Fórum - Téma


Omega 96kw tds


Fórum Omega B Omega 96kw tds

Informace o modelu: Opel Omega B



2014-03-17 10:52:45

Zdravim Vás přátelé. Již po několikáté se chci dozvědět více o mém problému. Je to vcelku složitá věc. Jedná se o elektronické řízení plynu a dále o vstřikovací čerpadlo.

Nejprve chci podotknout že na diagnostice jsem byl, mam malý předvstrik mezi 2,2-2-4 max. A zdá se že turbo netlaci tolik kolik by mělo.

Ale při samotné jízde s počítačem v autě jsem to jen tak odhadovali, protoze v omáčce je zastarala ridici jednotka a tak to strasne pomalu reagovalo s pocitacem.

Spousta lidi říká, repas čerpadla. Ale je to finančně nákladné a zároven bych byl delsi dobu bez auta. Na konec zjistim že to bylo nejake blbé čidlo.

Tak že k problému, když jedu na spotřebu jak se říká, tak při přeřazení, tedy když pustím plyn tak mi problikne oranžová kontrolka motoru a zatahne mě to za prdel na vteřinu. Což je nouzák. Dále, jednou za cas se stane že to udělá to same ale na 10 a vice vteřin, a proste mi nereaguje plyn.

Na diagnostice zjistili 4 závady a nesli smazat.

Zkrat na + kontakt čerpadla, dále chyba v řízení ventilů, a chyba v elektronickém řízení plynu, a spatné hodnoty predvstriku.

Prvni varianta byla, dat tam mechanické čerpadlo. Ale neni to tak jednoduché, a musel bych kvuli tomu i do šumperka za mistrem dawetds a podobně, prostě nechci dělat takový zásah do motoru.

Vlastně mě zajímá jaká čidla, nebo co vlastně zpusobuje tyto poruchy, které jsem uvedl. Kde najdu čidla, která s tim maji neco spolecneho.

Jinak pri sportovní jízdě to nedělá, a nezdá se ze by mi něco ubíralo na výkonu, když jezdím svižně tak je vse v poradku. Jinak auto startuje jak ma, jede hodne slušně, chod motoru je čistý auticko dostava kvalitku...

Při zahřátem motoru, na neutrál, když stojím na místě mi okamžitá spotřeba ukazuje 0,9-1,1 L na hodinu. Což je prostě v normě, a neverim tomu že mam spatne čerpadlo. Podle me to bude blbost. Tu poruchu tam mám už 2 roky a nijak se to nezhoršilo. Je dost blbý že tady v okruhu, nikdo nemá ten samí motor v omeze, tak že v podstate se nemam čeho chytit, a vyzkouset zda jina omega jede stejne nebo lip... Díky za názory.

2014-03-17 11:32:03

Napadá mě jen dráhový snímač plynu , proměřit ho , zdá už není "prošoupaný" a podle toho to pak ztrácí kontak.

Zbytek musí poradit někdo chytřejší.

(podobnou chybu to dělalo kamarádovi , ale neřešil to , šlo to do šrotu)

2014-03-17 11:35:51

vlado.soural: Já měl zkušenost ze škubáním,dělalo to čidlo sání od turbomychadla nachází se vedle baterie.Co se týče čerpadla musíme si uvědomit že ty auta jsou stará a mají něco za sebou já už mám čerpadlo po repasi,bylo přidřené.Matně si vzpomínám že mě též zkratovalo vedení el.svazku které se nachází u sání,častými výměnami oleje se tím hýbe a jeden kabel byl nalomenej a skratovalo to prohlídni to.

2014-03-17 11:38:22

breathlless: Pockat dal to do šrotu kvuli tomu? :D nebo už to mel v planu tak to neresil :D Chudák omča

2014-03-17 11:40:09

Děkuji pánové, třeba to celé navazuje na ty ostatni problemy co mi to hlasilo. Ono čerpadlo udělá dost. Podívám se na to až o vikendu bohužel :( díky.

2014-03-17 11:43:06

Prosím mužete mi sem hodit nějakou fotku? Obrazek o který svazek a které čidlo se jedná? Ani nevím jaké to má mít hodnoty když to budu promerovat.

2014-03-17 15:34:04

vlado.soural: 1 foto,čidlo turba.2 foto svazek kabelu.Jeden ten drát byl prasklej a dřel o karoseriji dělalo to pěknou paseku,přišel jsem na to náhodu.Je to tam blbě řešený.

2014-03-18 09:39:10

JJJJ Hlavní kabelovej svazek u motoru je blbě řešenej , taky je tam malý kovový držák a o ten se může prodřít izolace. Navíc teplota od motoru moc těch 15 letem kabelům neprospívá , už to má docela poločas rozpadu za sebou

Důsledek toho, že Omega má ŘJ u motoru , což je vždycky problém.


Odpovědět