Fórum - Téma


Omega 2.5 V6 špatné studené starty


Fórum Omega B Omega 2.5 V6 špatné studené starty

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5 ......... 7

2011-08-23 11:25:29

Zdravím, jak poznám, jestli má Omega přípravu DO? Nebo to lze dodatečně namontovat? Děkuji

2011-08-23 12:01:51

Ahoj jestli se nepletu, tak omegy měli veškerou el. připravenou. Nicméně mě spíš zaráží, že to nemá dálku. Nepamatuji si Omegu B bez dálky navíc ve tvé výbavě je to zvláštní. Spíš si myslím, že dálky přestaly fachat, tak je majitel před tebou zahodil.

2011-08-23 12:11:51

To znamená sehnat dálkový ovladač a spárovat jej s autem. Jaký mám sehnat dálkový ovladač? Může to být jaký koli Opel?

2011-08-23 12:19:41

No nejenom spárovat. Pokud ta jednotka Centrálu tu dálku nezná tak jí nespáruješ. Budeš muset do opla a nechat si jí doprogramovat. Jinak vzhledem k roku výroby patrně tuhle dálku:

http://www.club-opel.com/...oard/20827/full/dalka.jpg

2011-08-23 13:20:52

Tak děkuji, zkusím se někde zeptat.

2011-08-23 19:35:58

Olej teče pod motorem nebo sezhora a smrdí na výfuku.?? pokud je potečený bok tak těsnění ventilů

2011-08-23 20:48:41

Ahoj, smrdí to a kouř jde nahoru a teče to po bloku dolu k vaně!

2011-08-23 21:46:47

tak přetěsnit víka

2011-08-23 21:57:13

zkusím to

2011-08-25 09:41:28

Tak jak jsi dopadl??? jestli je to tím těsněním tak je oprava celkem levná.Já platil v servisu i z prací cca1800kč. Ale pozor budou zalité svíčky tak odsát olej ,vymontovat a vyčistit a nejlépe nové svíčky a radějo přeměřit i kabely.Protože se musí kvůli tomu těsnění sundávat sání a vlastně i torpédo a nevím co ještě.Tak udělat vše najednou.Hoď foto jak vypadá opel za 17000,-

2011-08-25 10:31:34

Pokud se pretesnujou vika tak musí jít dolů celý sání a odpojit z něho všechny čidla, hadicky, elektriku atd. Pak se vynda cekej můstek sání i se vstrikovacema.

Vika doporučuju koupit hliníkovým z Vectry B a buď uříznout a zavarit olejovy hrdlo (ty vika ho maj jinde a pak tam kvůli tomu nedáte sani) a nalejvat olej merkou (de to rychle) a nebo ty vika prohodit.

Mezi sanim a vstrikovacema je 6 O-kroužků, ty vyměňte, mezi vstrikovacema a motorem je těsnění který měnit nemusíte.

Kdyz už to máte dole tak doporučuji vyčistit skrtici klapky, budou zasrany jak kráva od EGRu a potom vyčistit a zpruchodnit kanalky v sani kudy putujou výfukový plyny od EGRu, já je měl ucpany na 100%.

Až budou pryč starý víka tak se ta těsnící plocha na hlavě válců musí pořádně očistit , seskrabat starej silikon a osmastit.

Jo a těsnění na ty víka tím pádem na Vectru a doporučuju originál od Opla, to je jistota. A kupte to s O-krouzkama pod šrouby.

Já si to pretesnoval sám a pohoda.

2011-08-25 11:52:27

zdravíčko panové, ja sem to dělal kdysi na B omě ještě , koupil sem červenej silikon na motory! vytahl sem stary těsěni všechno odmastil, dal silikon těsněni a zase silikon a vydrželo to 3 roky! vlastně skoro 4 pre ten motor mam pořad a nikde to neteče!

2011-08-25 20:44:39

Všem děkuji za pomoc! Hned jak se na to dostanu, tak napíšu jak jsem dopadl. Fotky také budou hned jak bude chvilka času. Kde koupím ty O-kroužky a jaký mají rozměr?

Je ještě nějaká varianta odkud by ten olej mohl unikat?

2011-08-26 02:03:12

O-kroužky normálně u Opla is tím tesnenim, oni se tě na to zeptaj, ty pod sání to samy, nebo kdekoliv jinde, sou to běžný O-kroužky.

2011-08-26 06:44:07

V Táboře není Opel!

bad64  
2011-08-26 07:36:16

AUTO VINKLER, s.r.o.

Oprava a diagnostika vozů značek Opel.

www.autovinkler.cz - Písek-Budějovické Předměstí, Hradišťská

2011-08-27 23:33:49

Ahoj kamarádi,

Tak jsem dnes vyměnil kotouče a destičky na přední nápravě. Byly křivé jako prase, ale s tím jsem to z Německa kupoval. To jediné prodejce přiznal. Opravil jsem otvírání dveří u řidiče, šli otvírat jen zevnitř. Byla to banalita vyskočilo táhlo! Pak jsem umyl celý spodek čističem na motory a opláchnul vapkou, aby se dalo zjistit odkud to uniká. Všem moc děkuji za rady! Jak vyřeším ten únik oleje tak napíšu.

2011-08-28 12:48:06

Tady sou nejaky fota z pretesnovani vik, ten hnuj v tom sani sou sracky od EGRu, bylo toho 2x vic. Na poslednich dvou sou vika ventilu a videt Obrovsky rozdil v tesneni na plastovym a hlinikovym viku ventilu. To mluvi samo za sebe.

2011-08-29 10:16:20

Kdyz vidim ty fotky toho sani, dela se mi soufl ... jde ten EGR nejak zaslepit? Vim, ze je teorie ho tam natvrdo nechat at si cvaka a jen zaslepit privod spalin? Ted jde o to, jestli to jde i v praxi

2011-08-29 12:02:32

Ahoj, já to měl u 2,5TD zaslepené a fungovalo to bez problémů. Musí být ta záslepka z tvrdého materiálu.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7