Fórum - Téma


Omega B 2.5TD - řídící vstřik a vstřiky obecně


Fórum Omega B Omega B 2.5TD - řídící vstřik a vstřiky obecně

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2012-06-01 16:08:33

Jen jedna věta a dost: on obecně Bosch, bohužel, působením globalizace už taky není takovej Bosch jak bývával kdysi...

2012-06-01 16:30:08

Svatá pravda, ale zvláštní je, že po výměně vstřiků údajně PAL mi začlo téct čerpadlo (prý tam byl špatný tlak atd.), náhoda nebo nehoda? Od té doby si dávám pozor a když mi technik v Opelu (Dojaček Diesel centrum) řekl, že výměna všech trysek je blbost a že se případně vyměnuje 1 nebo 2, a nebo se prostě jen vyčistí, přetěsní atd. Na původní Omě jsem najel 500t.km a kdybych býval nenatrefil na leváka v servisu tak tam mám původní trysky dodneška (protože je vyměnil zbytečně), a bez opravy čerpadla. To je jen můj názor, mám třetí dieselovou omu a pokaždé jsem se naučil něco a oprav mám za sebou více jak dost. Nejsem rozhodně zastánce drahých oprav, ale někdy to prostě jinak nejde, stejně tak už nejezdím s opravou čerpadla a vstřiků jinam než do Bosche protože to mají na normohodiny a ve finále zaplatím (zaplatil jsem) méně než u normálního dieseláře, který tam to čerpadlo stejně odveze. Myslím že stolic na tyto čerpadla je u nás jak šafránu. Tak se nezlob

2012-06-01 16:49:06

Žádný zlobení, to byl jen takovej obecnej povzdech nad tím, kam ten svět (a nejen automobilovej) spěje... A zcela s tebou souhlasím (a už jsem to tu ve fóru zmiňoval několikrát,) že pokud chce člověk dobře a spolehlivě jezdit, musí čas od času do auta prostě nějaký prašulky nasypat, není to perpetuum mobile a stárneme a opotřebováváme se všichni...

2012-06-05 20:58:49

Tož jsem dostal odpověď z Motorpalu Jihlava na dotaz ohledně koupě trysek ... citace: Dobrý den

Trysky budu schopen sehnat a rádi Vám vstřikovače opravíme, ať je

přivezete osobně nebo je pošlete poštou. Samotné trysky poslat nemohu –

jsme servis a musel bych účtovat práci. konec citace.

Tož zakoupím sám, bo posílat kamsi do pekel celý držáky a čekat 2 možná tři týdny to nééééééé...

A na druhou stranu proč si je nechat někde měnit, když to je otázka pár minut ?

2012-06-05 21:08:09

A opravdu jsou ty trysky v hájíčku, fakticky je na 90% stačí jen vyčistit a seřídit, nebo jezdíš na písek?

2012-06-05 21:15:52

Depáááá, mám problém se spotřebou a výkonem a za mnou se dělá černá tma... Tož ve čtvrtek vezu černouška k panu doktorovi do Sezimova Ústí poladit, případně zrepasovat čerpadlo a páč už má přes 250 000 kroků za sebou, chci jí dopřát i ty trysky... Není to zas takovej problém vymenit, vždyť je to za chvíli hotový a ty, co jsem tu už odkaz psal, jsou fakt doslova za

Taky mi to zahřátý na volnoběh občas poskakuje a myslím, že jeden možná dva budou v hájíčku zeleným

2012-06-05 21:29:49

No to je jasný, má nárok. Každopádně jak rozprašují uvidí hned. Jinak tohle mi dělalo čerpadlo, špatný předstřik nebo co. Na starý Omě 2,5TD mi takhle začla čudit občas a přestala táhnout, když jsem jí trošku popohnal tak sice jela, ale za mnou 5vteřin nikdo neviděl, no a dělal to výfuk. Něco se v něm utrhlo, ucpalo a tak. Pokaždé když jsem pak jednou za čas trochu více přidal tak mi záviděla i TATRA. Ale to se tě asi netýká.

2012-06-09 17:55:56

Tak návštěva u pana doktora je za mnou a prognoza nic moc... Diagnostika řídící jednotky odhalila následující - Regul. okruh servopohonu řídící tyče - vadný A jen tahle sranda cca 15 000 bruto... A v případě, že by byla i kanálová hlava tak to je dalších 12 bez daně... Pak tam mám ještě - snímač tlaku přeplňování (zkrat na kostru) a ovládací jednotka - regulát. rychlosti (přerušení/zkrat na plus) ... No není toho zrovna málo... Už jsme to tam domluvili a sháním jiný čerpadlo, bo takovou raketu,do opravy nedám, kdyby čertík na kozence jezdil

2012-06-09 19:08:44

A není Luďku jednoduší si to nechat se zárukou zrepásnout? Čerpadlo "z druhé ruky" no nevím, jinak cože to máš s regulací servořízení?.

2012-06-09 19:10:11

A ještě promiň za blbou otázku, ty jsi tam dojel?

2012-06-09 19:37:03

regulace servořízení tyče v tom čerpadle Ne od volantu na přední nápravu

Jasně, že by repas byl lepší, ale všechno má svůj čas! Abych to teda dovysvětlil - jiný čerpadlo sháním jako zdroj náhradních dílů do toho mýho, víš? Bo repas je zas o jiných penězích...

A dojel jsem nejen tam, ale aj z5 (zpět)

Ono to fachčí, ale občas jak kdyby mě někdo chytil za prdel, papá mi to přes 9 litrů a za mnou černá tma, když to přišlápnu... No a teplý starty - to sna d ani netřeba komentovat

2012-06-10 13:00:42

Hmmm, tak to opravdu asi bude hlava čerpadla, tuším že stojí tak 15t.. Omluva za ten dotaz, ale nějak jsem se nechal unést po výčtu závad a vzpomněl jsem si na sebe v servisu, ona totiž "závada, zkrat na kostru" ještě nemusí znamenat poruchu, jen se prostě špatně načetlo čidlo (mimochodem to čidlo určitě nestojí víc jak 300). Ale to že je v pořádku neříkám. Nevím proč, ale všude se snaží sedřít z kůže ať už schválně nebo naopak z neznalosti. Zkus se poptat tady - Autocentrum HALE, třeba budeš překvapený. Podle mého pokud ti z čerpadla neteče nafta, tak to bude stačit seřídit a většina hlášek zmizí. Ale nevím, je to zapeklité. Jinak Bosch centrum Dojáček už nedoporučuji, jsou to fušeři - neutažené pouzdro vstřiku, ulámané úchytky trubek a ohnuté trubky aby je nemusel demontovat z čerpadla. No co, za ty tisíce co bych chtěl.

2013-11-22 09:43:14

Kluci omlouvám se, že vstupuju možná do nesprávné konverzace, ale paraďte mi prosím. Kolem 1 a 4 vstřiku mám neustále kaluž nafty a je to podstatně znát i na spotřebě. chtěl sem původně vyměnit všechny vstřiky, ale po tom co čtu je to evidentně nesmysl. Čím by to mohlo bejt? Stačí vyměnit ty měděný podložky? Asi ne co....

2014-05-17 23:24:09

Mohl by někdo přejmenovat téma na "Vstřiky Omega 2,5 TD". Ať to není jen o řídícím, ale o všech?

Teď k dotazu. Nevíte někdo rozměr měděných podložek pod vstřiky? Jako náhradní díl přímo pro auto jsem je nikde nenašel...

2014-06-20 21:29:13

m.artty: přesně to teď zjišťuju taky a nemůžu nikde zjistit tak kdyby někdo věděl, tak budu taky rád za info jaký ty podložky tam patří ..případně, když už to tady píšu tak prej ty vstřiky se daj v pulce rozebrat a tam je nějáký těsnění tak to by mě taky zajímalo kde se dá sehnat

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-06-20 23:49:57

davekosik: Těsnění pod vstřik vybrat dle původního třeba zde: http://zbozi.arkov.cz/c/1...ist=itemRowPicture&page=1

Vstřik je složen z několika částí, rozpůlením se dá dostat do vnitřních částí - jehla, tryska, pružina, miska atd... Obě části proti sobě nemají těsnění, jen přesné zalapované plochy které dotažením těsní, nic se mezi nesmí dát, změní se parametry vstřikovače, jestli teče nafta z této spáry, nezbývá než sehnat nový obal nebo celý vstřik......

2014-06-21 17:00:46

kopejda: díky moc, ale jde mi právě o to si je nachystat a jen vyměnit jelikož se k tomu dostanu jen o víkendu a nevím kde je budu o víkendu shánět a nemůžu si dovolit mít rozdělané auto do dalšího víkendu

2014-06-21 22:36:29

jen tak pridám par info... volal jsem do elitu, a po te k soudruhum do nemecka, zjistil jsem že veskeré sklady jsou prazdne, a pouzdra pro střeva ze vstrikovacu z 525tds či omega 2.5td uz se nevyrábí a uz se nedaji nove sehnat, jinak samozrejme vnitronsti, to jsou trysky a podobne. tak s tema problem neni. Tak že z toho plyne, pokud má nekdo naprikald problemy s ridicim vstrikem a potreboval by jen horni cast toho vstriku, tedy tu s tou kostkou elektronickou. tak jedine koupit jetou, nebo nechat opravit.....


Odpovědět

1  2