Fórum - Téma


O chiptuningu, a 2,5TD


Fórum Omega B O chiptuningu, a 2,5TD

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 4  5  6  7  8

2009-12-22 19:26:43

Kawa to se máš! Mě to jede o polovinu hůř než po tom co to čipli.A není to tím,že jsem si na to zvykl. Jezdím tu samou trasu a vidím jak rychle to jede třeba do kopce ted a jak to jelo po čipu.

Také to jak to chvíli jede a pak zas ne,to je už opravdu o rozum .

Ale blbne to od té doby co se nějak změnil ten zvuk čerpadla.Před tím to byla raketa,že to nebrala spojka.To člověk měl strach pomalu dát plný plyn a nyní?? dost často dávám nohu až k podlaze a nic moc.

Jen tak. je možné,že by se třeba to čerpadlo mohlo nějak samo pootočit? nebo tak něco a teďka to třeba dávkuje jinak? Vždyť i minulo zimu to jezdilo i v mrazech i to chytalo a tuhle zimu hrozná bída! Jak start tak i jízda.

PS: tamto čidlo k tomu turbu mi půjčil kamarád a dělalo to úplně to samé jako když tam mám to moje.

2009-12-24 10:12:00

www.mereni-vykonu.cz/ -mají slevu neváhejte vřele doporučuji.

2009-12-24 11:16:19

Je to stejně dost peněz jen za výměnu eprom v Řj.Výhoda snad je,že změří výkon na brzdě.Ale podle mě zbytečný,protože ten nárust výkonu je sakra znát.

2009-12-27 17:07:26

A co tam mají? A ve slevě?

2009-12-27 17:13:13

Jo Cyril asi jsi už zapomněl,ale já si to dvakrát čipnout nenechám mě to stačí jen jednou.

Jenže to tedka jede jako bych tam nebyl. No prostě hrůza a děs.

2010-02-20 14:33:03

Zdravim lidi Vlastiku to ti nezavidim teda, to je spatny, me to chyta dobre i v minus 17 jen mi to nebrala baterka, a to tam byla rok, nejaka YUASA... tak jsem dal jinou a je to v cajku jen ted posledni dobou se mi zda ze to ma o trosicku vykonu min, a jakoby houpave ten vykon kolisa kdyz to laduju na 4 pod plnym, ale jako kdyby se v tom nekdo svez tak to nepozna, ale proste svoje auto znam a cejtim i minimalni zmenu :-D jeste musim vysledovat spotrebu, ale snad to nebude nic vaznyho jinak jsem porad spokojenej a pro LUMA: kdyz myslis ze je to drahy, proc ne, jenze bez brzdy ti chip neodladej primo na tvy auto, ale maj nejakej ukradenej nebo laitsky udelanej kterej je na ho... vetsinou to tam sype tolik nafty ze neco odejde, bud to nevydrzi turbo nebo klika, nebo cokoliv, takze zadnymu typkovi co nema brzdu na ladeni bych auto nesveril, protoze ho mam na jezdeni a ne na opravovani, ale to je muj nazor

2010-02-23 10:54:39

Kawwa,já si myslím,že ti na tý brzdě nic "neodlaďujou",jen ti po výměně epromky v ŘJ(pokud je v patici,je to práce na pár minut) změří ten lepší výkon.Podle mě jsou ty laděný epromky všechny stejný,všichni tuneři uvádějí nárust výkonu o cca 20 kw,zrovna jako všechny td motory mají 96 kw..Já to tak mám,jezdí to skvěle,hlavně šla dolu i spotřeba,teď mám 7,6 l a to jí opravdu moc nešetřím.

2010-02-24 17:09:30

hele nevim jiste, to uznavam, ale vim ze ten vykon merej pred cipem, pichnou to na diagnostiku a podle stavu soucasti ajko je turbo, motor, a ostratni veci to ladej. Ja jim tam to auto nechal a volali mi ze mam spatny vstriky, ze to huli jak ..... a ptali se me jestli to maj nechat nebo o trochu stahnout nebo jak to maj naladit, tak jsem jim rek at to nechaj, ze dam novy vstriky, rekli ok, a bylo. Kdyz jsem si to vyzved, hulilo to fakt jak lokomotiva a to se mi hrozne libilo :-D ale policajti na me blbe koukali, tak jsem jel do servisu a merili vstriky a fakt ze byli total, ty prej tak nejak s bidou ukapavali :-D dali se novy a ani kousek koure az me to s... a spotreba takly sla samozrejme dolu nejmin o 1l/100km. Takze tezko rict, tahne to od spoda, nekouri to v zadnym spektru otacek. Ale za par minut to hotovy nemeli, myslim ze chteli 2h casu, takze tezko to jen prehodili. Myslim si, ze tyhle to fakt odladujou

2010-02-24 18:29:30

A co tě stáli ty nový vstřiky?

2010-02-24 19:15:55

Kawa:Chceš li vedet vic o tom jak a jak dlouho se odladuje chip..kontaktuj např firmu KOMVET racing.. Nic se neladi na brzde ale za jizdy.A trva to podstatne deele než 2 hodiny.. Za 2hodiny se provadi chiptuning takhle:U starsich aut,pokud neni uni konektor,se vyletuje chip ven,pripoji,nahraji se nova data a znova zaletuje..Zmeri Ti vykon pred a po uprave..aby bylo videt za co clovek plati

2010-04-11 20:33:22

covece vsech 6 me stalo tusim kolem 5tisic, telo vstriku zustalo, ale jsou tam novy trysky nejaky cesky, ale znamej rikal ze je vyrabej stejnak v bosh, tak nevim helejte a sory ze to sem taham, ale nemate nekdo tuseni kolik by stala GO motoru 2,0DTI 74kW? myslim vybrus, pisty, krouzky, ventily, srovnani hlavy, a radsi saly na kliku? pac jsem konecne sundal hlavu a mam vypaleny diry ve dvou ventilech a na tom samym valci jakoby rozteklej pist... ale zajimavy je, ze do sposledni chvile to jelo krasne, starty bez problemu, bez koure, nezral olej, spotreba okolo 5litru... :-D ale na tachaci je 345 000km a predchozi majitel to nekdy kupoval v aaa, takze kdo vi jak je to ve skutecnosti :-D

2010-05-05 20:44:06

Ahojte kluci, jsem tu nový sice jsem na jiných fórech mám Lancii Kappu 5 valec 20V a Xantii a pred pár dny jsem koupil Omegu 2,5 TD. Je to dovoz, dneska jsem to prepisoval byl tam napsany manual, tak mi to prepsal na automat. Jeste se mi ted opravuje, ale z toho co jsem zatim najel, tak mam spotrebu 13-14 pár krát jsem vyhnal pavouky z děr, ale jinak jsem jezdil normálně. KDyž jedu 80 tak mi ukazuje spotřebu tak 6,5 když 100 tak zhruba 8,7. Chtěl jsem to čipovat abych se dostal se spotřebou dolu, ale jde vůbec čipovat TD? Já měl za to, že se čipuje jen TDi. Fakt je ten, že jedna hadička (bohužel nemůžu vyfotit teď, mění se mi sklo v servisu) tam nasává vzduch jen tak z prostoru a troufnul bych si říct, že patří někam zasunout. Kolik je tak akorát spotřeba pro 2,5 TD kombi? r.v. 1997 Dá se to čipnout? Díky. Eventuélně je tu někdo z okolí Havířov, Frýdek - Místek, Ostrava?

2010-05-06 14:30:00

Dá se to chipnut,spotřeba je od 7L do 10L podle toho jak se k tomu chováš.

2010-05-06 19:19:53

JoJo souhlas s Cyrilem

2010-05-06 21:05:39

Díky za info! To je dobrá zpráva! Potkal jsem totiž jednoho v garáži, který má zkušenosti sice, ale ohledně toho toho asi víc nakecá než rozumí. Dneska jsem ji přivezl domů s novým sklem a po cestě se mi vyvařila voda, ale teplota byla na palubovce ok. Rychleji se aspon zahřál motor. Vyměním termostat a uvidím. Když jsem před pár dny dolil vodu, tak se to nemohlo zahřát a když ji tam bylo málo tak to bylo ok. Olej je čistý. Jinak jsem se díval na nějaké foto ohledně spotřeby a viděl jsem, že někteří mají na motoru z vrchu znak BMW. Já tam žádný znak nemám. To znamená, že to není motor z BMW? Nebo jen hlava je z OPELU?

2010-05-07 13:13:54

Já tam taky nemám znak BMW.A je to taky ten samý motor.Možná tam mají jiné víko s nápisem,nevím.

Ale ten čip chce nechat udělat někde u někoho co tomu rozumí.Já to mám taky po čipu,ale nemohu přesně říct jaký je to rozdíl,páč mi klouže spojka a ještě mi něco blbne.Ale ihned po čipu,když to ještě fachčilo tak to si nepřej vidět ten rozdíl.Já nejsem zrovna milovník dravé jízdy,ale to tě nedá.To je odpal z místa,že to vůbec nemůžeš poznat,že jo to vůbec tvoje auto

A spotřeba mi šla dolů a to o dost. Sice mi to tedka blbne,tím pádem mi to bere víc než jindy.Ale nyní mi to píše: 7,2L/100km a to jezdím po 2 a 3 třídách.Samé zatáčky a stoupání.A také hlavně samé JÁMY v silnici.

2010-05-08 22:35:42

No tak tos mě potěšil! Já mám brutální spotřebu. Lumik nebo jak se jmenoval z Frenštátu co říkal, jak dobře umí seštelovat motor, se mi neozývá a tak nevím kam tu zajet v kolik Frýdku, Ostravy, Havířova. Neznáte tu někdo někoho? Do Opelu se mi jezdit nechce... Tak to se budu těšit až mi to bude taky tak málo žrát. No mám vypadnutou hadičku nevíš kam to patří?? Nic jsem tam nenašl kam bych ji vrazil Přikládám foto. Vede z té druhé věci nahoře je tam jeden detail a pak je vyvedena jen tak viz foto... Tak nevím jestli to má vliv na spotřebu? Asi kde co ne? Kdysi jsem měl Vectru 2.0 DTi a tam bylo taky dost podtlakových hadiček.Díky

2010-05-09 13:24:54

Tak z toho mi vede několik hadiček.Ale mám tam jen jednu s modrým proužkem a ta mi vede na erg.ventil.

Ale jinak mám už ostatní hadičky nové tak nevím jakou měli barvu oni.Z toho co máš na fotce tak není vidět na ten erg.ventil.Ale to by nemělo mít na velkou spotřebu.Taky na sání ze spodu je napojená hadičko co do toho vede.To chce se podívat(ale tam musíš spíš sáhnout) je to někde v místě co je naftové čerpadlo.

2010-05-10 16:51:07

Víš co je zajímavé? Zdá se mi, že z toho čidla nebo co to je vlevo dole ve žlutém kolečku na tvoji fotce, že z toho mají jít dvě hadičky. Já mám zapojenou jen tu vrchni a nenahmatal jsem nikde vstup pro druhou hadičku. Nebo tam patří jen jedna hadička? Někde jsem viděl zapojené dvě. Nevim, kde je egr ventil, abych ti ho vyfotil. Ještě takový dotaz viz foto. Z jedničky mi teče voda, když to nakloním. Nevím co to je, ale jde vidět, že tam je cvaklá hadice. Mohlo tam kdysi být nezávislé topení? Co to je ta placka, ze které vede další podtlaková hadička? Neválí se to někomu v garáži náhodou? no a dvojka co to je? Kolečko jen tak uchycené, ale vůbec nechápu k čemu slouží.

Ještě jsem z té tvoji zprávy moc nepochopil kam vede u tebe hadička z toho ventilu co jsem fotil předtím. Omlouvám se, ale je to moje první Opelovský TD, tak díky za trpělivost. Akorát nevím jestli není vhodné založit nové téma, sice se to týká spotřeby, ale přece....

2010-05-11 21:22:32

Jestli chceš tak založ nové téma.Jak mám na fotce v levo dole to je ten erg.ventil.A já tam mám taky jen jednu hadičku a ta mi vede do toho co je nahoře na fotce v lokečku. Jinak jsem se pokušel zjistit kam vedou ty ostatní,ale nějak se mi strácí z dohledu.Já je mám sepnuté tím pádem vím prd.Ale někam musí jít.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8