Fórum - Téma


Omega 2.5 turbo disel se zbláznim


Fórum Omega B Omega 2.5 turbo disel se zbláznim

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2013-02-06 10:38:55

Čau všem, nevím kam to přidat . Mam problém začalo to čerpadlem v nádrži které jsem nakonec rozebral a proplách pod tlakem tak že chudinka maká jak za mlada,,,,ALE pak kyksla baterka, zal jsem tedy novou 100 baterku a zjistil že starter točí na pul výkonu tak repase starteru a točí jako za mlada..... No a problém vše maká ok ale motor nenaběhne , ja se v naftě nevyznám a když šlápu na plyn tak začne čoudit výfuk při startování,,,,,, když nešlapu tak točí a točí.

V čem by mohl být problém? co mam ještě prubnout? Předem díky

2013-02-06 11:05:30

No jestli jde kouř z výfuku když přidáš plyn, koukl bych na žhavení - jestli do svíček jde proud a pak svíčky ven a všechny jednotlivě vyzkoušet na přímo. Ale pozor, jestli je tam rychlo žhavení (to nevím u 2,5TD) tak je na 12V nedrž dlouho aby se nespálily. Poznáš to tak, že klasika má na sobě napsáno 11V a rychlo mývají okolo 6,5V - alespoň u Nissana

Jinak nevím co jiného by to mohlo být když tam palivo jde

2013-02-06 11:15:24

Přívod nafty + žhavení + kompresní tlaky...

2013-02-06 11:15:53

jdu se podívat.

2013-02-06 11:53:15

no ted když sem to šel prubnout tak sem několikrát žhavil a točím, jedine co je tak dým a suché saze.

Říkam si žhavení před nefunkčnim čerpadlem šlo a startoval sem v mínusech.

Tak nevim jestli žhavení odejde tak rychle.

Když točim dlouho a nejde žhavení,,, tak to nechytne???

2013-02-06 12:08:59

Nechytne. Pro start studeného motoru je žhavení nutné...

2013-02-06 12:29:44

Přesně tak, nechytne, minimálně ne v téhle zimě, ale u komůrkáče to půjde těžko i v létě. TDI motory chytnou, ale mají přímé vstřikování a asi i lepší rozprášení

Žhavičky - pokud bys měl ty na 6,5V odejdou ani nemrkneš, hlavně kdyby se zvýšilo napětí. A mohla ti prasknout pojistka na žhavení - to udělá jen cvak a už to nežhaví. Takže taky ani nemrkneš

Opravdu si myslím, že pokud to auto při startu dokáže kouřit, může za to že nechytne žhavení...

A nebo ty kompresní tlaky samozřejmě, ale ty by spíš nešli tak naráz

Takže koukni na pojistku, vyndej žhavičky - všechny, a zkus je přímo na baterku

2013-02-06 14:05:48

Zdar lidi, tak každou svíčku jsem vyndal a našrouboval na přívod, propojik leštěma z motorem a zapl klíček.

Hned se rožhavila každá tak nevím, asi dam zpět sání a prubnu startovat.

Pro jistotu sem i odvzdušnil naftu znovu.

Ale podavací čerpadlo co sem ho pod tlakem vyčistil běží.

Neni ještě něco jiného co by mně nepustilo startovat?

u JEDNOHO AUTA CO SEM MNĚL ODEŠEL IMOBILIZER A NENASTARTOVALSEM.

jen nevím když odejde imobilizer jestli to žhaví.

2013-02-06 14:35:48

imo vypíná čerpadlo

2013-02-06 14:40:07

Tož žhavičky budou OK, aspoň že tak... Kdyby nefungoval imobilizer (jeho ŘJ nenačetla čip v klíči), měla by to (teoreticky) signalizovat po zapnutí zapalování BLIKAJÍCÍ oranžová kontrolka autíčka s klíčkem a jestliže tomu tak není, měl by být immo funkční. I když - je to všecko jen blbá hmota a od ní se dá čekat cokoli... A jestli by to v případě poruchy immo mělo přesto žhavit - myslím, že nee, ale záleží na tom, co všecko immo blokuje (čerpadlo..., vstřiky..., žhavení..., u benzínu třebas zapalování...)

2013-02-06 14:59:35

jo jo dal sem sání zpět, a bez plynu startoval čadí to a ani náznak že by se to samo převalilo, tak nevím.

Já mněl vždy benzín, chjo chjo.

Začnu nahánět rezervní auto.

Dnes sem sundaval 2x saní na starter ted svíčky, Nejak mi to nebere hlava,

Náhodou někoho Z Litoměřicka neznáte kdo by znal tyto auta

2013-02-06 15:00:23

tak tady čerpadlo dává ale jak když něco nedovolí pustit motor

2013-02-06 15:07:41

No v tom případě mě napadá- co máš za naftu? respektive je jedno co tam máš nebo odkud, ale zkus tam nalít jinou. Vycucni co tam máš a nalij tak 20l Vervy od Benziny, odvzdušni to aby se Verva dostala až ke vstřikům a uvidíš

Protože jinak mi to hlava nebere. A nebo jestli chceš bejt takzvaně vostrej, tak to roztlač z kopce a natoč přes kvalt, jestli nemáš kopec tak to roztáhněte za autem Ale teoreticky chytne rychle. Mimochodem, může to být i elektronika v čerpadle, tohle dělá když odchází ale to bývá motor teplý. Za studena je to divný, ale proč ne, nikdy nevíš co od toho čekat jak píše Colommbo

2013-02-06 15:10:07

Já ti nevim, Maruš, ale osobně bych to navostro radši nezkoušel...

2013-02-06 15:10:32

prubnu tam nalít naftu nejakou kvalitku. taky to cele nechapu, ale naftu beru u kvalitnich benzínek.

Sic naposled od nejaké normalní benziny.

2013-02-06 15:12:33

no tahat to asi taky neprubnu, omega váží jako kráááááva a musel bych to pak zastrkat k baráku,

tak zajedu pro naftu a prubnu, ještě mně napadá trocha oleje to nemůže udělat že ne, stolního , já to čerpadlo proplachoval olejem slunečnicovim

2013-02-06 15:15:39

Ajta krajta...

2013-02-06 15:17:01

tak ředidlem sem to nechtěl čistit, ale někdo říkla že jezdí na olej ta¨k sem si řikla proplach olejem neuškodí jako ředidlem.

2013-02-06 15:24:50

No ten olej by to mohl být To je hnus velebnosti Tak to ti možná nezbyde než to roztáhnout za autem aby se odtamtud vystrkal silou - je moc hustý

Omegu v naftě s řetězem jsem roztahoval xkrát Jasně že citovka, za tři a pomalu se spojkou a měla by se rozvrčet. Zavolej někomu ať ti přijede, vemte to okolo bloku a měla by vrčet Pokud se podaří ten olej vymanit

2013-02-06 15:27:29

jdu na to díky za info


Odpovědět

1  2