Fórum - Téma


Omega 2.2DTI únik chladící kapaliny


Fórum Omega B Omega 2.2DTI únik chladící kapaliny

Informace o modelu: Opel Omega B



2012-05-06 15:55:54

Ahoj lidi, potřebuji poradit. Začala mi unikat chladící kapalina. Když auto stojí tak nic, ale když jede tak uniká. Po zastavení teče ještě chvíli a pak přestane. Mám pocit,, že by to mohla být pumpa ale radši se zeptám.

2012-05-06 16:42:29

V 99% procentech případů uniká chladící kapalina právě jen při běžícím motoru a ještě krátce po zastavení a vypnutí, bo v ohřátém chladícím systému je přetlak, který chladivo vytlačuje ven. Jakmile médium vychladne, tlak se vyrovná s okolním a přestane to téct. Záleží na tom, odkud to teče...

2012-05-06 16:51:28

Vypadá to že někde z bloku motoru. Až ho zvednu tak budu vědět více. Teklo to uprostřed jak je řemenice od klikovky.

bad64  
2012-05-06 17:01:55

Tak to vypadá opravdu na vodní pumpu

2012-05-06 17:10:42

Tak zatím díky, nechám to na mechoše.

2012-05-06 17:19:15

Mně třeba kdysi na lančce taky tekla voda. Dlouho jsem nemohl přijít na to odkud. Byl to celkem malý únik a hlavně to teklo zjevně jen při běžícím motoru. Nakonec jsem si všiml malého flíčku na jedné hadici v místě napojení na trubku. Nová hadice stála přes 800,- vyřešil jsem to koupí nějakého sajrajtu na utěsnění.

To jen jako další příhoda.

2012-05-07 13:23:47

Pokud je to zepředu tak čerpadlo nebo zteřelá hadice.Zezadu je podtlakový regulátor vody a ten se rád pokazí.

2012-05-07 20:35:20

a sajrajt utěsní díru a co ještě?? no místo kde se voda točí nejméně a tím je radiátor a pak tady na podzim buudeme brečet že nám to málo topí

2012-05-07 21:00:40

Detailisto to tady teď momentálně přece nikdo neřeší

bad64  
2012-05-07 21:14:21

Ale třeba brzo bude Hansdob není detailista jen za tu dobu co je na clubu ví jak to dopadne.Není to žádný laik ale mechanik.Tak bez urážek superadmin

2012-05-07 21:22:01

Zdeněk psal o dřívějším vyřešení problému sajrajtem na Lancii a Hans na to zareagoval. tož pravdu mají oba - Hans, že je to k ho*nu, i Zdeněk, že teď se tu žádnej sajrajt neřeší. Lidé, čtěte...!

2012-05-07 21:23:15

Milo kde vidíš jakoukoli urážku??? Ukaž mi ji prosím.

Je to jak píše Colommbo nic víc nic míň. Navíc pokud neplánuješ auto dlouhodoběji je ta srajda mnohem lepší

2012-05-07 21:34:57

já taky neviděl urážku klucí ano pokud mám auto na kšeft a pak ho někomu v bazáru prodám tak mě nemusí mrzet že jemu to topit nebude

2012-05-08 13:40:55

Já použil tu srajdu-tekutou-do renaultu a kupodivu to už 3 roky funguje.Dříve se ztrácela voda a po vyčištění chlazení a dodání nové kapaliny jsem tam vrzl tem sajrajt a mám pokoj.Takže ono to funguje.Ale zřejmě je třeba to nalít do vyčištěného okruhu .Aby se to neucpaloJinak se spíše doporučuje roztok než prášek.Ovšem vždy je 100% lepší odstranit příčinu netěsnosti.To je základ.Ten přípravek už je poslední instance

2012-05-08 15:44:19

Už jsem to pořešil, zjistil jsem že je to pumpa. Díval jsem se autokelly a jsou tam 4 typy. Má někdo zkušenosti?

http://www.autokelly.cz/#...ChBBU2QBsbvS21c4ewC2oLVJz

díky

2012-05-08 16:04:38

Starline asi ne. Jinak podle mě to bude jedno.Lépe asi s kovovýma lopatkama.Jinak myslím že za kvalitu a značku se platí a ten rozdíl není propastný .

2012-05-08 18:14:52

HEPU, SKF,SNR,WAHLER nejlépe s kovovýma lopatkama

2012-05-08 18:32:51

Já bych si dovolil Hanse poopravit - ne nejlépe, ale JEDINĚ s kovovýma lopatkama...

2012-05-08 20:47:51

Ahoj, preferuji vodní pumpu Graf - železné lopatky


Odpovědět