Fórum - Téma


Odběr proudu i při vypnutých spotřebičích...


Fórum Vectra B Odběr proudu i při vypnutých spotřebičích...

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2

2012-10-28 20:11:01

Ahoj prosim o radu.Porad mi neco odebira proud z baterie ikdyz je vse vyple.Mam opel vectra 1,7td 1996

2012-10-28 20:37:16

Nejsem elektrikář, ale ten stálý odběr jsi nějak naměřil? Jestliže ano, tož zkusit zase připojit měřák a postupně po jedné vyndávat (a zase vracet) pojistky - při které přestane měřák udávat odběr, tam by mohla být zakopaná kočka...

2012-10-28 20:49:35

Ahoj ten staly odber, sem nenameril,prisel sem na to tak ze kdyz pripojuji, baterku tak kontakt minus zajiskri,takze je to jasny,ty pojistky skusim dekuju za radu

2012-10-28 21:11:01

Nechci ti brát iluze, ale takhle to nikdy nezjistíš a to že to zajiskří je jasný a bude to jiskřit vždy dokud neodpojíš vše co je stále pod proudem. Vem multimetr ( resp. ampérmetr co vydrží min.10A ) otevři kapotu a mezi - pól baterky a - kabel na baterku dej výše zmiňovaný ampermetr zamkni auto / popřípadě zamáčkni kapoťák ať neřve alarm pokud ho máš / a třeba po deseti minutách se koukni kolik ti ukazuje odběr. Pokud bude do 0,1A jsi šťastný člověk a vše je ok, pokud bude 0,2-0,3 už to moc dobrý není ale pokud jezdíš autem každý den aspoň 50km dalo by se to teoreticky vydržet, pokud bude ještě vyšší anebo ti už 0,2A přijde hodně zkus měřit odběr v klidu a při tom odpojovat pojistky a až vysuneš nějakou u který odběr klesne máš větev na které hledat problém ( zpravidla alarm, svítící žárovka někde třeba v přihrádce nebo kufru, centrál nebo nějaká autorádia resp. jejich "paměť" ).

2012-10-28 21:23:42

Děkuju, Jiří - takhle nějak jsem to myslel, akorát jsem nevěděl, jak zapojit ten měřák...

2012-10-28 21:28:57

Rádo se stalo...

2012-10-28 22:30:09

odběr do 30mA je v normě beru že de pamět rádia centrál je pod napětím hodiny palubovka možná bliká náká ta dioda

jinak jak už se psalo vzít ampérmetr dát do série s plus polém baterie zavřít auto a nechat ho usnout většinou usne do 2 minut de poznat na měřáku dle klesajícího odběru

pokud by hodnoty lezli vejš jak 30mA je třeba hledat co to dělá nejčastěji je problém v pamětech rádií pochybných značek či náké neodborné montáži přídavných zařízení a doplnků

2012-10-29 07:31:53

Nejjednodušší na toto je obyčejná 21W žárovka mezi pol baterie a baterii a ta smí žhavit ale nesmí svítit jelikož vím že málo kdo má měřák doma takovej aby toto mohl změřit a dost těch měřákůto nabízí ale bud je lidé neumí použít nebo ty měřáky to nezvládnou.

2012-10-29 19:12:02

Zdravim,vsechny a dekuji moc za odpovedi,skusim co se da.

bad64  
2012-10-29 19:28:13

Také se přidám něco mi v Omě vybíjelo baterii tak jsem dal žárovičku mezi baterii a svorku a svítila začal jsem tahat pojistky a najednou zhasla dělal to stmívač stropního světla vyndal jsem žárovku a je pokoj.

2012-11-02 17:49:42

Zdravim,tak ktomu odberu proudu,meril sem amperi,vse vyple,hodnota 0,86A,vyndaval sem pojistky jednu podruhe az sem dosel k pojistce na vystrazne blinkry a hodnota klesla na 0,03A,nekdo mi rikal,ze by to mohlo delat i nejake rele a nebo kostra co vede k palubovce tak nevim.

2012-11-02 18:37:10

Ahoj, výstražné blikače by měly být stále pod proudem. Lidé často chytnou tuto větev a píchnou na ní třeba rádio nebo nějakej jinej pochyst. Zkus vyndat spínač na varovky a změř to. Pokud odběr klesne zaměř se na to. Jinak hledej jinde na tý samý větvi. Jinak 0,03A je už celkem O.K. Pak napiš

2012-11-02 18:50:31

Dik, skusim to sam se zvedavej, co je to za hovadinu dam urcite vedet kdyby mel nekdo stejnej problem,pak se da poradit.

2012-11-02 19:06:18

cituji: "pojistka č. 29 10A výstražné blikače, el.ovládaná zrcátka*, el. ovládání oken*, střešní okno*, přístroje, regulátor rychlosti*, vnitřní osvětlení" - konec citátu Jinak odběr 0,86A je docela nářez...

bad64  
2012-11-02 19:17:49

A je to tady zaměř se na osvětlení vozidla v kabině to jsem měl na své Omeze jak již jsem psal a mezi tím jsem vyměnil spínač na varovné blinkry a je pokoj.

2012-11-04 13:42:39

Zdravim,tak kdyz vyndam zarovku vnitrniho osvetleni a spinac na vystrazne blikace,klesne to na 0,05A.Dalsi vec kdyz dam klicek do spinaci skrinky otocim aby se rosvitili kontrolky,zapnu packou blinkry levi jde normalne,pravej se sekne a sviti a to vse kdyz mam otevrene dvere,kdyz je zavru tak to jde normalne,jeste sem skousel kdyz jedu zastavim motor bezi,svetla sviti,zapnu spinac vyhrivani zadniho skla otevru dvere zecne blikat palubovka jak kdyby sli blinkry.Docela masakr nezbide nic jineho nez sikovnej autoelektrikar,aby to nebylo malo zacal trosku prebijet altik 15,01V

bad64  
2012-11-04 14:22:56

No tak to asi bude opravdu chtít šikovného autoelektrikáře.

2012-11-04 17:26:55

no začal bych u toho altíku a pak bych šel po vypínači výstražných světel a relé blikačů

2012-11-15 19:12:37

Tak sem s kolegou vymenily altik je po repasi,kdyz merim dobijeni je to 14,30V pri pustenych svetlech a ohratem motoru na provozni teplotu,kontrolka dobijeni samozrejme sviti porad uz nevim jak je to mozny.

2012-11-15 21:31:07

natáhni nový kabel od přístrojovky k alternátoru...asi máš někde šlusnutý kabel...pokud alternátor dobijí, tak je vybuzený, hledal bych problém v tom kabelu...


Odpovědět

1  2