Fórum - Téma


omega 3.0 mv6 - cukání,vynechává motor


Fórum Omega B omega 3.0 mv6 - cukání,vynechává motor

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2011-05-21 22:27:47

Zdravím, z ničeho nic během jízdy začalo auto cukat a dusit se. Nechal jsem vyměnit svíčky,proměřit zapalovaci kabely,palivovej filtr,filtr sání.mám rok a půl novou váhu vzduchu, všechny podtlakovy hadičky jsem zkontroloval a pořád žádná změna.když držím plyn jen tak lehce,aby auto jelo,tak jede motor pěkně,ale když přidám abych se rozjel,nebo zrychlil,začne se celý auto klepat a nechce jet. Prosím o radu,předem děkuji za odpovědi. Honza mv666

2011-05-22 09:18:23

tak je to nejspíš tak, že si motor někde přisává vzduch......já to tak měl, za další- kvalita benzínu, a v neposlední řadě vstřiky......

2011-05-22 10:29:51

no to právě asi ne,všechno jsem zkontroloval a zda se být v pořádku. Tankuju jen na omv carreru 95,takže palivem to taky nejspíš nebude. Udělalo to z ničeho nic,to by přeci vstřiky vynechávali postupně... Ale díky za info.

2011-05-22 10:52:43

a co tak snimač otaček klikoveho hřidele? mě to taky dělalo!

2011-05-22 19:55:54

ten jsem taky měnil,auto přestalo jet úplně,když se čidlo ochladilo,auto zase jelo... Ono to prostě dělá,když přidám plyn,motor může točit třeba 1000 nebo 5000 otáček,ale jakmile víc přidám,abych ho udržel v tahu,začne vynechávat. Mám podezření na nějaký čidlo polohy klapek,nebo nějaký čidlo sání...bude to nějaká pič..... Prosím kohokoliv kdo má s tímto problémem nějaký zkušenosti o radu.

2011-05-31 21:05:40

tak jsem nechal vyměnit svíčky,vyčistit sání,na diagnostice zkontrolovat klapku sání,čidlo klikovky a váhu vzduchu a zaslepit egr ventil.to vynechávání je o trosku lepší,ale pořád to není ono. Už fakt nevím co s tím,prosím o radu.

2011-05-31 21:13:08

a co palivovej filtr?

2011-05-31 21:48:26

ten jsem měnil tak před rokem. Tím to nebude.

2011-05-31 21:58:26

proč by to tim nemohlo byt? klidně muže! nikdo ti nezsruči že se ti ten filtr vevnitř nemuže rozpadnout nebo zacpat

2011-05-31 22:22:07

no tak ho nechám vyměnit a uvidíme. Z vejfuku je cejtit benzín,tak si myslím že benzínu tam půjde asi dost.

2011-06-01 20:39:31

A co zkusit jinou cívku.

2011-06-02 08:32:29

zapalování jsme měřili a je v pořádku,tím to určitě není

2011-06-02 12:51:08

U předchozího auta se mi stávalo něco podobného.Jelo mi to jen pokud se nezahřálo,pak to vynechávalo a někdy jsem i nenastartoval.Bylo to teplotním čidlem.

2011-06-02 16:56:08

palivovej filtr jsem vyměnil a žádná změna. Mě to vynechává za studena i za tepla. Zítra jedu na diagnostiku celé elektroniky motoru,tak snad na něco přijdeme.

2011-06-02 18:51:08

Nemůžeš mít třeba jen špatné ukostření motoru.

2011-06-08 12:03:16

Dobrý den

mam vuz - omega 2,5 V6 combi benzin r.v.1997

na aute mam ten samý problém , zajímalo by mně co zjistil v servisu.

diky za odpověd

2011-06-08 15:49:57

Tohle dělal omega kámoše vyčistil sem mu sání včetně škrtícich klapek pomohlo to dost , ale ještě to nebylo ono tak sme vyměnili palivový čerpadlo a je to OK

2012-05-16 23:08:51

Asi naivní představa, ale jak to dopadlo u mv666?

Já že mám podobný problém.

Auto najednou po návštěvě u Mišáka (nic jsme s ním nedělali) najednou začalo cukat, vynechávat a když držím pořád plyn tak se rozsvítí kontrolka motoru. Jo a otáčkoměr lítá jako kdyby měl epileptický záchvat. Jel jsem s tím odpoledne do práce a cestou jsem vysledoval dvě věci. Stačí šlápnout na plný plyn (i při nízké rychlosti a minimálních otáčkách) a nebo když se motor vytočí někam na hranici 3500-4000 otáček tak to začne blbnout.

Ale teď večer jsem to trochu za Brnem prohnal. Automatu se nejdřív nechtělo, ale pak se to rozjelo na nějakých 6t otáček a kolem 140-150km/h a jelo to v pohodě.

Nevím co to najednou. Udály se dvě věci. První den předtím jsem načepoval plnou nádrž. Druhá auto stálo u Mišáka na dvorku dost do kopce.

Dělejte si srandu, ale měl jsem kdysi favo a po nějaké době co bylo se mnou se z ničeho nic jakmile se objevilou stoupání začalo auto cukat a chcípat. Po výměně všeho možného to ustalo. U omegy bych ale nerad měnil všechno možné.

Ohledně plné nádrže mě třeba napadlo jestli se nemohla uvolnit v nádrži nějaká nečistota (bůh ví jak dlouho auto jezdilo na málo benzínu).

Takže mě napadlo těchto pár variant:

nečistota v palivovém systému

problém s čerpadlem

problém na elektrické části tedy svíčky nebo zapalovací modul.

A jelikož je to auto stupidní na systém podtlaku tak mě napadlo jestli se nemohla uvolnit někde nějaká hadička podtlaku.

2012-05-16 23:22:00

Asi bych začal cestou nejmenšího odporu, Zdeňku, a zkusil vyměnit palivovej filtr, bůhví, jak tam je dlouho... Ale jestli má i ten otáčkoměr spojitost s cukatůrou... A čerpadlo mi kdysi na áčkový Omeze odešlo taky zničehonic, auto mě dovezlo (aspoň že) dom a druhej den ráno jsem už prostě nenastartoval a nenastartoval. Podávalo, ale nízkým tlakem..

2012-05-16 23:46:15

Takže radíš jít prvně po filtru. Nevíš kde ho cca najdu respektive odkud je k němu přístup? Počítám někde u nádrže bude což.

Já počítal teda prvně s tím, že bych vyměnil svíčky, ale pokud filtr tak zkusím ho. Pořád lepší než čerpadlo


Odpovědět

1  2  3