Fórum - Téma


O chiptuningu, a 2,5TD


Fórum Omega B O chiptuningu, a 2,5TD

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5 ......... 8

2009-11-01 18:35:55

A co to čidlo měnil jsi ho,nebo ho odpoj od elektriky jed bez něj a pak napiš jak to jede.Já ho měl kdysi špatný a palubní počítač mě ukazoval že tam nejde nafta.

2009-11-01 19:09:05

Vlastík:

Osobně bych zkusil najít někoho s diagnostikou co umí i live data. Sedne si k tobě do auta, nastaví si průběhy všeho možnýho i nemožnýho a jede se. No a v okamžiku, kdy to bude blbnout, tak by se někde měla ukázat nějaká "anomálie". Páč podle toho jak to popisuješ mi to přijde tak, jako že se někde něco v určitým okamžiku "sekne" (dává pořád ten samej impuls, měří pořád stejnou hodnotu)...a zrovna je to v okamžiku, kdy ti tam teče 12 litrů. A nebo se to "sekne" a v tom okamžiku ti tam začne téct 12 litrů.

Nebo tam taky někde jenom může blbnout kostra. Ale to by se při té diagnostice mělo zjistit, páč by v tom okamžiku mělo něco začít dávat špatnou hodnotu pte nebude uzeměné.

Je to jenom taková rada, jak bych postupoval, páč jinak to asi bude hledání na strašně dlouho.

2009-11-01 20:38:31

Jo stím souhlasím.

Jedu do kopce na 4řku ukazuje to třeba19L najednou to ubere výkon a začne to ukazovat od 11,8-.12,2L !

a před tím když to táhne tak je za mnou kouř a pak když to ubere tak úplně bez kouře.(kamarád jel za mnou).když to táhlo tak nestíhal .Jenže já chci aby to jelo furt,ne jen když si to vzpomene.A hlavně,když předjíždím,tak je to moc pěkný,jedeš-nejedeš .Jo ale musim někoho sehnat na tu diag.ale já se vracím jen na víkend,tak nevím,kde koho hledat.V okolí Nepomuka(Plzeň jih)

taky jsem to ještě nezkoušel odpojit a jet.No ale až o víkendu.

2009-11-02 08:27:08

Nevím,jestli bylo už řečeno,zkoušel jsi váhu vzduchu?

2009-11-02 10:01:16

samozrejme vaha to byt taky muze, proste by to chtelo diagnostiku... jen me jeste teda napada, vlastiku, prestane ti to ject jen kdyz na to chvili slapes? kdyz jedes normal jizdu tak je to ok? to by to totiz i mohlo byt to, ze turbo dava moc tlaku, u tohodle motoru se nastavuje mechanicky zespod auta, tak jestli to majitel pred tebou trochu nepridal, a tim cipem se to zvedlo jeste myslim o 0,1 bar, tak to treba vypina ochrana, protoze se boji aby se neco nestalo, to mi delalo u C omegy 2,0DTI. ale muze to byt i ta vaha, ze pak nestiha vazit vzduch mozna by stacilo ji vycistit, ale opatrne ! ja si ji cistenim omylem znicil u 2,5V6, slo to samo, je to hodne hodne krehky proste to bude chtit diagnostiku ale nemelo by to byt nic vazneho

2009-11-02 10:04:57

nazdarek myslim že vlastik tam vahu nema ale nejsem si uplně jisty, je to už rok co sem vyděl jeho motor.

2009-11-02 10:06:59

tak jo ma ji! ses se dival na foto a je tam . ale pokud by byla v haji vaha nebo jen zasrana tak by to nejelo vubec, jak piše tak to děla jen někdy, a vaha dava info pořad tak by to nejelo vubec ,

2009-11-02 10:42:09

Myslím,že pokud je váha vzduchu načatá,tak se auto chová podobně,jak píše Vlastik.Většinou stačí vyřadit na chvilku na neutrál,pak se to zase chytne.Ale to se nejlépe pozná,pokud ji odpojí,pak by auto mělo jet normálně,pouze nejde tak rychle od spodu.Měl jsem ty samé problémy,tak jsem ji odpojil a jezdím bez ní... OB 2,5 TD 118 Kw.

2009-11-02 18:39:51

No já nevým ale já jsem jen tak ze srandy odpojil váhu,auto mám v pořádku podotýkám a víte co se stalo auto přestalo uplně táhnout začalo se dusit.By mě zajímalo jak někdo muže jezdit s odpojenou váhou a když se odpojí čidlo tlaku turba tak to jede jak naftak bez turba je to lemra i s čipem,dnes jsem too opravdu z legrace vše podstoupil Ted mě napadlo když váha nefachčí a odpojí se tak se nic nestane ale pokavad fachčí jak má a odpojí se tak to nejede,tudíž majitel špatné váhy přichází o požitek z jízdy a nevý jak to auto jede uf

2009-11-02 19:10:36

Mělo by to dobře jet i pokud je váha dobrá a odpojí se.

Pokud ne,tak ještě není něco v pořádku.

Podle mne za předpokladu,že jsou v pořádku všechny podtlakové hadičky, zaslepenej EGR,atd.

Samozřejmě,pokud je váha k.o,tak auto jede jako bez turba. Já to mám zvýšený na 118 kw a jezdí to mooooc.

2009-11-02 19:57:44

Luma jak se ti to hřeje já mám 110kw a350Nm,ověřeno na brzdě ale předtím mě ukazoval teploměr 90 a nyní 95st tak mě zajímá zda je to u všech normální.

2009-11-02 20:22:46

Hřeje se to víc při rychlosti až kolem 170 kmh,a přes 200 kmh už je teplota pořád na 100.Ale je to hodně závislý na venkovní teplotě.Já nebyl na brzdě,nechal jsem si přehrát soft. z ŘJ chipovaný omegy Steinmetz,která byla přivezená z De.Tak si myslím,že němci tuning neodfláknou.

Kde to tobě chipovali?Jak se ti to hřeje?Jak to jede?

2009-11-02 20:50:16

http://www.mereni-vykonu....pel-omega-b-2.5-td-2.html jede to pěkně sptřeba klesla ale teplota vody šla nahoru do 120km/h dobrý ale jak jedu víc tak mám 95st víc to teda nejde ale dost ta teplota lítá to mě nejvíc vadí,zatím jsem měřil pružný zrychlení z 80 na 120km/h na 5st za 9vt. a na 4st. za 6vt. 0-100 za 9vt.

2009-11-02 21:08:41

No taky jsem si myslel že němci tuning neodfláknou.Ale po dnešních zkušenostech tomu už nevěřím.Po přechipování u nás naprosto nesrovnatelný zlepšení.I po přechipování se to nehřeje přes 80 i při 200kmh možná je to tím intercoolerem.Když chci auto ohřát na víc jak 80 musím zakrýt chladič.

2009-11-02 21:15:02

To je slušný,to jsi měřil podle tacho,nebo navigace?Ono taky asi hodně záleží na pneu a tak.Budu muset to zrychlení taky otestovat,ale já mam už babičku s 330 tis.km.Jinak spotřebu jsem měl 8,2 a teď mám prům.7,3.

Buďto to špatně ukazuje,ale na víc se nedostanu a to ji nešetřím.Tu teplotu bych neřešil,pokud nejde extrémně

nahoru.Tyhle motory mají nesmyslně řešený chlazení,jakmile 100% nefunguje viskospojka,tak se motor budto

přehřívá,nebo naopak.

2009-11-02 21:19:48

Kratein-to je samo o sobě divný,že se ti neohřívá,protože provozní teplota tohohle motoru je snad někde kolem

95st.

2009-11-02 21:22:48

Měřil navigací ještě chci změřit max rychlost,spotřebu mám kolem 7L venku město 9L.

2009-11-02 21:37:11

Cyril- dej vědět,až to prubneš,ale ono na těch našich silnicích(dálnicích) je to o hubu.

2009-11-02 21:47:15

Nj no mě to bylo taky divný vyměnil jsem termostat,ale pořád stejný.Tak jsem si myslel že je něco s teploměrem a napojil jsem to na diagnostiku,ale bylo to stejný.Před tím než jsem auto upravoval hřálo se na 90.

2009-11-02 21:51:31

Bráchova 2,5 Td se taky hřeje max. na 80st.,ale u něj je to tím,že má vadnou viskospojku,tak vrtule pořád chladí.Pak má auto zvuk jako vysavač.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8