Fórum - Téma


oholenie motora 3,0 V6 - súpis dotazov :-)


Fórum Omega B oholenie motora 3,0 V6 - súpis dotazov :-)

Informace o modelu: Opel Omega B



2015-09-07 13:00:48

Ahojte, nechcem zakladať na každu otazku nové vlakno, rád by som to sustredil sem na jednu plochu. Niektori už vedia že staviam HOTROD / RATROD a za základ použijem motor V6 3,0 , motor bude obnažený a potrebujem aby vyzeral čo najjednoduchšie a najprimitívnejšie

1. ( HOTOVO )Zatial sa mi podarilo urobiť štelovaci medzi kus na alternátor a pomocou premiestnenia napínacej kladky odstrojiť klinový remen, takže som bez klimakompresoru a servočerpadla pritom som zachoval funkciu vodnej pumpy - HOTOVO -

2. HOTOVO . Moja dalšia otázka mám zaslepený EGR ventil čo potrebujem nahodiť na konektor aby mi nehádzalo daku chybu pre ktorú by to nechcelo fachčiť ? HOTOVO

3. Regulacia volnobehu, nexcem ju ked tam dam dáky malý filtrik ako sa dáva na odfuky výka ventilov a spravim nejaky spravny priemer "nasavania" aby to išlo nejak na volnobeh, nepotrebujem aby to pridavalo automaticky na spiatočke alebo nezamedzovalo skapaniu , kde si nové auta automaticky pridavaju v nizkych otačkach, len aby to nechcíplo.

4. ( HOTOVO ) Dám na to spraviť nové výfukové zvody, lambda sondy zachovám. Na zvodoch je dáke vodné chladenie, može sa to "zaslepiť" , služi to len na nejaké rýchlejšie ohrievanie vody pre kurenie alebo to naozaj aj chladí hlavu a musi to tam ostať ? - HOTOVO vyriešené

5. Nasavanie, budem mať jeden filter , za nim váhu vdzuchu a potom rozdvojku a dve hadice, vetvy na sanie, ten bordel okolo čo tam bol vobec nebude, bude to fachčiť?

6. Na sani vľavo zo zadu je daka podtlakova regulacia čo je to, da sa to dať out?

7. ešte dáke dačo je zozadu upevnené o konzolu čo je to ?

zatial co ma napadalo a potrebujem riešiť ak má niekto chuť a čas nech mi poradí pod príslušným bodom, budem velmi vďačný, bohužial tieto motory vôbec nepoznam a nemam s nimi prax prosim NO OFF TOPIC, nie mimo temu aby sa to tu nezaserkalo zbytočne ak sa dá. diki ešte raz za každý poznatok.

2015-09-07 13:10:08

Co myslis ticm ohrevem u svodu? Nic takoveho tam neni. Je tam pouze EGR a trubky pro vhaneni vzduchu pro rychlejsi ohrev katu po startu. Ty se daji dat pryc i s motorkem, ktery je pod prednim naraznikem napravo.

2015-09-07 13:15:05

wisastar:

4: na zvodoch su primontovane nejaky vodne trubky na jednej aj druhej strane.

2015-09-07 13:16:47

wisastar:

4: Ach jo takto to vyzerá potom ked to všetko človek pred pol rokom rozhodí na rýchlo takže som sa konečne aj pozrel dnu a je to zaslepené, ano je to zrejme ohrev ale len vzduchový, no jo, Takže dakujem bod číslo 4 vyriešený

2015-09-07 13:49:13

2,Jo to je vedení EGRu , to klidně vyhoď. Elektronická část te asi moc zajímat nebude , stejně tam nebudeš mít asi palubovku včetně kontrolky ECU.

3, regulaci volnoběhu bez regulátoru budeš muset vyzkoušet. Já bych vzal nějaký např. vodovodní/plynový/topenářský ventilek a zkoušel kolik je k tomu potřeba vzduchu aby to udrželo volnoběh. Ale tohle nemůžeš mít samostatně ( tím malým filtrem ) , vedení musí být připojeno za váhu vzduchu do sání tak aby ti nelhala váha vzduchu. Protože by pak nevycházela dávka paliva a asi by to dost haprovalo. Jednoduší je nechat tam ten volnoběžný ventil, třeba by se dal přesunout pod nějaký kryt a táhnout jen 2 hadice.

2015-09-07 13:50:24

To sani udelej takhle http://oldsite.omegaowner...aBB.pl?num=1225761385/all

Na netu jsou rozmery.

2015-09-07 13:51:34

breathlless: Neni to vedeni egru ale sekundarniho vhaneni vzduchu. Egr je ta dira napravo.

2015-09-07 13:53:18

wisastar: i tak je to tam k , vivat ekoteroristi

2015-09-07 15:34:32

2: takže ked to EGR zaslepím, na koncovku nemusím dávat žiadny odpor alebo nejakú inú píčovinu, proste odstrihnem koncovku a je to?

3: A čo tak uplne zaslepiť ten otvor hore na saní a urobit nejaký otvor malý na škrtiacej klapke alebo okolo nej, aby si to prisávalo popri, takže nebude problem s váhou vzduchu tým padom v otáčkach a neutrál by to mohlo ako tak držať. Pri cuvaní a rozjazde budem pridávať plyn, nebudem využivať automatické pridavanie. ČO vy na to ??? takto nejak nefunguju aj staršie motory ?

5: tak z toho bordelu okolo sania mam fakt že guláš vobec nechapem na čo to tam je a či by to bez toho išlo. Ja potrebujem naozaj aby to bolo po dizajnovej stranke čo najjednoduchšie, žiadne krabice, kolená, klapky, škatule tam proste NECHCU Pre ilustráciu AIRBOX bude z okruhleho filtra ( "plochej hrušky" ) ktorý bude v plynovej vojenskej maske pod SSáckou prilbou, proste ja tam nemožem davať nejaké pôvodne vetvy a klapky

Auto bude jazdiť v podstate raz za čas a len v lete, zimna prevadzka pod 10-15stupnov celzia ma nezaujíma a ak už by sa to muselo naštartovať tak sa s tým dáko prehádam kým sa to zohreje.

2015-09-07 15:48:15

Ten volnoběh udělej jako by-pass klapky sání. Nemůžeš brát vzduch od jinud , musí projít váhou vzduchu, chápeš ?

2015-09-07 15:54:27

breathlless: ano však píšem že ten vrch zaslepím, a prisávať si to bude cez klapku, takže luft bude cucať cez váhu, len sa pohrať s velkostou vstupného otvoru aby nebolo vela ani málo, otazka je či to tak bude fungovať?

2015-09-07 15:57:12

bude to fugovat , raději vědší aby byl volnoběh maličko výše :) A stim EGR nevim , možná bude potřeba nějake odpor , aby to nepadalo do nouzáku ? To já ale nevím , snad ví někdo další

2015-09-07 15:59:03

a na tu chujovinu kolem sání bych se taky vybodl , spoj to za klapkama do jedný hadice a tam dej váhu a pak filtr. Nebude to sice mít ideální průběh ale pojede to.

2015-09-07 20:02:05

Zatial som v nejakej takejto fáze, kopa roboty ešte len predomnou.

2015-09-09 21:11:09

2: tak cez google som nakoniec nasiel odkaz sem fo navodov kde evilzone dal navod na obvod simulatora egr takze relativne vyriesene uz to iba zohnat alebo dat vyrobit.


Odpovědět