Fórum - Téma


olej V hliníkovém sání


Fórum Omega B olej V hliníkovém sání

Informace o modelu: Opel Omega B



2013-05-21 12:54:59

Aho všem, cuká mi motor a dusí se ale teď mi začal mizet olej, nikde neteče a ve vodě není. ale ted jsem sundal to hliníkové sání a je celé zapatlané od oleje. Neporadíte někdo co by to mohlo být.

2013-05-21 13:47:54

kropm: U nafty je běžný že v sani je povlak oleje, o dalších ne třeba popisovanych konzistencí... pokud ti mizí hodne olej, a pod autem nemáš kapky, a ve vodě taky není, tak jedine to se děje je asi to že ho spalujes ve spalovacim prostoru, i to zapříčiní to že ti auto cuká, jednak tím že se spaluje olej ve spalovacim prostoru vznika karbon, a olej na dně pístu dohořívá, dále vznika detonační spalování v dusledku zapaleni směsí dříve nez pít dosáhne horni uvrati tedy rekneme 40-50° pred HU, což by nemelo normalni je tech 30 ° pred HU, děje se ti asi takzvane čerpani oleje v dusledku velke vule pistnich kroužku, pisni krouzky čerpaji olej nad píst a tam se spaluje... karbonizac je svinňa pozor na to, pokud ten motor i divně zní na volnoběh tak ti pomuze jedine vyměnit pistni kroužky, ale bohužel neni to prace jako na Pionýru Jawa :D, opravdu pokud olej neni ve vode, ani pod autem, tak je to jednine tohle...da se rict že v sani nejake minimalni množství oleje byt muze... dnes existuje sprej stoji 800 od liqui moly, pro čistění celé sací soustavy a částečně i soustavy pro tvorbu směsy... sunda se filtr box, a jak tam mas zarizeni ktere ti meri hmotnost vzduchu(mřižkovane sítko, s krabičkou...) tak v malych davkach to tam vstrikujes prerušované, druhej musí byt v autě a drzet auto na 2 tisicich otackach porad! a jak mile to tam vstriknes tak auto samo od sebe vyjede do 3 tisic, ale ten v aute porad drží pedal stejne... a tak to udelas dokud sprej nevyčerpas potom auto nechas bezet jeste chvilku, a zkontrolujes sání... ja to udelal u mé omčí a žádná stopa po oleji, žadné sanesení sračkama který pouští z5 EGR ventil! doporučuju... ale pokud tvuj pripad je ztrata oleje tak vyřeš prvni tohle...až pak čisti sání... druha vec je pokud se ztrácí olej nekde v sání? to teda nevim jak... odnesl by to i vzduchový filtr! tak se podivej poradne, tam kde olej byt nema tam urcite bude pokud se ti ztraci hodne!

2013-05-21 15:24:39

Ahojky. já mám ten samej problém jako ty a olej mám už i v hadici mezi turbochladičem a sáním. Myslím že by to mohlo prosakovat u hřídelky v turbu, ale nejsem si jist, musím to nejdřív rozebrat

2013-05-21 16:08:24

vlado.soural: Ahoj díky moc za info já mám benzín 2.5V6 a rozebral jsem to hlinikové sání a pak i kolena co jdou k válcům.A olej jsem nasel jen v tom hliníkovém sání. Nikde níž směrem na válce jsem ho neviděl. Volnoběh sem teď spravil vyčištěním a výměnou hadice co jde k volnoběžnému ventilu. A egr mam zaslepenej, filtr je ok, a plastova kolena jsou též čistá. Tak tedy myslíš že to budou ty kroužky jo?? Jinak Děkuji za super odpověď..

2013-05-21 16:08:29

margetin: čau, no to jo u tebe je to jasné, pokud máš problem i s výkonem tak ti turbo papa olej... ale one ma 2.5 V6 benzin víš... ty se na to poradne podivej.... olej by tam nemel skoro být v dobrem pripade, pokud ti turbo žere olej tak jedine jak rikaš :))

2013-05-21 16:14:08

kropm: hlavne mi řekni jak jsi pozoroval ubytek oleje? litr na 200 kilometru? :D je to dulezite, ja když mel prasklou trubku od olejoveho chladice tak jsem doléval litr na zhruba 100 kilometru, bohuzel auto jsem v te dobe pouzival a musel jsem s nim jezdit! tak ze jsem si kupoval olej v kauflandu, tehdy to auto nebylo ani po vymene filtru niceho, rekl bych ze predtim tam nikdo nic nemenil, olej tam byl tak hnusnej, hustej fakt humus... ale to je jedno, chci jen rict ze potrebuju vedet kolik oleje ti to žere... protoze pokud by ti to spalovalo olej, tedy tim zpusobem jak jsem uvedl výše, tím čerpanim oleje pomoci pistnich krouzku, tak by ti to zasíralo celej spalovací prostor, což poznas na ventilech a dně pístu, da se rict že je to velkej problem ventily ti mužou v dusledku karbonizace zatuhnout, i ovladaci zdvihatka a kladky, vse muže jit srat, byt tebou tak shodím hlavu, a nejezdim, pokud mas dojem ze auto cuka a nejede tak jak by melo...

2013-05-21 16:42:03

vlado.soural: No to je ten problem, že s vykonem, ani se spotřebou problem nemám a turbo tlačí 1,2

2013-05-21 17:14:31

Margetin: Odpověď nebyla ke mně, ale přesto přidám příspěvek. Turbo Ti bere olej a tlačí jej dál = mezichladič, hadice, motor. U TD to tak prostě je, takže mastný (a hnusný) povlak není nic neobvyklého. Nepíšu, že je to žádoucí stav, ale já ho měl také (první a také poslední TD, které bylo v rodině).

2013-05-21 17:19:08

rob2: musim se kouknot po netu, zda se da sehnat sada těsnění a přetěsnit to. Davat tam vyměnou repas za 10ku se mi nechce


Odpovědět