Fórum - Téma


Omega 2.0i hledá se turbo


Fórum Omega B Omega 2.0i hledá se turbo

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2011-08-11 01:01:50

Hoj oplácká rodinko .... vim že to zní dost šíleně .... taky si nepřipadám zcela zdráv, ale schánim benzínové turbo, které hodlám strčit do své žluté omegy .... nevíte o něčem? .... v případě že se nic nesežene nic se neděje ... ten výkon z ní dostanu jinak

2011-08-11 08:56:00

Prodat a koupit jinou omegu s motorem

Jinak turbo tam muzes teotreticky libovolny, jen je otazka, jak ho regulovat aby ti to nerozthlo motor, jak ho mazat, kam dat mezichladic a jak vyresit davkovani paliva.

2011-08-11 11:18:23

ty máš kované písty ? A chlazené ojnice v té své omeze ? (C20LET) Jestli en tak ti to s turbem pojede asi tak 10 minut.

Místo turba bych volil cestu dmychadla

2011-08-11 11:43:28

pojede mnohem dééle. Já jsem už turbo dával do několika aut je pravda že ty motory to odnesly ale neza deset minut se všemi jsem najel nad 40000km což mě za ten pokus a radost z výsledku stálo a kdybych nebyl prase a každému to nechtěl ukazovat tak možná ty motory vydrželi déle.

2011-08-11 11:44:12

je spíše největší problém jak zařídit správné řízení turba

2011-08-11 16:26:01

Beawer mezichladič neni třeba .... jestli dlouhý potrubý s mezichladičem ve kterym vzniká jistej podtlak nebo krátky vedení bez chladiče a bez odporu je když to spočítáš minimální rozdíl na tom kolik vzduchu do válce dostaneš ...... Bre@thlless kovaný písty a ani chlazený ojnice nejsou třeba .... už sem pár takovejch motorů postavil a i bez takovýho luxusu to funguje moc pěkně .... záleží jak moc to chceš nafouknout .... mazání už mam vymyšlený každopádně ty dmychadla si prolezu a popřemejšlim ... díky

Hanzi prosimtě jaký turba si používal? zatim mam tip na turba z opla cilibry a nebo saab 9000

2011-08-11 17:42:38

Tvle, co sou to chlazeny ojnice??? Jako .... kovany pisty, chapu, kovany a lesteny ojnice imho ne-az-tak-smysl, ale chapu, ventily plneny sodikem (to nekdo stavi wrc bo co?) ... ale chlazeny ojnice? To je nejaky novum ze skodovackyho fora, ne?

Jinak, co se na to vy ... prdnout a dat tam rovnou celej motor z cali i s turbinou?

2011-08-11 17:54:01

Já mam v omeze motor danej podélně a ne příčně jako kalibra ... tak nevim jak převodovka ale největší průser je v tom že já mam osmiventil a calibra 16v ... to pozná i slepej policajt

2011-08-11 21:21:49

myslel asi chlazení pístů olejem odspodu

2011-08-12 08:41:57

Myslis obycejnou ojnici s jednim (popr. dvouma) otvorem navic pro ostrik pistu od mazaciho kanalu k pistnimu cepu? Tak to je pekna hovadina, kdyz uz ta ojnice nejakej kanal vubec ma, tak tam nahore u pistniho cepu je tlak oleje tak akorat na mazani prave toho cepu a jeste mu ubirat ostrikem pistu? Boze muj ...

Chlazeni pistu nejde pres ojnice ... maximalne se muze olej dotlacenej nahoru k cepu 'prepustit' tak aby stejkal po pistu - tedy ho nejaky vybranim nasmerovat, ale bezne se pouziva extra kanal v pistu od stiraciho krouzku, kterej olej dovede do pistu a pak dolu do vany zpatky. Nebo, coz je beznejsi, jsou tam trysky z vetve kde je dostatek tlaku a sou namireny na pist.

http://mymiata.paladinmicro.com/EngineLube.jpg

http://fixautopartz.com/w...cation-system-diagram.png - viz pozice 7

http://www.tpub.com/conte.../TM-9-2815-220-240068.htm

2011-08-12 09:41:01

jj , myslel sem ostřik pístu tryskou zespod na píst a jeho čep. (pozice 7 )

Omega s 2.0i 8V no to sem měl v OA , Ale v OB to musí bejt pěknej střep , dyť to pomalu nejelo ani v áčku.

2011-08-12 12:20:03

Vivat Google!

http://www.opelgt.com/for...0ne-turbo-conversion.html

http://www.omega-freak.de...rum/9638-x20se-turbo.html

http://www.hg-motorsport....NE-2-0-8V-85KW-115PS.html

http://www.calibra-team.d...6fb759943a8e7390a837095d1

2011-08-12 12:41:19

a pak to dopadá takhle

http://s5.photobucket.com...view¤t=DSCN1959.jpg

ale jinak nic proti gustu.

2011-08-12 13:02:14

díky za info ..... mam co pročítat a čeho se chytnout ....... Bre@thlless nevim co měl za osmiventila, ale ten muj stačí sharanovi VR6... neujede ale stačí a ten druhej co stavim ten bude nějak naostřenej .... zatim furt vysim na tom že včechny použitelný turba sou dost drahý, ale třeba něco najdu

2011-08-12 13:43:38

Co sem to procital, do 1baru je to udajne 'dauer zuverlässig' za predpokladu, ze se pouzijou pisty z c20ne - nizsi komprese, coz dava smysl, kdyz to chces nafukovat.

Co se tyce ceny turba ... jen tak odhadem sem to scitnul na 30k vcetne, takze kompletni upravu do deseti fakt nedas, repasovany turbo nema moc smysl, vysype se a co potom. A svarovat svody na kolene je taky nesmysl.

Ten set of tech nemcouru se da tak nejak navolit, ono poskladat svody, turbinu, mazani, regulaci tlaku neni zas az tak problem, je problem jak nove nadavkovat palivo, pac to kdyz neudelas, tak to proste nepojede.

2011-08-12 13:45:57

vidim to tak nějak podobně

2011-08-12 20:42:58

Beawer: to bylo hhhooodně dobrý

2011-09-30 16:05:59

Noo utekl nějakej čas a já chci větěj jakej je výsledek?

2011-09-30 16:13:47

Pokud seženeš turbo rízené obtokem,tak se tlak bude řídit sám podle toho kolik mu dovolíš..větší přepětí větší tlak..tak stejně i obráceně...osobně bych řešil přetlak kolem 0,7 baru...to by mohl skousnout i ten motor a pak asi jen seřizovatelnej regulátor tlaku paliva a zvednout to na nějakejch 3,5baru..origo je myslím 3...tím by to nemuselo být chudý a celkem by to i jelo...

2011-09-30 20:35:29

hele o turbu se furt spekuluje ..... momentálně se pracuje na nové řídící jednotce .... ale to turbo mi furt dooost vrtá hlavou


Odpovědět

1  2