Fórum - Téma


Omega 2.0i hledá se turbo


Fórum Omega B Omega 2.0i hledá se turbo

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2011-09-30 21:23:21

No tak šup šup.... na svody je tam dost místa?

Možná bych měl jedno turbo z 1,6td ....jen na vyzkoušení by se dalo použít na 1,6td musí být turbo větší pač diesel má větší vnožství spalin...na benzína 2,0 by to bylo akorát v neděli budu na garáži a tak se po něm podívám...bych Ti ho klidně poslal zadáčo...teda za poštovné.

Jak jednou zkusíš foukátko nebudeš chtít jinak.

2013-01-05 21:12:38

nazdar... skusal si to s tym turbom?

2013-01-06 14:28:37

Mam to rozkresleny ale zjistil sem ze nemám potrebnej mazaci tlak v případě že navrtam ten kanál co chci takže stále přemýšlím navic je trochu detail v tom že sani a svody jsou na opacnejch stranách a ta teplota z turba by mohla dělat neplechu

2013-01-06 15:43:14

a aby teplota z turba nedělala neplechu, tak je třeba dát intercooler...jak už někdo výše napsal...

2013-01-06 17:47:11

No interkoler ti s pracovní teplotou turba ve špičce udělá kulovy když se ohřeje a hned vedle bys měl mít řízení a jiný podstatný věci tak je prostě pripečeš

2013-01-06 18:46:34

jo takhle...tak potom kompressor

2013-01-06 19:38:08

Počkej, to řešíš to, že turbo jako takové bude rozpálené a hřály by se okolní věci? Nebo že ti cooler neschladí vzduch co poteče do motoru?

2013-01-06 20:26:04

Myslím, že platí první věta...

2013-01-06 21:36:20

Tak to nevím jestli je čeho se bát Nevím jak to u 2,0l omegy vypadá, ale vždycky je poblíž turba něco dalšího... Třeba u Passata mám turbo jen pár cm od plastového filtrboxu, a to bez jakékoliv mezistěny, ani odstínění. Také tam vedou podtlakové hadičky i nějaká kabeláž. A žádný problém s tím není

Našel jsem jednu fotku kde je to alespoň trošičku vidět, ale není to tolik zřetelné. Ten filtrbox vede dolu skutečně až přímo vedle výfukové části turba, která je hodně rozpálená A je to tak od VW z výroby. Jediné co tam od výroby má být je taková děrkovaná velice tenkostěnná hliníková nizoučká stěna, která stejně ničemu nezabrání. Já ji tam nemám od té doby co jsme to koupili Takže bych to neviděl jak se říká - tak horké Žádný plast se ani nekoroutí, žádný kabel se netaví.

Ale nevím co má teplejší spaliny. Dle teploty vznícení nafty usuzuji že nafta, ale třeba se mýlím

2013-01-07 13:57:51

Kawa .... všechno jde .... jen to musim vymyslet a místa tam tolik taky neni kolik sem čekal ...... passat je hezkej příklad ale všude sou tam tepelný štíty ... a teplota je to poslední co mě trápí.

Nevíte někdo tip motoru v Opel calibra 4x4 turbo .... je to 2.0i 16v nebo nemáte někdo tenhle motor rozkreslenej?

2013-01-07 14:05:08

Opláckej turbo je C20LET , v dobrém stavu je ho jako šafránu :)

Ale to už sem ti nazačátku psal ...

Nedávno tu a ještě i jinde někdo nabízel calibru turbo na ND , takže sebrat elektroinstalaci+CPU a šups tam sním.

2013-01-07 14:11:04

Díky ..... ale já tak nechci dávat tenhle motor .... jen si ho potřebuju pořádně prohlídnout

2013-01-07 15:59:11

Možná by se dal použít jenom spodek a vršek dát C20NE , a elektroniku z LETka .. .?

2013-01-07 16:25:26

Tak v tom se nevyznám, ale zajímá mě průběh jak to jde u neturbo benzína a co vydrží, takže dávej info

Tady třeba poslední auto: http://tpower.cz/pripravujeme

To je původem bez turba 2,5i, jenže aby to šlapalo a stejně né úplně dobře, tak to stálo statisíce A někde jsem zmiňoval detonační spalování, elektronicky nastavit správný předstih (něco je lepší v nižších, něco ve vyšších otáčkách apod), výfuk co má nějaký bypas... No hrůza Ale takové problémy snad nastaly až při naprosto extrémním výkonu...

Jinak doporučuji shlédnout následující odkaz je tak ono Bávo, a je vidět jak za několik sekund na brzdě - řádově do 10sec se rozpálí svody do červena. 10sec a na brzdě, kde není taková zátěž jako na silnici Svody ale nejsou litinové...

http://www.youtube.com/wa...JjOusplqZsqnwWgw&index=22


Odpovědět

1  2