Fórum - Téma


Omega 2,5 TD( zahřátá nechytá)


Fórum Omega B Omega 2,5 TD( zahřátá nechytá)

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5 ......... 6

2008-04-27 00:11:14

Nazdááárek.Tak to asi shrnu,s původním motorem(330tis km)velké problémy.koupil jsem jiný (asi 190tis km)a řekněme slušný a mám po problémech.Jediné co,je čerpadlo v nádrži,potřebuje opravu(cca2500 Kč),ale jede.Jinak spotřeba lehkou nohou,prázdnej je 7,5 a nechápu kde vzali jiní naložení s těžkou nohou,pod 7.

2008-04-27 09:53:44

ja sem měl taky spotřebu nad sedm litru spiš osm až devět! min ne!

a čerpadlo v nadrži mě taky nejelo dal sem novy a bylo to super!

2009-04-12 23:09:42

ahoj chtel sem se jen zeptat ted ti chyta tva omega vpoho i zza tela??po otpojeni čidla,,to stači jo?ja mam ten problem studeny startne hned noo kdyz ho 3krat nazhavim a teply tak za 12sekund.což je v zime problem BATERIJE haha

2009-04-12 23:14:08

ja mam 2.5td a vzala mi ted na 500km po dalnici 6.7litru. a to sem ji slapal vetšinou nad 140 az 180km v hod.hodne pry zalezi na volnobezne spotrbe ja ji mam za tepla 0.5l. a jede doc. slusne.

2009-04-13 01:30:02

Nazdááárek,taky se mi občas stane,že na zahřátým motoru žhavím,občas.

2009-04-13 09:04:37

Zdarec. Tak já nedostanu spotřebu pod 8.5 L na 100km. A na volnoběh,když je ohřátá tam mi to ukazuje 0.9L. Je to snad normální?

Jo a co se týče startů tak teplá OK,mám odpojené čidlo a jdu ne cvrnk. Jen když mrzne tak je to KO .

2009-06-04 00:31:14

Ahoj,mám stejnou omegu 2,5 TD z 96 r. Mám úplně stejný problém,za tepla nežhaví a špatně chytá.Za studena je super.Bylo mi řečeno,že to je čerpadlo a oprava odhadnuta na 10-15 tis.Pokud má někdo kontakt na levnější opravu,budu vděčná.Také mi chrastí řetěz a při jízdě nad 140 v teplém počasí se přehřívá-teplota vyběhne do maxima -ale motor nekouří a jak uberu tak se ochladí a spadne na 90.Nemáte tušení co s tím?Prý to může být nějaké čidlo co nesepne větrák,nebo ucpaný chladič.Tak netuším.

Jinak spotřeba po městě,tu mám 10-11 litrů a mimo dokáže jet i za 5-6 l při těch 140.Pokud jí sešlápnu a letí po dálnici 180-190 tak to,abych měla za sebou cisternu.Jede sice super,ale za cenu 13-15 l Když to shrnu,jezdím průměrně za 9l kombinovanou spotřebou a pod to se nedostanu ani náhodou.Hodně jezdím po Praze a to člověk víc stojí než jede:))

2009-06-05 18:15:35

Tak jsem všechno přečetl a došel k závěru že tady opel 2.5td jezdí od 5.5l do 15l docela velké rozpětí,určitě tady někdo kecá.Spatné teplé starty jdou lehce odstranit,žádná výměna čerpadla není nutná pokavad to dělá hlava čerpadla,śtačí přeprogramovat žhavení.

2009-06-05 21:49:53

ahojda,ja sem nic neprogramoval jen sem odpojil čidlo na teplotu žhaveni a startoval sem pořad! za studena i za tepla! doporučil sem to tu už vice lidem a všichni sou zpokojeni! ja sem měl spotřebu kolem 10 pruměr a to sem jezdil hodně v otačkach!

2009-06-07 09:21:44

Na to čidlo jsem zapoměl ,to jde taky.Dnes jsem jel do Brna za 9l dal tempomat na 130km mě to připadá že je to moc.

2009-06-10 09:10:23

To je celkem dost,ale jestli je to brzda-plyn,není se čemu divit,ale na pohodovou jízdu je to dost.

2009-06-12 18:50:31

čau mám taky 2,5td 1996 v kombíku teda mám ji čipnutou z 96kw na 110kw.a kombinovaná spotřeba je 8l po dálnici tak tech 7 a mesto 8,5 a průmer mi to hodí 7,5-8l a to ji nešeetřim.ono to záleží taky na filtrech apod

2009-06-19 21:30:24

ˇCau. Prosím,kde najdu to čidlo teploty..? Mám taky ten problém s teplým startem. Dík

2009-06-19 22:04:01

Čauky Někde v diskuzich sem to už popisoval! asi dvakrat.

2009-06-19 22:41:43

jj,dík. Už jsem to našel. Tak zejtra se do toho pustím..

2009-06-27 21:09:51

ahoj, koupil jsem omu 2,5TD asi před třemi měsíci, taky mi nechytala teplá, ale nechal jsem vyčistit egr a je to mnohem lepší (do dvou vteřin), mám ale jiný problém v motoru mi při zátahu cvrliká a nevím co to je, když auto stojí a přidám plyn tak to nedělá.

jinak nevím co s tím mám ale moje spotřeba je po městě 10-11 a na dálku kolem 8. Ohřátá při volnoběhu je 1,1. Nenaznačuje to nějakou potíž?

2009-07-02 21:49:06

pokoušel jsem se najít příspěvek o úpravě čidla teploty motoru kvůli žhavení i za tepla a nenašel.můžete mi tedy poradit jak na to a kde čidlo je?Díky.

2009-07-03 14:07:35

Když to při zátahu cvriliká tak to bejvaj ventily,má to hydroštely a jsou asi zanesený.

2009-07-04 10:08:27

jenže já bych to potřeboval vědět na 100%, protože mi někdo říká tohle a jiní zase že to jsoui vstřiky, protože ventily by prý klapali i na volnoběh a to nedělá

2009-07-04 10:22:43

Jestly je to vyloženě kovovej zvuk tak ventily a nemusí to dělat na volnoběh.Když jsou špatný vstřiky tak taky klepou ale nedělaj kovovej zvuk,řechtaj jak studenej fiat,starej.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6