Fórum - Téma


Omega 2,5 TD Problem s motorem


Fórum Omega B Omega 2,5 TD Problem s motorem

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2012-05-31 23:19:35

Zdravím všechny Opelaky, mame takovej nepříjemnej problem s naším autem. Ma dlouhý lenivý start,když už se podaří nastartovat tak vyfukové plyny smrdí jak z Avie a dost často chcipa,také dost často nereaguje na plynový pedál prostě je až na podlaze a motor nic. Po předchozím majiteli jsme zjistili že jako palivo lil do nádrže nějaky humus z řepy či co,tak je docela možné že příme vstřiky jsou v haji,nebo palivovy filtr nebo možna čerpadlo.Každopadně bych se chtěl zeptat jestli někdo taky neřešili podobnej problem jako my.Za jaký koliv příspěvek který nás udělá chytřejšími budeme vděční

2012-06-01 18:42:47

palivová soustava vyčištěna?? filtr vyměněn?? pokud ano tak pak zkusit diag na měřený hodnoty a mechanicky otestovat vstřiky a na konec čerpadlo

2012-06-14 18:19:41

Vypumpovali jsme celou nádrž,nikdy v životě sem neviděl černější naftu,boned by ne když tam daval olej z frytáku,každopadně jsme tam dali novou naftu,vyčistili filtr a dali čistič vstříku a uvidíme jak si s tym vším poradí,každopadně nam eště byvalej majtel říkal že mu jednou vyskočili otačky z ničeho nic na maximum aniž by tomu nějak pomohl, nestalo se to někdy někomu takova nepřijemna udalost a neví někdo čím to mohlo být ? prej ani při tom nemohl vypnout motor ...

2012-06-14 20:26:07

Jestli se nepletu, tak příčinou bývá to, že do sání začne pronikat motorový olej (ale teď si honem nevzpomenu kudy), motor se nekontrolovatelně a neovlivnitelně roztočí do vysokých otáček a jediná možnost, jak ho zastavit, je zachovat chladnou hlavu, vyřadit kvalt a zastavit a pak zařadit nejlíp pětku a pustit spojku a chcípnou to přes kvalt, jinak to nejde a pokud se to neudělá, motor sám sebe zdestruuje - je to tady už řešený v nějakém vlákně i s videem z youtube, zkus pohledat...

2012-06-15 22:45:00

Řekl bych, že olej do sání se dostane přes turbo a jakmile se nahromadí, tak se motor dostane do toček a pokud to člověk nezastaví, tak pak motor K.O

2012-06-16 08:02:42

Jo ale to znamená že motor nemohl nasát vzduch tak táhl co bylo.Takže neprůchodný vzduchový filtr,vadné turbo,

Je to radost koupit takovou plečkuBych to majitelovi omlatil o držku.

Jestli to nasálo olej tak super.Snad to půjde opravit.Jinak nové turbíčko

2012-06-16 08:36:36

Musím tě, Radovane, jménem klubu pokárat - nepíše se "plečku", nýbrž motorové vozidlo v horším technickém stavu momentálně pravděpodobně neodpovídající technickým podmínkám provozu na pozemních komunikacích a ne "omlátil o držku", nýbrž "s politováním vyjádřil nejhlubší rozhořčení"... Děkuji za pochopení! admin

2012-06-16 08:49:37

neříká se pokárat ,ale lidově zprcat...................Jen jsem vyjádřil od srdce rozhořčení nad tím jak se dá zničit auto.a pak prodt Myslel jsem že cenzura už není???? Tak jménem klubu si pozor na držku rozhodně dávat nebudu .Dosud jsem tu byl spokojen a psal slušně a nikdo mě nekáral ani ve srandě.A vůbec vlákno je o problému s motorem a ne o tom jak komu zobák narostl

ČEST PRÁCI

2012-06-16 09:35:48

Pevně věřím a doufám, Rado, že pokud dokážeš přijmout můj (možná trochu zvrácený ) styl humoru a přimhouřit nad ním očko, budeš tu spokojený i dál stejně jako jsi byl dosud... A pokud jsem se tě dotkl, tož se ti opravdu upřímně omlouvám

2012-06-16 19:40:12

2012-06-18 19:59:12

Problém s olejem v sani je pouze u dieselu s převážně long live olejem, zažil jsem to osobně na servisu dvakrát a vznikne to například když necháš auto hodinu na volnobeh, olej v sani je běžný a normálně při jízdě se nikdy nenahromadi. Navíc u oleje místo nafty je problém naprosto jasný, olej hoří déle, navíc když ho jde do válce více než má. Nikdo z nás počítám nemá auto s 40 t.km aby bylo turbo těsné. S 10W40 to nikdy neudělá.

2012-06-20 22:22:40

Kdyby to byl olej v sani tak by byl od oleje vzduchovej filtr ale ten je "jak novej"(vubec se neměni) spíš nas hlavně trápí to nereagovaní na plynovej pedal,vstřiky jsme vyměnili ale je to furt to samé,uvidíme pustíme se do čerpadla a uvidíme.Na diagnostiku bychom to pichly ale naš autocom si spolu nějak nerozumi a kolega co ma pořadne prostředky je zas levy, vždyt nam vypalil na tom palubní počítač a otačkoměr od te doby nejde no uvidíme ...

2012-06-20 23:54:02

Filtr by od oleje nebyl. Co to je za motor ? X nebo U.

2012-06-21 07:45:47

Jednou sem koupil takovou omegu. Jezdila na repku, a jak se do ni naleje pak nafta udela se tam takovy lepidlo. Trapil sem se s tim asi pul roku. Nakonec sem rozebral nadrz, celou prolil benzinem, vytrel do sucha. Dal sem rozebral cerpadlo v nadrzi. Saci kos byl celej zalepenej. Prostrikal sem hadicky az do motoru benzinem a kompresorem. Potom vymontoval naftovy cerpadlo v motoru. Bylo totalne zasrany a zalepeny. Slo na repas. Vstriky sem taky vymenil za jiny. No a pak ten predehrev na filtru a novy filtr. A byl klid. Hodne stesti!

2012-06-21 08:09:15

Zlatej benzin. A řepku už nikdy nebrat, ikdyž je levnější, tak na pi*u jede

2012-06-21 09:34:35

motor je X25DT

2012-06-27 22:37:15

Eště že předchozí majitel je náš známej a dal nam radoby zadarmo, každopadně sme vyměnili na vstřikovacím čerpadle ten elektronickej vršek,a dali jsme tam z Bavoraka, to byl špatnej napad protože se vubec neshodl s imobilizerem takže nam vubec nepustilo naftu nahoru, každopadně sme tam dali zpět ten starej (vyčistili jsme ho) a nejhorší že už to nestartuje vubec. Dost nam to autíčko děla vrásky hold ..

2012-06-27 23:16:17

Imo s tim nema vubec nic spolecnyho. Meli ste to dobre sestelovany? Ta hlava nahore na cerpadlu se posouva do vsech smeru vodorovne a tim se to nastavuje. Od oka to asi neudelas

2012-06-28 11:31:35

Soustředili jsme se hlavně at to pořádně zapadne do toho kolíku co je v čerpadle

2012-06-28 16:46:19

Jj to musi ale pak s tim jde soupat do stran... To se vam doma asi nepodari. ALe tak zkouset to muzete.


Odpovědět

1  2