Fórum - Téma


Omega B par dotazů


Fórum Omega B Omega B par dotazů

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2011-08-21 23:37:48

Zdravím místní, asi tyden mam Omegu 2.5 td RV 97, kdyz sem ji koupil jela fakt nadherne, jen z ni kapal olej a nafta, olej jsem opravi, byl vytrzeny sroub i se zavitem z prsou kde se prichycuje cerpadlo, to je nyní v pořádku, poté ješte hodne chcal ridicí vstrik, koupil jsem jiny ale ...... no proste umřel, sehnal jsem jeste dalsi na vrakáci, ale mel jiny konektor, a nebyl nemeckej ale francouzkej, auto bezi, ale jede bych rekl trochu hůř. muze to byt jinčím signalem ze vstriku?

Poté bych rád se zeptal zda se dá nejak opravit pal.PC. je rozsipanej nektere pixely neukazují ale citelnej je, jazyk je tam AJ, to bych prekousl, ale nejak nechápu dojezd, dnes sem mel suchou nadrz, nalil jsem tam 10l a dojezd byl neco kolem 650km, ted je tam 5l a dojezd ukzuje 980km coz mi hlava nebere. a pri zaplem zapalování kdyz podrzim oba cudliky na ovladani PC tak se tam zjevi nejaka zahadna cisla. Prosil bych o vysvetleni jak je to s tim dojezdem, a ten ubytek vykonu. JO a jeste jsem si vzpomel ze kdyz sem to koupil tam to pelášilo asi 170 v poho, ale ted to jede a kolem 140 as 150 se najednou zasekne a dal nejede. jak kdyby byl omezovac.

A posledni vec je Dalkovy central, pri koupi se mi auto na dalku jen odemklo, koupil jsem novou baterku v domeni ze by to mohlo pomoct a ejhle uz se ani neodemkne.... dalka v klíči není je na prívešku. Díky za kazdou radu.

2011-08-21 23:54:26

takže číslo původního vstřiku a číslo nového vstřiku?? Je ten nový 100% z 2,5TD ?? muže vše ohledně jízdních vlastností být vstřikem ale taky nemusí. Pokud jsi měnil baterku tak si to sesynchronizuj

2011-08-22 00:12:36

jo vstrik je z 2.5td, cislo ti ale nepovim, pač uz je tam na vzdy, je tam na hovno zavit, a jsem rad ze tam vstrik drzi a nepodfukuje. sinchronizaci jsem skosel snad i dobre ale nikde nemam zadnej infra prijimac videt.

a jeste mi na aute nemaka prepinani kam ma foukat vetrak, kdyz to stojji a je to chcipli tak kdyz otocim koleckem je slyset podtlak jak necim hybe ale furt mi to fouka jen na okno, klimu to nemam ma jen 2 zonovy topeni.

2011-08-22 07:53:47

Přišlo mi na mysl jestli mělo smysl kupovat auto s tolika vadama.Kolik jsi za něj dal? Jinak klíč jak píše Hansbob se musí spárovat. Řeším zasunutím do spínačky a přidržet zapnutí a vypnutí.Podle roku by jsi měl mít klíč s rádiovým ovládáním a ne infra.Pokud jsi tam nacpal francouzký tak asi nebude do německého motoru a pokud neseděl konektor tak je někde chyba!!PC pokud je vysipané jde někdy opravit podlepením kontaktů na zadní straně..Někde je tu popis.JinakTen dojezd jsou možná ujeté kilometry..PC na oplu česky neumí a AJ je lepší než D.Taky hansbob by poradil jít na diagnostiku kde to opravdu umí a načtou ti chyby jestli ti to nejede v nouzovém režimu......Jinak neporadím jezdím na BA.Přehlédl jsem že není dálka s klíčem takže asi něco dodělaného.To bude možná oříšek..........

2011-08-22 09:01:27

synchronizovat se to musí at je to origo nebo dodělek jen to má vždy rozdílný popis. Diag a měřené hodnoty by napověděli o motoru. proto jsem se ptal na ten vstřik jestliže nesedí svorka jehly a není to bosch nevěřím že je z BMW či OPELA 2,5td proto jsem chtěl číslo. proč ti nejdou ofuky mno asi zadřený klapky.

2011-08-22 14:20:16

dal sem za ni 25 tis, neni to tak dlouho a byvali majitel tu psal ze menil vzadu koutouc se třmenem.... no ofuky skusim nejak rozchodit, jen mi vzdelte jak se k nim dostannu, toto auto je pro me španelska vesnice..... ten dalkač vyfotim a dam se fotku treba pomuze.

2011-08-23 00:16:21

jo a jeste by me zajimala vec, dnes sem to byl prihlasit, a v TP je ASR, ale nejak mi neprijde ze by ho to auto melo....

2011-08-23 07:25:47

Tak jsem vyfotil tu dálku, snad nekdo pozná

2011-08-23 07:36:47

.

2011-08-23 09:21:08

Ten dálkáč určitě není origo opel.Zřejmě se pokazil a nekdo tam nechal dodělat a nebo nějak nahradil jinou dálkou......Chtělo by zjistit jestli je tam i dodělaný příjmač.Jinak nakodovat zřejmě jako origo.S tím ASR to nevím.Mám TC a ABS

2011-08-23 10:06:12

jako origo nevypada, ale pod kapotou mam spinac na otevreni kapoty, vevnitr pohyb cidla na alarm a ty origo jsou. Nevis kudy se dostat na klapky rozvodu vzduchu? Fouka mi to jen na sklo....

2011-08-23 11:23:34

Zdravím ta dálka je origo a ne že ne. Měl jsem r.v.96 se stejnou dálkou. Ty dálky v klíči měli až r.v.98 a výše. Ten problém je ve stavu té dálky. Je zkrátka vymačkaná. Navíc tyto dálky byly celkem dost háklivé na signál Wi-fi možná proto je přestali dělat. Takže pokud nemáš druhou v lepším stavu tak doporučuji koupit novou případně ze staršího auta ale v pěkném stavu a nechat naprogramovat v oplu. Jinak to spárování se dělá tak že otočíš klíčem v zapalování do druhé polohy a zmáčkneš na dálce zamknutí. Auto se zamkne a odemkne a je to spárováno.

Co se týká opravy dispeje, tak stačí najít na netu podle bydliště , kdo to děla, stojí to pár korun ale pokud to nemáš rozsypané moc, tak bych se na to vyprdnul, protože to stejně za dva až tři roky bude dělat znovu. Mě to vydrželo téměř tři roky.

No a ASR neboli Anti Skid Regulation (česky - jde o Systém regulace prokluzu) je úplně to samé jako TC Traction Control (česky - kontrola trakce) takže si s tím nelam hlavu, U Opla je to TC u škodovky ASR a jestli máš v techničáku to či ono je fuk.

2011-08-23 11:28:48

tady máš můj návod na opravu DO včetně správného postupu synchronizace.

navíc tvymačkaná tlačítka se dají vyměnit. konečně jsou na trhu ... "mikrospínač 5x5mm"

http://www.vectra.cz/articles.php?article_id=20

2011-08-23 12:19:23

Tak nevím co je to za ovládač?? V Navodu i knize se píše jen o dvou typech a to Infračervené ovládání do 08,1995 a rádiový signál Od 09 1995 a podle Chytré knihy bylo origo vždy v klíči tak nevím zřejmě nějaká origoneorigo úprava pro ČR.Přepínání klapek závisí na podtlakové nádobce u kabinového filtru,tam bych začal.Kontrola hadiček a pak ovládací panel topení...

2011-08-23 12:25:33

Je to normální radiová dálka. Ty infra za moc nestáli, tak začli dělat tuhle, kterou pak cca v roce 98 nahradili tím hranatým klíčem s dálkou.V příručkách se neobjevila ale když jsem měl předchozí Omegu, tak v dokumentaci k ní jsem měl dvou stránkový manuál k této dálce.

2011-08-23 13:37:54

dobra dalku skusim znovu sparovat, co se tyce tech ofuku tak podtlak je slyset jak pracuje, tak to nejspise bude v klapce. A to Asr vim co znamena, ale jeste sem nepocitil jeho funkci-proste hrabe jako vztekla.

2011-08-23 13:40:05

Ijinak ovladac asi vymackanej nebude, protoze pri kazdem stisku blikne prislusna dioda. A kdyz se nesparuje tak kde mam dystak hledat jednotku na central?

2011-08-23 13:45:53

a sinchronizece zle tveho poslupu nefunguje, skousel sem to mnohokrat a bez vysledku. ale kdyz uz jsme u te elektriky tak mi nejde ani alarm.

2011-08-23 14:02:14

Jednotka alarmu a centrálu je u A sloupku u spolujezdce. Jestli ti dálka bliká a nejde ti to spárovat, tak může být problém v ní. Jak si ten alarm zkoušel? No vzhledem k tomu , že máš 2.5 TD , tak pochybuji, že máš TC, do 2.5 TD 96 kw se standardně nedávalo. Proto hrabeš a nic. Pokud bys ho měl, tak na středovém panelu bys měl vypínač a v okamžiku, kdybys začal hrabat, by se ti i rozsvítila kontrolka na budících.

2011-08-23 14:02:38

tak synchronizace neuspesna, napada me jen mrtva jednotka, protoze to predtim jen odemykalo, a ted uz nic. nema jednotka nejakou pojistku? a kde najdu jednotku? diky


Odpovědět

1  2