 2001


Fórum Omega B Omega C, 2.6 V6 132 kw, 2001

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2016-02-01 15:36:08

Tak jsem se byl podívat na tu omegu v Šternberku, horší auto jsem neřídil, prodejce mi před příjezdem říkal, že je auto v dobrém stavu a vše funkční. Tak na prvni pohled auto celkem v pořádku, samozřejmě že to bylo bourané na zadek, kufr má už puchyřky kvuli špatné karosařské práci, a je vyhnutý, kolem zadních světel roste mech, auto vevnitř smrdí jako vybydlený byt, který byl vytopený, nic méně interier je celkem čístý, teda sedačky...., pak co me udivilo opotrebované tapeci vnitřky dveří včetně madel a koženého tapecu, zadni okenko levé funguje jen když ho ovladam ze predu, prave zadni nefunguje vubec, klima nefunkční, tempomat nefunkční, dále motor je kompletně potečený od oleje, a u auta ani nejde slyšet startovani najednou proste naskočí... kompletní loketní opěrka je slepená chemoprenem na prasáka je tu hnus nejde ani otevrit, kastlík u spolujezdce nejde otevrit neni tam čudlík....ted k samotnemu autu, počítač ukazuje chyby od osvetlení okntrolky sviti, vyskakuje tam hodně chyb... pak jsem to jel projet směrem na ece homo do vrchu, a mužu říct že zdechlejsi auto jsem nezažil je to opravdu lenoch, projíždel jsem to hodne svyžne bez ohledu na to že jel semnou prodejce. ale opravdu hrůza, bylo to nejake preposilované nevim nesedlo mi to. A ted to nejhorší absolutne žaadný kvalt nemá v poradku synchronizaci 1,2 jde hodne stuha, na trojku to je už extrem, a z 3 na 4 kvalt i pres to že držím spojku tak to jde pres zuby, podrazovani to same, s mezi plynem je to lepsi ale porad to tam musim tvrde kopnout, kulisa neni až tak vychozená. Tak že za ty penize coo to nabízí bych to teda nechtel vlastne ani zadarmo.... :)) škoda...jinak zdechlé to bylo kvuli nožství chyb chtelo by to nové zapalovací listy, nove filtry oleje, svíčky, olej i v prevodovce zkusit vymenit, udelat rozvody vymazat veškeré chyby a třeba by to jelo krasne bez cukání a jedno s druhým :) bylo b to živější. Ale nemam to jak porovnat nikdo znamí 2.6 V6 omegu nema :( tak e asi do tehle motorizace nepujdu. Dneska sehnat omegu v top stavu je asi hodne složité....

2016-02-01 16:19:20

vlado.soural: Svou návštěvou ve Šternberku jsi jen potvrdil, že dle fotografií v inzerci se člověk skutečně řídit nemůže, devět a půl auta z deseti je libových, skutečnost však bývá více či méně horší. Pokud není slyšet startování, může to být zcela v pořádku, tyhle motory chytají na první dobrou a tedy žádné točení motorem startérem se konat nemusí. A máš pravdu, že sehnat Omču v dobrém či velmi dobrém stavu není nic jednoduchého, už dlouho jsem přesvědčen, že kdo ji má a je s ní spokojený (tedy je v uvedeném stavu), neprodává ji, pokud nemusí. Co se nabízí k prodeji, jsou, bohužel, v naprosté většině vybydlené a olítané kusy... Z tohoto konkrétního kusu by třeba šlo "udělat dobré auto", ale je to sázka do loterie a otázka času a peněz.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-02-01 16:41:05

vlado.soural: 2.6 V6 rozhodně zdechlá není........ Asi to byl pěknej křáp......

 vlastta  
vlastimil
2016-02-01 18:04:53

vlado.soural: jen pro srovnani.....tvoje TDS ma "zatah" trosicku v jinych otackach nez 2.6 benzin a i to muze budit jiny dojmy.nicmene osobne mam odjezdeny vsechny motorizace (mimo 3.2 benzin) a nemuzu rict ze 2.6ka nejede.proste to musel byt "vrak"......a co se tyka porizeni "nove" omegy - musim jen souhlasit ze sehnat omcu ve slusnym stavu bude asi na delsi dobu

2016-02-01 18:09:19

vlado.soural: Jojo jak říkají asi nezbude nic jiného než li zahraničí u nás v Česku to bude již jako limitovaná edice!! Nebo se dá sehnat ale bude to asi dosti dlouho trvat a mnoho času stráveného u PC a po bazarech či v inzerátech!!

2016-02-02 07:14:28

omegy vymírají, není to tuctovka jako octavie, passat, atd. Najít pěknou se nemusí vůbec podařit. Jde spíš o to, kolik budeš ochoten dát do opravy. Nebo jiný, rozšířenější samohyb.

2016-02-02 08:22:31

mirpie: Přesně tak

2016-02-02 10:34:20

"omegy vymírají, není to tuctovka jako..."

Cit.: "Přesně dvě miliardy marek stál vývoj nového vozu vyšší střední třídy, který měl nahradit dosavadní Record. Důvod pro změnu jména byl nasnadě: Record byl synonymem typického vozu pro starší, či příliš konzervativní klientelu. Vůz s tak trochu záhadným jménem Omega odstartoval v řínu 1986 masívní útok na evropské stálice.

Karoserie byla ve své době považována téměř za převratnou: Aerodynamicky čistá a elegantní silueta, velká plocha prosklení, a svisle orientované zadní svítilny- to nebylo v této konzervativní kategorii zrovna zvykem. Reakce na sebe nenechaly dlouho čekat: Omega sbírala jednu cenu za druhou: Auto roku 1987, Cena za nejlepší design (Japonsko)- 1.místo nepřetržitě v letech 1986 až 1989, Zlatá sněhová vločka za nejpropracovanější design 1987 (Francie), v témže roce v Německu také první místo za design, a první místo za nejlepší koupi v segmentu. Zákazníci v Německu, Švýcarsku a Francii zahájili v showroomech Opelu doslova rabování...

Světovou novinkou bylo první použití přední nápravy s negativním poloměrem rejdu u vozu se zadním pohonem : (při nestejné adhezi předních kol se sbíhavost více brzděného kola zvětšuje, což má velmi dobrý vliv na směrovou stabilitu). Po koncepční stránce byla jinak Omega klasikou. Motor podélně, pohon zadních kol. O kvalitě podvozku svědčí i to, že na něm, či na jeho upraveném základě vzniklo i velké množství výkonných verzí. Velkou oblibu si získala také verze kombi- tradičně nazvaná Caravan. S ní Opel ukázal, že umí vozy kombi nejen praktické, ale i elegantní. Přibližně od počátku 90tých let se pak Caravan podílel na prodeji z více jak 50%. Není bez zajímavosti, že v době svého vzniku byla Omega nejtišším vozem své třídy (už byl na světě i Mercedes W124!) a aerodynamikou Cx 0,28 se mohla rovnat Renaultu 25 (na setiny však stále vyhrával). Ceny začínaly od 27 tisíc DM za 1.8 GL až po 112 tisíc za Lotus Omega (nenápadný název, ale po dlouhou dobu nejsilnější sedan na světě.)

První generace Omegy (A) se vyráběla do konce roku 1993, poté pokračovala dál v Brazílii jako Chevrolet Omega. Její nástupce (B) měl zaujmout její místo a zároveň vyplnit mezeru po ukončení výroby ještě většího Opelu Senator B. To se sice víceméně podařilo, ovšem málokdo by čekal, že druhá generace Omegy se v této třídě stane Opelovou labutí písní... Po několikanásobné obměně vedení , které destruktivně zasahovalo do všech klíčových rozhodnutí, se značka zhruba v polovině 90tých let začala ubírat směrem ke svému konci. Segmenty ve kterých byla silná (např Calibra, Omega) opustila bez rovnocenné náhrady. Jen silou vůle, a po nekonečných finančních injekcích od GM, se nepropadla na úplné dno. I takových zvratů je schopná kreativní a výborně prosperující automobilka během pouhých deseti let..."

2016-02-02 11:21:04

Kluci neporovnavam s TDSkem, to se srovnavat nedá, nic méně tdsko nemam více než rok a pul a nesrovnavam zátah, akceleraci a podobné parametry s 2.6 V6, jelikož to neni přeplnovaný 6 válec, tak by to dané auto mělo jet přesne tak jak jsem očekával když to važí 1700 kg zaokrouhleně.... Jinak jsem psal ohledne toh, že kdyby tam byl nove zapalovací lišty, nove filtry, nove rozvody, nove svíčky, muže byt nekde fouklé tesnění, muže to papat mnoho oleje, muže to byt zpusobene špatnou spojkou a zminoval jsem se o tom že nešlo ani řadit. Tak že polemizovat o tom že to auto když je v top stavu jede opravdu krasne a zdechlé není, je takové jako postavit se za koně a očekavat že mě nekopne. Je škoda že nikdo v mem okolí nemá žadnou 6 válcovou motorizaci benzinovou.... :( jinak samozřejme neměnim žadný svuj nazor na omegy. Sám vím že pokud to ma clovek který nema penize na udržbu a je tu klucina co to má na rádoby drifty a zádvody tak to dopadne presne tak jako tahle chuděrka... Co se týká jizdy rozjiždel jsem to od 1čky do 5 tisic jsem to tahal ale jelikož slo spatne radit tak tam byla dlouha prodleva a a než jsem kopnul 2jku tak to bylo zase zdechlé, na trojku jsem to do ECE homo tahal až do 6 tisic.... jenomže 4řku jsem zaradil přes zuby ačkoliv jsem měl vymačknutou spojku. proste špatné... a auto se chvělo, nejspiš uložení kardanu špatne, na neutrál při přidani plynu se drželi otáčky déle než bylo potřeba houpalo se to atd... Říkám dát do toho 30 tisic tak je to luxus, a pak 15 týček naa detaily z venku a pohodka. Ale bohužel jsem z toho auta nemel pocit tak si rho nebudu domu tahat..... :))

2016-02-02 12:04:39

vlado.soural: "...na trojku jsem to do ECE homo tahal až do 6 tisíc..."

to by znamenalo tachometrových cca 140 km/h...

2016-02-02 12:34:26

vlado.s: to je jasný, dle tvého popisu to byl vrak, resp. cena opravy by hravě převyšovala cenu auta a to nemá smysl.

2016-02-02 15:28:19

vlado.soural: tak tak lépe počkat a hledat ona se určitě ta správná najde!!jen to chce čas.

 vlastta  
vlastimil
2016-02-02 17:53:18

colommbo: ja s 3litrem na dvojaka skoro 130

2016-02-02 18:06:00

vlastta: U téhle Omči omezovač na dvojce zasahuje při tachometrových cca 105km/h (vyzkoušeno.) MV6 má sice jinou převodovku (Y26SE R25, 3,90 / X30XE R28, 3,70), ale s ohledem na "pomalejší" stálý převod u třílitru se mi těch skoro 130 nějak nezdá, Vlastíku - jedině že by to bylo opravdu skoro...

2016-02-02 18:39:12

colommbo: Já co jsem měl tu z 95 tak 1-již nepamatuji, 2-již nepamatuji, 3-160, 4-210, 5-250 a teď automat 1-90, 2-160,3-210, 4-250 ještě ne vyzkoušeno

2016-02-02 18:44:09

mc.bůček: Jo, tak nějak by to (manuál, omezovač) zhruba odpovídalo...

2016-02-02 18:47:39

colommbo: Nejsem si jisty ale 1 byla něco kolem 60 a ta 2 něco přes 100-110

 vlastta  
vlastimil
2016-02-02 19:06:21

colommbo: no 130 tam nebylo (proto to skoro) ale prez 120 namotany mela - bylo to tak mezi.....

2016-02-06 00:52:47

vlado.soural:

myslím, že tohle by stálo za pozornost.. prý je u toho vadná vodní pumpa. kdyby byly vpořádku plechy, tak si myslím, že by to stálo za to. a pokud lze věřit nájezdu km. ale to by se obhlídkou poznalo ...

vlado.soural:

jen jsem jaksi zapomněl vložit odkaz.. tady je:

http://suchen.mobile.de/f...1.modelId=20&pageNumber=1#

2016-02-06 10:01:37

Oma v inzerátu není Y26SE ale X25XE a žádné Euro3, jak je psáno, nýbrž Euro2...


Odpovědět

1  2  3