Fórum - Téma


Omega 2.5 v6 netáhne a cuká


Fórum Omega B Omega 2.5 v6 netáhne a cuká

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1999 Omega B 2.5

1 fotek  |  3 servisních knížek  |  83 diskuzí

Výkon motoru 125 kW (170 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 500 ccm (153 cui), 6-válec.


1  2

2015-10-20 22:13:05

nechal jsem udělat diag a vyskočila chyba snímače množstvi vzduchu nízké napětí(váha?)dal jsem jinou a stejně cuká dál a nejde přes 4500 ot

2015-10-21 18:26:46

georgg: přisávání falešného vzduchu se dá zjistit sprejem na čištění (odmaštění)brzdových kotoučů.Za chodu motoru stříknout na spoj hadic nebo potrubí a pokud je v místě netěsnost zvýší se otáčky motoru.Je to bez acetonu takže plastům ani gumě to neublíží.

2015-10-22 17:22:04

bohumil55: tak nenasává falešnej vzduch.prostě ručička doleze k teplotě kolem 72 stupnu a jak když utne.spadne výkon a cuká při pulce plynu.odpojil jsem váhu vzduchu a furt stejný,vyměnil snímač polohy klapky a taky nic,zkontroloval kable a ty jsou taky ok

2015-10-30 17:37:28

vyřešeno:)zaslepil jsem EGR a je klid.auto už neškube a neztrácí výkon

2015-10-30 18:24:15

georgg: A jak to asi dopadne na příští STK při měření emisí?Asi takto

2015-10-30 18:27:20

bohumil55: než pujde na stk bude tam už jinej egr

2015-10-30 18:48:03

georgg: Tak to určitě projde

2015-10-31 13:09:00

bohumil55: Není měření jako měření

2015-10-31 14:57:12

sádelňák: Jistě,záleží jak leží.

2015-12-11 09:15:01

Ahoj mam podobný problém s tým istým motorom, chcel by som skusiť tiež zaslepiť EGR len neviem presne ako na to stači vymeniť tesnenie za pliešok bez dier?

2015-12-11 09:52:32

frencisou: zdarec já tam dal plíšek a těsnění jsem tam nechal.takže egr pak těsnění a pod něj zaslepující plíšek ve tvaru těsnění

2015-12-18 17:11:00

Dik za radu Egr som úspešne zaslepil okrem toho ze sa mi zdá viac priatelna citlivosť plynového pedálu sa nizc nezmenilo tak som vymenil sviečky tentoraz za klasické pre benzín Champion (predtým denso twintip pre lpg) vymenil som aj čídla teploty jedno pre budíky v interieri a druhé pre Rj problém s tarokovanim za tepla v otačkach zmizol.(čidlo teploty pre Rj bolo prasknuté) ..No netrvalo dlho aby sa zas objavil môj problém so studeným štartom kedy sa mi zdá, že motor ide, samozrejme len pri benzíne na 5 valcov kolíše volnobeh a nereaguje plynový pedál, v takomto prípade vypnem a znovu naštartujem a problém zmizne. Napadlo ma vyčistiť vstreky alebo vymeniť palivové čerpadlo, motor za tepla nemá problém s voĺnobehom. Menil som váhu vzduchu čidlo otáčok vačky teraz čídla teploty čistil som voľnobežny ventil klapky saniach atď. Diagnostika mi ukazovala iba vadu čídla otáčok


Odpovědět

1  2