Fórum - Téma


Omega 2,5 V6 transplantace motoru 3,2 V6


Fórum Omega B Omega 2,5 V6 transplantace motoru 3,2 V6

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1999 Omega B 2.5 V6

1 fotek  |  12 diskuzí

Výkon motoru 125 kW (170 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 495 ccm (152 cui), 6-válec, Vidlicový, X25XE.

Mimo kožených sedadel (budou se dodělávat) a barevného displeje je výbava plná el. šíbr, tempomat, el sedačky bez pamětí, audio systém BOSE cd changer v kufru, digi klima,limitovaná edice 100 interiér poměrně zachovalý, bývalý majitel kvuli poničeným...



2016-08-26 10:51:53

Zdravím všechny mám dotaz je možno do Omegy B r.v. 1999 2,5 V6 benzín transplantovat motor ze 3,2 V6 ? mám možnost koupit bouranou omegu s motorem 3,2 V6 a navíc po upravě od Irmscher bude s tím nějaký problém myslím kabeláž atd ?? Díky

2016-08-26 10:57:48

Bude problem, protoze i kdyby si vymenil pouze zelezo, 2.6 a 3.2 ma jine hlavy kvuli uchyceni zapalovacich civek. A myslim ze vika z 3.0 tam nejdou.

2016-08-26 17:07:20

wisastar: Zajímavá otázka, Pavle... Víka z 2.5 či 3.0 na 2.6 popř. 3.2 nejdou použít právě kvůli zapalovacím modulům, to je jisté. Obráceně na "nové" motory s jejich víky zapojit klasické kabely s koncovkami z 2.5 či MV6 asi ještě nikdo nezkoušel... Rozumím, ta výměna je lákavá, ale 3.2 jako celek má jiný management motoru, elektronickou škrtící klapku i pedál, nemá EGR, kabeláž bude částečně určitě jiná, ECU taky... Osobně bych od tohoto záměru upustil...

2016-08-26 18:01:39

colommbo: Děkuju za odpověď čekal jsem jestli zareaguješ :) každopádně omega je bouchlá o svodidla řidičova strana předek i zadek nápravy agregáty všechno OK auto je prakticky pojízdné ... jde o to že ona bouraná omega s 3,2 má upravu od irmscher tzn .. motor rozebrán do šroubku v něměcku přímo u irmschera jsou vyleštěné kanalky ostré vačky lazené svody a uprava řídící jednotky výkon auta je cca 280-290 koní proto mě to právě zajímá druhá otázka je dát si praci s kastlí a udělat jí a zachovat stím že je to kombík C v executive výbavě

2016-08-26 18:07:39

morfeus007asi tak bych to viděl.Je lepší opravit plechy ,než se drbat s motorem a potom zistit že je tam tisíc dalších problémů a auto ani nemusí potom jet.

2016-08-26 18:09:13

duran: to je fakt ... no ono je nabídka to koupit i bez papírů proto jsem nejdřív přemýšlel nad transplantací :)

2016-08-26 18:19:56

morfeus007: Pokud je to tak, jak píšeš, tedy jen poškozené plechy a zbytek z 99% v pořádku, tož bych na tvém místě skutečně popřemýšlel o té druhé variantě - bude to opravdu jednodušší a plechy seženeš třeba tady od Vlastíka (a on bude ještě rád, zrovna třeba nabízí dveře... ) Pokud si s tím vyhraješ, mohl by takový kombík pak být fakt povedený. Akorát to bude, předpokládám, s automatem...

2016-08-26 18:53:56

Ted si uvedomuju ze to jde. Daj se tam proste kabely. Obracene to nejde. Vymeni se pouze holy motor. Tzn blok a hlavy a ostatni sr na to nastroji. Egr se proste vyhodi anzakaze v ecu, nebo se pripoji aby to nehlasilo chybu a necha se nekde pridelanej. Jednotka a vse ostatni zustava.

Vim o jakou jde omegu. Mas jistotu ze je to pravda?

vlastta  
vlastimil
2016-08-26 19:00:51

vlastta dvere na omika (i facelift) ma....a myslim ze by se dalo (pokud by bylo potreba) vyriznout i casti karoserie

2016-08-26 20:58:01

wisastar: určitě víš o jakou omegu jde ? jistě to zatím nevím pojedu se na to podívat a doufám že u toho bude nějaká dokumentace :)

2016-08-27 08:26:49

morfeus007: stribrny kombik...

2016-08-27 20:33:05

wisastar:no to by možná bylo ono ... a jak to auto znáš ?


Odpovědět