Fórum - Téma


Omega 2.5 TD 96 kw Moc zavad na motoru asi


Fórum Omega B Omega 2.5 TD 96 kw Moc zavad na motoru asi

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1996 Omega B

2 fotek  |  33 diskuzí

Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor Řadový.


1  2

2014-06-13 08:25:20

Tak jelikoz uz vim ze mam asi kantare tak nejak vstrikovaci cerpadlo,coz mi hodne lidi tady na forku i psalo....Ale myslim ze tam nebude jen to ;)

asi zacnu pomalu od mirnejsich vad o jsem postrehl,tak mi na volnobeh obcas kolisaj otacky...pri ohratem motoru,take se mi z motoru oziva nejaka drnceni ale jede to slusne zatah to ma ;) ale nevim co to jak volnej retez nebo tak......pri 160km/h mi to skarede cuklo jak kdyz proste vynecha nafta...a nafty tam bylo dost ;) a kdyz se motor ohreje na provozni teplotu + neco malo na vrch tak nedrzi volnobeh zacne kolisat houpat a pak chcipne,ale nehcam nazhavit dvakrat po sobe a zas chitne a jede ; )ale jak zas prijedu na kriz.a necham klapat pul minuty a je zas mrtev desny....obcas mi prijde ze mi jako by i vynecha jeden valec treba....a to dela za studena ;) kdyz klape tak zmeni zvuk a malicko mi vic kouri bile....kdyz je studej....No je to tady napsane 5 pres 9 snad to nekdo pobere....a hlavne mi nerikejte ze to dela jen to cerpadlo ty jo moc dekuji

2014-06-13 09:58:36

Zkontroloval bych podávací čepadlo v nádrži , zda dodává potřebný tlak , fitr nafty , relé podovacího čerpadla a proměřit elektriku k podavacímu čerpadlu.

Pokud bude podávací část O.K. nejspíše tedy řešit vstřikovací čerpadlo.

Pokud je to vstřikovací čerpadlo vadné / načaté je potřeba ho vyměnit / repasovat.

Pak případně dále řešit nedostatky. Do té doby nemá smyl nic měnit.

2014-06-13 10:02:38

Děláš z toho vělkou vědu...

Když víš že máš "kantáre čerpadlo" tak je jasný že auto nepojede jak má ani kdyby ses posr

Toto je ještě primitivní starej diesel na kterým se nemá až tak co vysrat. Skus vyměnit čerpadlo a běž to projet...

Hledat závadu když máš v prdeli čerpadlo je o ničem

2014-06-13 10:05:35

breathlless: myslím že podávácí čerpadlo v nádrži nemusí být funčkní... motor si to natahne sám.

Aspon to tak měl kamarád na bmw 2.5tds.

2014-06-13 14:25:21

vojta90: Nenatahne

2014-06-13 14:39:50

wisastar: Táhne,ale nestartuje je to pouze podávací čerpadlo po nasátí přebírá sátí velké hlavní čerpadlo.

Spíš bych měl obavu z toho bílého kouře z vejfuku je to pára nebo ne.

2014-06-13 14:48:17

cyril: ne ne para to neni ;) je to nafta ;) taky to podle toho voni krasne :D a voda se mi taky neztraci ;) me jen zarazi ze jak je auto v pohybu jede do zatahu taky jde pomerne dost rychle....ale proste motor se ohreje prijedu ke krizovatce necham na neutral bezet tak to zacne jako by klepat a houpat otackama a pak chcipne...kdyz chci natocit tak necham dvakrat po sobe nazhavit a nastartuju zas vb pohode a odjedu ;) :D

2014-06-13 15:18:02

Ja ho mel odpojene a nekde nad 2500 otacek to zacalo pocukavat a dal to pak nejelo... Tak nevim no

2014-06-13 15:24:51

Dej jiný čerpadlo a máš po problému je to jednoduchej motor krom čerpadla je vše mechanické /skoro/.Že ti to nejelo nad 2500tis ot..je že jsi měl málo nafty v nádrži a do velkého čerpadla se ti dostával vzduch to podávací má tomu zabránit.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-06-13 20:04:40

miasak117: Než začneš kuchat čerpadlo, vyndej vstřikovače a dovez je na kontrolu otvíracích tlaků a jak práší. Tyhle malé (do kumůrek) se repasují jen střeva. Když budeš mít jistotu OK vstřikovačů a nepřestane to zlobit, pak řeš čerpadlo......

2014-06-13 21:23:30

kopejda: No ono jde oto ze treba poliju cerpadlo vodou (ted to uz nedelam)a pak to na chvilku prestane zlobyt...ale i tak dneska pri 90km/h to skublo malicko jen tedy ;) ale nevim....zatah to ma ;) a kdyz nepreleze teplota nad 95 nebo jak to je na budiku tak to je ok ;) ale jak malicko hne nad tak to je na prd ;)...kazdopadne zkusim vse co mi tu radite od menisch zavad po tu nejhorsi moznou cerpalo ;) pokud to nebude ok ;)

2014-06-13 22:10:46

Tak pokud cerpadlo polejes a je to ok , tak je to jasny. Cerpadlo v kaput.

2014-06-13 22:37:08

jj cerpadlo KO... taku sem na to lil matonku

2014-06-13 22:37:52

breathlless: a co to zpusobuje ze po politi to je ok a po zahrati motoru ne ? :(

2014-06-13 22:42:23

spis se jeste zeptam asi to zni dost blbe ale neni nejaka ptakovina jak to na chvilku obejit ;) protoze jede to pekne taha to jak ma ;) ale jen nedrzi volnobeh po tom zahrati ale kdyz pridam zlehka plyn....a necham zvisene otacky o malicko tak to je uplne v pohode.....

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-06-13 23:42:10

miasak117: Protože je kaput elektronická deska v hlavě čerpadla, je tam uklepaný drátek který se po ohřátí nad 95°C odpojí od součástky a dojde k chybě. Po ochlazení studenou vodou se drátek opět opře a zase vede el. Měl jsem ten samý postup, jen jsem teplý motor nanastartoval, dokud běžel, tak sám nezdechl.......

2014-06-13 23:45:35

kopejda: aha ;) no to tak kouka ze se asi vyzna nekdo honde ;) a diky takove da se rict blbine se meni celek jako cerpadlo ;) nebo se da jen tadle vada nejak opravit ;) asi mam blbe otazky ;) ale tak zeptam :P

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-06-13 23:52:54

miasak117: Opravit se to dá, jen ten kdo to dokáže, si za to také řekne...... U čerpadla Bosch VP44 to poláci to dělají takto:

vp44 vp30 vp29

NAPRAWIAMY STEROWNIKI vp44 vp30 vp29 - TYLKO 199zł.

Gwarancja 12 miesięcy. Szybka i skuteczna naprawa tylko u nas.

Marek

TECHTRANS Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 15

68-320 Jasień

entersit@wp.pl

tel.:888-679-923

AUTO NORMALNIE FUNKCJONOWAŁO I NAGLE ZGASŁO? NIE MOŻNA ZAPALIĆ SAMOCHODU? DIAGNOSTYKA SAMOCHODU WYKAZUJE BŁĄD NASTAWNIKA DAWKI LUB BŁĄD USTERKI MODUŁU POMPY WTRYSKOWEJ?

TO MASZ USZKODZONY STEROWNIK POMPY :(

2014-06-14 00:04:44

kopejda: tak to je mazec teda ;) kazdopadne diky za vsecky rady tady ;)

2014-06-14 23:50:17

Jako je to mimo mísu, ale tohle by měla být brnkačka na pár minut, největší problém bude asi to vykopat z té srágory ve které je to zalité. No a ten hrot co měl u té páječky...hnus velebnosti


Odpovědět

1  2