Fórum - Téma


omega 2,5 tds 96kw čip


Fórum Omega B omega 2,5 tds 96kw čip

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2014-01-09 20:27:23

no většinou už nemá 96kw,ale kolem 85kw a pak to na cca 110kw čipují.

2014-01-09 20:27:41

myslim ze je nastavena nejaka hranice ktera jde posunout ne?

2014-01-09 20:36:25

ee hranici dělá to čidlo...přefoukneš to přes 1,5 baru - čidlo už neumí tuhle hodnotu změřit a hodí blbej údaj - jednotka zjistí blbej údaj a stáhne naftu aby nedošlo ke zničení. Proto se další level řeší s jiným čidlem

2014-01-09 20:42:28

aha tak jine cidlo.. ja vim ze nekdo resil cidlo tak sem myslel ze staci nastavit jiny max udaj

2014-01-09 20:43:54

wisastar: No myslím,že čidlo jsem tady řešil asi jenom já

2014-01-09 20:46:01

Ja to resil asi pred 4 rokama... daval sem dohromady jine turbo ze dvou casti a nenapadlo me postelovat ten obtokovy ventil a pak sem se divil ze to jede nejak hur :) Pak me to napadlo az kdyz sem to prodal

2014-01-09 20:50:39

wisastar: No ono toho vzduchu hodně taky není dobré.. Já třeba zjistil,že po čipu je to ideální mít na 1,3baru.. když jsem zkoušel třeba 1,5-1,6,tak to nejelo tak dobře jako při tom nižším tlaku.

Pokud je vše série a čip,tak hodit turbo na 1,3baru a na 14dní bude spokojený...pak si na to zvykne a bude chtít víc

Moc dobře to znám já teť mám 269ps a už se mi zdá,že to nejede

2014-01-10 16:09:39

Tak mě při čtení tohoto vlákna napadlo že jsem namlsanej,chip tam je.Jde mě něčím jednoduchým fíglem zvýšit výkon?Rezonátor jsem odmítl kvůli hluku a spotřebě už teď jezdím okolo 8L a to šimrám.A když už tu píšu zeptám se,koukám po pežotu 407 2.2hdi 170K máte někdo zkušenost.Vím vím že to sem nepatří

2014-01-10 17:20:44

No ja se s tim pod 10 nedostal Neni ta 2.2 to same co dava ford? Pokud jo tak nebrat :)

2014-01-10 17:43:20

cyril: Založil jsem ti extra vlákno, Cyrilku, ono se to možná trošku rozjede...

http://www.club-opel.com/...select=62012#message62012

2014-01-12 20:56:33

Zdravím. Papírově se 2.5 TD (BMW) chipuje na 127 KW. Je to hodnota, kterou motor bez požkození v pohodě zvládne.Výkon je znát i bez dalších úprav. Jen pozor na protáčení a do červénýho pole a turováním za studena. Devastační závada přichází velmi rychle. Krásně se otevře od spodu. Jinak chip s rozumem je v pohodě. Já sám teď půjdu chipnout 2.2 i 16V, kterou jsem si teď koupil. A protože jezdím také sem tam do Telče mohl bych také dostat adresu toho úpravce? Děkuji

2014-01-12 21:29:44

No vidíš...a mě spodek udržel...jen se mi utavily písty

Nejsem si jistej jestli na 2,2 benzin atmosféra nějakej přírust výkonu poznáš... ale klidně... číslo je 777563901 a nebo přes email http://www.moravia-tuning.cz/

2014-01-13 09:37:21

Ahoj, jen přidám to že jak psal Dawe, ty motory už nemají 96kw, tudíž papírově to dělají možná i na 127kw ale reál nee... Netroufnu si odhadnout jestli by se to dalo udělat extrémní dávkou nafty (jestli by to z těch 85kw pustily trysky)

Jinak já měl před chipem 82kw a 223Nm a po chipu 103kw a 323Nm a bylo to znát dost - s tím že všech 6 trysek bylo KO, tak jsem potom dělal nové

Kamarád měl snad 83kw a po chipu 101kw a nějakých 320Nm - dělali nám to s brzdou v www.mereni-vykonu.cz pro ty co jsou zase od Prahy

Jinak Dawe - pamatuju si jak jsi z čerstva psal že ti stačí to BMW série, potom jen chip a už jsi na tolika koních jo? Co už se konalo za úpravy?

Snad nebude vadit ten dotaz zde - přeci jen je to "skoro" podobný motor

2014-01-13 09:37:34

Benzin bez turba chipovat se mně jeví jako hloupost nárůst výkonu minimální laik to ani nepozná.Je pravda že po letech jsou ty auta už vylítaný.Já to mněl na brzdě z novýma vstřikama a ten výkon tam stejně nebyl.

2014-01-13 10:00:29

Tak na té atmosféře se spíš lehce zvedne krouťák... jako mít atmosféru s větším obsahem,tak bych do toho asi šel...ale pamatuju dobu,kdy kamarád dal 10000,- za čip a přidalo mu to 5ps ..ALE když jsem s tím jel,tak ten motor byl takovej živější..lepší reakce na plyn a tak.. a to byla fábka 1,4 (českej)

Jinak na Bawku je turbo z omegy. Nikdo ho nechtěl koupit (a to byla uplně směšná cena) a já měl kupce na to co bylo origo v BMW a tak jsem zabil 2 mouchy jednou ranou. Pak jsem dal větší Intercooler (kvůli lepšímu pocitu v létě a taky kouřivosti) ,vyházel katy (byly tam 4ři),střední 2 tlumiče a za peníze co jsem prodal katy jsem si udělal 70mm výfuk.Nechal jsem jen koncovej origo. Zvuk nikoho neruší a i v autě se s tím v pohodě dalo jet do Itálie. JO a + čip a to je vše

2014-01-13 10:19:19

Soused si u toho mereni-vykonu nechal chipnout BMW 728i a tam říkal že to je znát docela dost, prý se hlavně zlepšil průběh a zvýšil ten krouťák Ale samozřejmě to nebylo jako u přeplňovaného, a kor u malého obsahu to nebude nijak znatelný...

Tak vidíš to, to šlo docela lacino a dobře to muselo ožít Jinak malé OT dawe, jak jsem slíbil ty videa, zatím to nejsou oni, ale pro představu: http://www.club-opel.com/...select=62203#message62203

2014-01-13 10:21:23

dawetds: Dle mého u nefoukaných motorů je čip v podstatě o ničem a navýšení krouťáku člověk ani pořádně nepozná, u foukaných motorů je to jiné kafe... Jinak dycinky a stále platí, že výkon je podružný - hlavní a pro ježdění rozhodující je točivý moment motoru a jeho průběh...

2014-01-13 10:31:19

Colommbo: Je to tak, ovšem pozoruji že když je málo koní VS "moc" krouťáku, tak to do kopce snad jede lépe než z kopce

2014-01-13 10:40:31

A to je přesně ono!

2014-01-13 10:43:36

Jak se to vezme Z kopce jsem měl velké potíže se zbavit jednoho Passata, myslím si že to byl 2,0TDI + chip, ale do kopce mi ještě nikdo nestačil Jenže já bych rád i z kopce frčel


Odpovědět

1  2  3