Fórum - Téma


Omega B 2.0 Mizení chladící kapaliny


Fórum Omega B Omega B 2.0 Mizení chladící kapaliny

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1999 Omega B 2.0

7 fotek  |  11 servisních knížek  |  303 diskuzí  |  11.21 l/100 km

Výkon motoru 100 kW (136 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui).


1  2  3

2013-10-23 19:19:52

Ahoj opláci potřeboval bych vědět jestli existuje a jak se to jmenuje něco na utěsnění chladíciho okruhu ,vše viditelný jsem přetěsnil a stále někde zdrhá .Nemůžu to dohledat zde na foru to někdo psal že tam nalil nějaký utěsnovač.Děkuji

2013-10-23 19:28:27

Vyvaruj se toho, za*ere to celou soustavu a neda se toho zbavit.

Co mas za motor ?

U V6 to obcas prosakuje mezi hlavama vzadu na motoru, pripadne u chladice oleje.

Casta zavada je ventil topeni ( take V6 specialita ), prokorodovane topeni ( mrkni, jestli nemas mokro v kabine na podlaze ), pripadne netesnost hadice.

Nejhorsi vec je prunik do spalovaciho prostoru, kde ji motor nasledne zere.

2013-10-23 19:38:55

O nějakém utěsňovacím přípravku do chladící směsi se tady kdysi kdesi zmiňoval Míla, že mu to na Omeze pomohlo, nicméně já by taky velmi, ale opravdu hodně velmi váhal...

Stepo: kolega má 2.0 16v

2013-10-23 19:43:31

2.0 motor,do motoru snad ne dělal jsem těsnění pod hlavou ,potom mi to vykapávalo u čidla ventilátoru,to jsem těd všechno přetěsnil ,ale dneska jsem koukal na vodu a opět je tam tak o necelí litřík mínok colommbo a co ted stím nemíním neustále kupovat fridex a dolejvat

2013-10-23 19:52:41

zipák: Litřík je už docela dost - za jak dlouho, Zdeňku...? Tady nějaká utěsňovací vodička nemusí pomoct... Způsobů (cest), kam se může kapalina ztrácet, není obecně zas tak moc: teče ven (pod auto), dovnitř (do auta), do oleje (jak vypadá?) anebo do válců, jak už psal Stepo...

2013-10-23 20:24:17

colommbo: no asi cca 2500 km +- no v garaži mám jen flek od oleje to mě čeká těsnění na vaně ,ale vody jsem si nevšim,olej je čistý bez vody jen ,když jsme udělaly to těsnění pod hlavou tak se z vejfuku nečadilo ,ale tak po 1000 km to na volnoběch čadí jen pára ,tak nevím

2013-10-23 20:35:35

zipák: Pára z výfuku u studeného motoru nebo při chladném vlhkém počasí je běžná věc. Jestliže voda nejde do oleje ani do válců, tož jedině při zahřátém a nastartovaném motoru (když je systém natlakovaný) koukat pod auto, hledat a hledat a hledat... Anebo zajet k nějakému mekánikovi majícímu přístroj na natlakování soustavy - s manometrem a pumpičkou, našroubuje se to místo víčka na expanzku, natlakuje, čeká, zda klesá tlak, a pak hledá...

2013-10-23 20:46:16

colommbo: hmm to jsem rád, ale na druhou stranu mě to s...o víkendu najedu na jámu v garáži -nabiju baterky a vlitnu na to. Zatím děkuji Jirko dám pak vědět jestli na to přijdu

2013-10-23 21:50:19

zipák:

Tak přesně tohle jsme řešili na Fábii 1.2htp+lpg od mé přítulky, voda se ztrácela, nikde nebylo nic vidět, žádné kapky na zemi, v oleji taky nic prostě záhada. Pak jsme natlakovali soustavu extérně hadíci z vodovodu a byla velmi nepatrně steřelá na oko neviditélně hadice. Jen tak rosila a kapala na motor kde se to hned odpařilo, proto žádné stopy. Doporučuji taky natlakovat, silné světlo a hledat. Nevím, kolik tlakuje to htp, ale my valili plný z vodovodu

2013-10-26 14:46:48

Zdravím, mě se u 2.5 V6 taky ztrácí voda a docela dost, nedokážu říct kolik ale mě to přijde docela dost. Nikde nic neteče, ale byla tam následující závada- motor běžel na 5 válců a jelikož V6 nemám dlouho tak jsem s tím chvíli jezdil a až po chvíli jsem to poznal, takže jsem vyměnil svíčky, přišel jsem na to že první pravej válec nepalí, tak jsem vyměnil kabel ale pořád nepálila, takže je špatné víčko rozdělovače nejspíš. Dělat mi to bude mechanik až v úterý. Mě by spíš zajímalo jestli i potom až to poběži na všechny válce, se ta voda bude ztrácet??? Někdo mi říkal že to mohlo být tím jak to hodně chladilo zadní válec nebo že může být zkroucenej motor a fouklý těsnění pod hlavou, ale v oleji voda není a kouří to taky normálně tak nevim...

2013-10-26 17:13:24

psychotraktor:

V6 nemá víčko rozdělovače.

A jak jsi zjistil, že nepálí?

Je možné že pálí, ale nemá v tom válci tlak. Jak vypadá svíčka, když jí vyndáš z toho válce, co údajně nepálí?

A nech si změřit tlaky ve válcích..

A voda se ztratí za jakou době a jaké množství? Může klidně unikat někde spoj u hadice, ale teplota motoru to místo vysuší.

Pořádně prohlídni všechny spoje. Únik bys měl na konkrétním spoji poznat .

2013-10-26 17:47:58

Hoj chtěl jsem se zeptat jaký tlak vody je v chladícím okruhu abych natlakoval a začal hledat

Venca49  
Václav
2013-10-27 00:46:06

psychotraktor: Dost často se u V6 ztrácí voda kolem výměníku tepla-voda olej,nebo chceš-li chladiče oleje,mezi válci na bloku motoru.Pod přírubou není žádné těsnění,jen tmel a hliník se vyžere a teče voda.Ta se stačí odpařovat a zůstává na bloku jen zelená kaše po antifreazu.Dále nejčastěji teče ventil vody pro klimu,pokud ji máš.Jestli ne ,tak teče taky,ale má o jednu hadici méně.Jen dvě.Natlakuj a hledej

2013-11-13 00:52:24

Ahoj všici, tak jsem dnes zjistil velký problém Mám pod autem louži jako kráva, kapalina je sladká a nádobka na chl. kapalinu prázdná Únik viditelný z levé strany motoru po sm. jízdy. Mám tam plastový kryt, ten může zhoršit diagnistiku místa úniku. Má někdo nějaký nápad či postřeh k tomuto problému? Díky René

Venca49  
Václav
2013-11-13 00:58:44

rendys: Nezbyde nic jiného než sundat kryt a naplnit vodou nádržku a mírně natlakovat.Koukat,koukat až vykoukat . Bývají děravé hadice k topení za motorem,nebo jiná,nebo ventil topení.

2013-11-13 01:02:33

venca49: Díky, o víkendu na to mrknu. Jak to natlakovat?

Venca49  
Václav
2013-11-13 01:11:21

rendys: Na to je pumpička s gumovou koncovkou na hadici.Na koncovce je něco jako ekcentr a po zasunutí do nádržky místo víčka,se pootočením tohoto ekcentru kuželová gumová koncovka roztáhne v otvoru a utěsní ho.Třením drží v nádržce(někdy vystřelí)

Vem jiné víčko,provrtej díru a dej ventil do ráfků.Mírně napumpuj až budou hadice tvrdé,ale ne moc

2013-11-13 11:34:51

rendys: Václav má na müsli zřejmě něco takového anebo podobného...

vlastta  
vlastimil
2013-11-13 11:49:02

rendys: leva cast motoru je sirokej pojem ale predpokladam ze unik je nekde ve predu po smeru jizdy (podle toho co pises).......nekde sem slysel (nevim ale co je na tom pravdy) ze "plyn vic tlakuje".a vzhledem k tomu ze mas prazdno tak to vypada nejspis na nejakou hadici........

Venca49  
Václav
2013-11-13 13:54:34

colommbo: Zase trefa Přesně to jsem všelijak popsal,ale to foto mi chybí.No ona mi chybí i ta pumpička


Odpovědět

1  2  3