Fórum - Téma


Odlehčení


Fórum Tuning a úpravy Odlehčení



1  2  3

2010-04-06 13:31:20

tak to uzavřeme.Moje omega umí podle tachometru 245plus minus odchylka.a to va třech lidech a plny kufr na dálnici v polsku jak je ten nový přivaděč u Těšína je to tam v noci prázdné a osvětlené. Z 0-100 to Omega umí za cca 8 sec.Měl jsem plymoth laser a ten to uměl za 6,8 sec.Pocitově ale zatlačí víc do sedáků omega a to je kvůli pohonu??Řídil jsem AUDI S8 4,2 268KW tak nějak.Řadit jsem nechal automat a modlil se at neohodím okno je to krása.na prázdné cestě ale pak po okresce 80km a pustit hudbu a kochat se je tvrdší než omega ale tichučko a pohodlí a pocit bezpečí .Také jsem se vezl v IMPREZE sti prodrive P1 byla půjčená z D a měla prý těch 360 kobyl.A s toho jsem asi týden marodil ???????řev,rachot,sedadla tvrdé,podvozek kámen.To se pění krev ,ovšem nelze s tím užít to co s AUDI?Omega nabízí dostatek prostoru,slušný výkon i na dnešní poměr 155kw z 3,0l je pořád dobrý,i bez turba?Výhody nepokazí se turbo?delší životnost motoru,jednodušší konstrukce,. Minus menší litrový výkon. Cenově výjde skoro nejlíp při poměru původní cena a prodejní cena.Které auto za 5let ztratí 80% ceny ,u Fabie je to 40%.Pro porovnání je dobrý Peugeot 607,Citroen C5,Lancia Thesis,Alfa 166,.Výbava je také slušná.digi klima,xenony,kůže,al kola,radio bose atd.Ovšem čím víc výbavy tím větší poruchovost.Opel omega patří do druhé poloviny spolehlivosti ADAC.Ovšem taková laguna,tvingo,alfa,hyunday.... a přes to jich jezdí jako maku a lidi jsou spokojeni.Opel je prostě LUXUS PRO CHUDE.Tak se mu říkalo a dodnes to platí kdo se nechce mačkat ve vw golf z roku 2000 tak si může koupit Omegu z roku 2002 a ušetří na servisu.Omega také nebyla nikdy na sport i když jezdila DTM.Já mám sport podvozek v základu a je tak akorát. Pokud se hmotnosti týká pořád je lehčí než BMW 535 nebo AUDI A6Většina aut střední třídy dnes váží 1600kg a fabie ma snad 1300kg.Pokud ovšem někdo nevozí zbytečnosti.Já mám v autě pořádek a vozím jen předepsanou výbavu.Pokud jde o ztrátu výkonu tak nový motor nikdy moc nejede.anžto je tzv.syrový. Velice pak záleží na tom kdo ho zajede.Pokud to nějaký trouba honí tak nikdy těch 155kw nebude mít a ve 100000 bude utahaný jako kotě.Kvalitně zajety motor může mít i víc KW než co je psaných.To samé platí o výměně oleje a filtrů atd.To znamená jak se k autu chováš tak se ti to časem vrátí.Osobně používám plnou syntetiku,veškeré dostupné aditiva.jak do oleje tak do benzinu nebo do vody.Používám výplachové oleje a různé čističe ,kvalitní svíčky,nehonmí ho za studena.a za 4 roky jsem v poho a když se snažím tak jedu i úsporně,Taky si myslí že všechny součástky které tam GM namontoval mají zřejmě svůj účel ,jde vyhodit rádio nebo rezerva.koberec z kufru atd.Ovšem bez účinku.Pro lepší výkon se dává výfuk nebo sání a chip jenže je vždy něco za něco.Osobně bych přivítal nejakou úpravu ve stylu optimalizace počítače a dekarbonizaci motoru takovou ozdravnou kůru.Jen jsem slyšel že něco takového existuje. Suma sumárum .Čím více názorů a zkušeností tím líp ovšem pokud se to nezvrhne ve výsmívání ne dokonce v urážení.Tak všem co nejvíc názorů a poznatkú je to pro nás všechny co to "žerem". Omega 3,2l je jen automat bohužel ??? N.D jsou levné kupoval jsem čudle do podběho a na prahy a kus 5kč??? na plymoutha 70kčjinak spotřebák jako na škodu.

2010-04-06 19:38:27

McJOHN: "Nenapadl jsem Tě, jen jsem napsal svůj názor". A to, že jsem frajírek, u kterýho hrozí sestřelování rodin s dětmi je co? Pochvala?

Já jsem totiž zapomněl, že píšu na český fórum. Tady v té republice je tak nějak specialita ta, že pokud má někdo jinej názor, chce něco lepšího, výkonnějšího nebo většího, tak je hned považovanej za debila. Protože každej je tu všehomíra a co má on je to nejlepší na světě a kdo chce víc, musí být dement. Nechápu, proč vy všichni, co si myslíte, že u Omegy je větší výkon na nic, lezete do sekce tuning? Pro ty vaše neony v autě a mračítka? Tomu se říká styling, tak si založte vlákno s tímto tématem a kochejte se, že máte to nejlepší na ježdění a všechno víc je na nic, plácejte se tam po ramenou a přemýšlejte, kterej kus plastu nebo diody by vašemu autu slušel. A pokud už máte tu potřebu vlézt sem a sdělit svůj názor na výkon Omeg a jiných Oplů, tak to jde i slušnou formou. Ale raději běžte ven a hledejte si kamarády, co nemají nic lepšího, než máte vy, jinak byste byli nešťastní. Pokud tedy s takovým přístupem k životu vůbec nějaký kamarády máte (a když jo, stojí asi za prd, protože to budou stejní jako vy).

Tímto děkuji všem, kteří se do debaty zapojili s jakýmkoli názorem, no formou hodnou inteligentních lidí.

RADOHANO: Já se tomu mýmu autu taky snažím dávat to nejlepší, ale prostě za debila, co to měl před tebou, člověk nemůže. A že by bazarníkovi řekl, ať mu to půjčí v noci, že se člověk proletí maximálkou po dálnici, aby zjistil, kolik výkonu mu tam zůstalo, to by asi nešlo Je taky možný, že jelikož to má nalítaný teď už skoro 167.000, umírají mi lambda sondy a to se na výkonu taky projeví (co jsem četl, mají se měnit ve 160.000). Ale zatím se mi na diagnostiku nechce (stojí to peníze) a voltmetr doma nemám. No pořešit bych to měl. A to, co do aut dává GM, smysl samozřejmě má, ale jde taky o kompromis. A fakt nevím, jestli by mi vadilo vymontování těch hovadin pod tapecem ve dveřích nebo ne. I tak je to dost tichý. Když na mě někdo mluví zvenku, tak musím stáhnout okna, abych mu rozuměl. Každopádně jak už jsem psal, šlo mi o teorii. Myslel jsem, že někdo z vás tu bude mít prolezlý například zahraniční fóra a řekne, že jde udělat to či ono a váží to takový a makový. Protože co si budeme povídat, zyvšování výkonu stojí strašně moc, no snižování váhy nic, jde jen o to, kam kdo chce zajít.

A vždy, když jsem se díval do nabídky bazarů, jsem viděl 3.2 v automatu. Tak nevím, jestli se dělali i s manuálem. Ví někdo? Ale když jsem kupoval tu mou Omegu, stála tahdy 140.000,-, víc se mi do auta dávat nechtělo. A jak jsi psal, v poměru cena/užitková hodnota to v té době (a asi ani dnes) nemá konkurenci. Vždyť to stálo dost přes milion a za 6 let to spadlo pod 150 (tedy ročně to padalo skoro o 200.000,-)

2010-04-06 19:59:21

Když sem si omegu koupil , byl sem tim unešenj jak to super jede , pak sem si začal víc dovolovat a jezdit na plnej ,začal sem jezdit na letiště a už mi to auto příde nák horzně líný na to že to má tolik koní , pak zase na dálnici když stim frčim mi to příde docela mrštný , ale mohlo by to bejt lepší . Tak sem pak udělal náporový sání , a podle diagnostiky změřil jestli tam de víc vzduchu a trochu chladnější a oprvadu de a je to znát až nad 200km/h ale je to znát . Odlehčovat nic nebudu páč mám rád pohodlí a eště vozim náky nářadí, kdyby se něco posralo . Ale je to holt limuzíná a ztoho nikdy sprintér nebude , ale skusit se to může takže aspon takovej základ jako je vzduch a uprava hlav a uvidí se . A ta tvoje maximálka je opravdu na to auto malá , takže jestli máš katy tak je máš přicpaný .... nebo eště vzduchovej filtr skus novej nebo bavlnu a di to projet . Asi seš stejnej blázen jako já , taky si přivstanu hooodně brzo aby na dálnici byl více méně klid a dalose to švihat a 240 a kouske nebyl problém ted s náporovym sánim sem to neskoušel ale i přez 220 to furt táhne

2010-04-06 20:19:43

Jakke: Tak to máme úplně stejně. Taky jsem se vyvíjel a dnes už bych raději vyšší výkon. Ono je to hlavně líný v nižších rychlostech (kvůli váze asi), zrychlování na čtverku v dálničních rychlostech kolem 160 je naopak OK, tam nemám výhrady. Katalizátory se mi dělali před rokem. Sice tam namontovali nějaký malý sračky, ale jsou tam a nový. Stejně, první dálniční let byl se starýma katama a ten další s novýma, je to furt stejný s tou maximálkou. A vzduchovej filtr mám K&N, tam by být problém neměl. Musím kouknout na ty lambdy, možná na váhu vzduchu a uvidí se. Možná je to i tím, že jsem to obul do Goodyear Eagle F1 Assymetric, který jsou dost lepivý, tak kdo ví? Poladím a přivstanu si na noční let po dálnici

A jak říkal Jeremy Clarkson. Motorkáři to dělají pořád, že se jdou jen tak někam projet. Tak proč ne lidské bytosti? Takže jo, sem tam, když nemám další den nic na práci, se prostě v noci, kdy ručičky hodin ukazují hluboko po půlnoci, seberu a jdu se prolítat většinou na okresky (dálnice teď už nejsou až tak aktuální), kde to znám (a hlavně je pak vidět díky světlům provoz, i když na někoho v takovou hodinu narazím jen neskutečně vyjímečně).

RADOHANO: Jsem koukal na Tvoje auto a je to jen otázka vkusu, no doporučoval bych vyměnit oranžovej boční blinkr za bezbarvej, co měli ještě pozdější Omegy. Stají to pár stovek origoš v Oplu (už si nepamatuju přesně, no tuším max 300 oboje dvoje, možná míň). Omladí to vzhled Když to máš tak vymazleně opečovávaný...

2010-04-06 20:27:59

No ale jestli ti nesvítí kontrolka motoru tak lambdy a váha pracujou jak maj , ale vyměnit můžeš vid . Jo když se ten motor točí do max tak tahá dobře (no deto ). Dá se stim i dobře gumovat . ale co se týče sprintů , tak ze zčátku omeze natrhne prdel i muj žigul trochu upravenj ale nic velkýho , pak omega nabere otáčky a rychlost a frčí.

2010-04-06 22:05:26

Podle meho je to blbost Mam sice vectru a ne omegu ale za to pouze 2.0 100kw a to posledni co bych u tohoto vozu delal ,je nicil interier!! A vubec nevim jak vy ale ja vlastnim tento vuz kvuli komfortu a velmi pohodlnem svezeni, Kdyz budu chtit nekde delat sprinty asi bych premyslel o uplne zmene tridy vozu.

Ale to je jen muj nazor

2010-04-06 22:38:52

notorik: koukni jestli tam máš opravdu 3.0l

2010-04-06 22:40:15

Jakke: Ono prej když to odchází tak to hlásí trochu jiný údaje. Což pak blbě pracuje, ale ECU to nevnímá jako odumřelý, takže nic nehlásí. Prý, já nevím, čerpám jen z jiných fór a občas se všude píšou blbiny...

Jo, Omeze se trvá rozjet, což je tou váhou a asi i menším krouťákem. Ale tak když se úplně nezastaví, tak stačí ve městě nechat zařazenou dvojku a je s tím taky sranda (pro šťourali raději dodám, že tady v Brně máme spoustu šedesátek a dost osmdesátek, i nějaká stovka na přivaděčích se najde). Když se ale zastaví, rozjezdy pro hvězdy z toho nejsou (pokud nechcete vypadat jako blb, co se moc snaží)

"notorik: koukni jestli tam máš opravdu 3.0l"

2010-04-06 22:56:04

jo ten motor když je ve votáčkách tak jede vpohodě , jak se rozpohybuje 6 hrncu tak to je hukot .

http://www.youtube.com/watch?v=09rNsV6i0Mg

Když se tomu dá má to odpich dobrej :D

A když vypneš TC a máě samosvor tak jestim autem zábava . Holt si musíme uvjedomit že je to LIMUZÍNA no .

http://www.youtube.com/watch?v=06cVOIVtoY0

2010-04-06 23:17:33

Hezký videa. Cos tam měl za gumy? Nějaký slítaný asi, když jsi kvůli tomu předělával kola, že? Já ty moje Goodyeary skoro nemůžu utrhnout

Jinak jsem se díval do tabulek a díky váhovýmu rozdílu mezi tím Tvým a mým (mám faceliftovanou verzi) se udává zrychlení z 0-100 o 0.3s pomalejší pro můj model. Maximálka stejná. A teď babo raď

2010-04-06 23:21:10

COŽE??? Ta novější omega je težší jo . No na zadek sem frknul zimáky na dojeb*** , si nebudu jebat letnáky . Hele víš co , aby ti to líp frčelo teda akcelerovalo tak si svař mantzel box , dej E-mail pošlu rozměry jestli teda chceš

2010-04-06 23:46:56

Tady máš všechny motorizace a váhy a další blbiny Omegy B (pro víc info kliknout na "more info" pro neangličtináře ) http://www.parkers.co.uk/...cs/Summary.aspx?model=985

Není to o moc těžší (navíc já to třeba ani tak těžký nemám, jak to uvádí specifikace, ale možná je to tím, že nemám kůži a navigaci, jinak plná palba), ale je a rozdíl 0.3s. Tak oproti Tvé tam mám roletku zadního okna (to myslím ty před faceliftem neměly), dvoudinový rádio a repro od Bosse a určo ještě nějaký sračky navíc. Co já vím. Proto jsem rozjel tuhle debatu. Místo konverzace s remcaly, co považují odmontování motorku zadní roletky za zničení interiéru a lidi, co to dělají, za frajery, co vraždí rodiny s dětma, jsme se už někam mohli dobrat...

Ale teď za idiota budu. Co je to mantzel box? Diferenciál? To jestli svařím, tak nezatočím na parkovišti a už z něj nevyjedu, teda pokud nepojedu smykem, ne?

2010-04-07 01:00:04

Baewer: je tu v klubu člen,který jel se mnou i se svým synem,mohou doložit. Zeptej se Riwala. Přijd a svezu tě velmi rád.

2010-04-07 07:19:18

Mantzel box je takovej box na sání .. Jinak já mám taky roletku zadího okna .

2010-04-07 08:37:23

Aha, hned jsem chytřejší Zkoušel jsem Ti ten mail poslat po zprávě, abych ho tu veřejně nevylepoval, nabídek na viagru mi totiž sem tam chodí dost a další nechci , ale píše to "Nejste oprávněni odesílat zprávy ... Kontaktujte prosím webmastera. Děkujeme za pochopení."

A nevím, co je tam rozdílnýho. Máš boční airbagy? Parkovací senzor? Samozatmavovací zrcátko? Jinak motor, klima a další blbiny zůstavají, musí to už být jen kastle nebo změna designu interiéru a nějaký drobnosti. Cituji z jistého katalogu aut pro rok 2000 "Největším vozem Opel je už po léta Opel Omega. Její historie začala v roce 1996 a pro letošní rok vyjel úplně nový vůz s označením Omega 2000. Opel investoval do vývoje a přípravy výroby současného vozu 300 milionů marek. Nový vůz tak překročil hranici běžného faceliftingu a dá se spíše hovořit o novém automobilu. Z celkového počtu 8000 součástí jich bylo totiž modifikováno kolem 3000 a to už svědčí o důkladných změnách. Ty se týkají jak vnějšího designu, tak i interiéru, podvozku, bezpečnostní výbavy a agregátu." Hezký reklamní kecy, ono totiž jen to rádio od Philipsu bude dělat 1000 nových součástek , ale něco na té faceliftované verzi novýho bude

2010-04-07 11:34:31

TAK TEN ČLÁNEK ZNÁM A PODLE CHYTRÉ KNIHY "JAK NA TO" A POROVNÁNÍ CO MÁM A NEMÁM TAK TO SEDÍ.JE TAM HROMADA ÚPRAV A ZMĚN NEJEN VIDITELNYCH.A JE MOŽNÉ ŽE DÍKY TOMU SE HMOTNOST ZVÝŠILA.MÁM ORIGINÁL KNÍŽKY A TAM JE U OPEL OMEGA X30XE MAX MANUAL243KM/H.AUTOMAT 238KM/H.LIMOUSINE....SPOTŘEBA MAN.14,7_7,9_10,4L CO251....HMOTNOST X30XE CLASIC-1675,,,ELEGANCE-1696,,,SPORT-1697,,,EXEKUTIVE-1730,,,X20XEV CLASIC-1595....AUTOMAT JE VŽDY O 20 KG TĚŽŠÍ.STŘEŠNÍ OKNO-20 KG.TAŽNÉ-20KG........TAKÉ 2DINOVÉ RADIO JE LEHČÍ NEŽ OBYČ RÁDIO A CHANGER V KUFRU,JEN TY KABLE NĚCO VÁŽÍ..BOSE ZASE PŘIDÁ NA ZESÁKU A REPRO.ZADNÍ ROLETKA JE OPRAVDU TÉMĚŘ ZBYTEČNÁ. HLAVNĚ NEVOZIT ZBYTEČNOSTI.JEDNA RADA NA ODLEHČENÍ.VE VÍKU FILTRU JE KUS TRUBKY Z PLASTU A ZŘEJMĚ K NIČEMU TAK PŮL KILA DOLŮ.MŮŽE SE ODMONTOVAT TEN ŠUS PLECH Z PLASTU POD MOTOREM.JÁ OSOBNĚ SI HO NECHÁM PROTOŽE TO CHRÁNÍ MOTOR. PAK JEN DRŽET HLADINU NÁPLNÍ NA MIN.JINAK NEVÍM CO BY TAK ŠLO JEŠTĚ ODMONTOVAT A NEPŘIJÍT O KOMFORT.ELEKTICKÉ SEDÁKY JSOU K NIČEMU.PAKA NASTAVENÍ VOLANTU?ZADNÍ OPĚRKY HLAVY? A REZERVU.KŮŽE MOC VÁHY NEDÁ POTAH JAK POTAH A KOBEREČKY NAVÍC CCA 4KILA.SCHVALNĚ JSEM BYL V AUTĚ A DUMAL CO ODDĚLAT A JE TOHO OPRAVDU MÁLO.CO SE TÝKÁ ODPICHU MYSLÍM ŽE TO JE K VELIKOSTI A VÁZE SLUŠNÉ.HLAVNÍ JE ŽE TEN ZÁTAH NA PRDEL JE ÚPLNĚ NĚCO JINÉHO NEŽ PŘEDEK.A VO TO JDE.PŘEDOKOLKY TANČÍ,POSKAKUJÍ,JEDOU BOKEM A ZATÁČÍ A HRABAT JIM MOC NEJDE.JAK JSEM PSAL MĚL JSEM PLYMOUTH LASER 2,0 16V 120KW A HMOTNOST 1180KG.BYL TO DE FACTO JAPONEC MITSUBISCHI ECLIPS.JELO TO FAKT DOBŘE A V 5000OT.SE OTEVŘELA VAČKA A DO 8000 TO TRHALO ASFALT.JENŽE BEZ KUFRU.250L.2SEDADLA ALE SUPER PŘEDOKOLKA A DALA NAPRDEL I CELICE.JENŽE PŘEDOKOLKA.TOHLE MÁ KUFR,5MÍST,POHODLÍ A JEŠTĚ TO JEDE.TAKŽE RADA KOMU NESTAČÍ OMEGA A CHCE SE PROJET A MÍT ODPICH TA PRODAT A KOUPIT NĚCO LEHKÉHO .CLIO SPORT, MAZDA 323HB TURBO BMW M3 AUDI RS4,CELICU,....ROZHODNĚ NELZE UDĚLAT Z OMEGY SPORTÁK.A VEMTE ŽE OMEGA LOTUS BYL VE SVÉ DOBĚ NEJRYCHLEJŠÍ SERIOVĚ VYRÁBĚNÁ LIMOUSINA.A KDYŽ VEMU TO ŽE TATRA 603 ZVÍTĚZILA VE SVÉ TŘÍDĚ 24 LE MAN.TAK PŘI TROŠE DOBRÉ VŮLE A BALÍKU PENĚZ JDE VŠE.TAKŽE MOJE STARÁ RAPIDA BY DALA OMEZE NAPRDEL.POJEZDIL JSEM PEUGEOT 605,NISSAN MAXIMA ,GOLF,,,,

2010-04-07 15:30:09

Nazdarek , myslim že omega je dost pohodlny bezpečny auto a sportovně se sni da taky jet! a že to umy nějaky ty kousky!

Notorik. jezdiš ve čtvrtky ke hřbitovu ? ja sem tam jo se mužem domluvit a pokecat !

2010-04-07 16:03:56

koukám,že si mě nerozdejchal a ještě dlouho nerozdejcháš.

Docela se tím bavím (v dobrým) Hele co jsme si to jsme si...teda doufám.

Taky se rád svezu svižně,ale mě se prostě nechce nic vyndavat. Auto se mi "líbí" tak jak je. Občas s i něco poupravím. Malinko poupravím sání, ale na další věci asi nebudu šahat. koneckonců, mám automat a to není závoďák. Až budu mít cestu kolem Brna dám Ti vědět, pohovoříme ))))))))

2010-04-08 11:16:39

Bazz: Ještě jsem tam nebyl, i když bydlím nějakou minutu odtam autem Domluvit se můžem, aspoň pokecáme co a jak s těma našema vehiklama. Dnes to ale nestíhám a dal bych vědět, jak by to vypadalo třeba ten příští čtvrtek (jestli budeš moct). Já začal totiž blbnout s tím jarem a zase randím, tak víš jak Rád Tě poznám draku

2011-02-03 22:20:26

Je další možnost:

Vyčistit vstřiky - přísady do paliva dost často fungují

Nafouknout gumy trochu víc - 0,5 atm není nebezpečné - jen to trochu drncá

Utěsnit silikonem mezery v přední části masky- lepší je ten průhledný i když časem trochu zešedne

  • případně i částečně zakrýt chladič kvůli snížení odporu - v zimně při mrazech určitě celý

a asi ještě fůra jiných co si ani nevzpomenu, možná je někde ve spoilerech podvozku díra - utrženej plast nebo tak něco, zkus to prohlídnout a nějak vylepšit aerodynamiku

Třeba ty držadla na značku maj dost blbě tvarovaný okraje, vyhoď to a přidělej značku vrutama přímo do nárazníku a taky to trochu pomůže...


Odpovědět

1  2  3