Fórum - Téma


Nová autobateria


Fórum Insignia Nová autobateria

Informace o modelu: Opel Insignia


1  2

2016-07-11 23:41:24

Ahojte, mám jednu otázku, keď sa dava nová autobateria tak treba ju dať aj nakodovat? Nemám tam originál baterku GM, kúpil som Varta Blue Dynamic 12V 80Ah 740A, 580 406 074. Lebo niekde som čítal, že keď nieje nakodovana tak auto ju nemusí prijať a môže byť po polroku kaput, ďakujem za odpoveď

2016-07-12 08:52:23

Tak to je pekný nezmysel. Neviem,kto ti to nakecal.Batéria nemá v sebe žiadny čip,tak tam nie čo kodovat,je to hlupa batéria bez elektronických obvodov. Jedine keby si tam nechcel dat lítiovu batériu za 5000 €-Porche,tá už obvody má.

2016-07-12 09:17:55

Aha takže netreba nič áno? Stačí vložiť novú batériu a to je všetko?

2016-07-12 09:52:44

Nie, ešte káble treba knej pripojiť. To bol vtip. Samozrejme, že jeto všetko. Po pripojení káblov sa spustí alarm, tak maj kľúče u seba.

Chcel som napísať: po odpojení káblov sa spustí alarm.

2016-07-12 12:42:55

občas nastanu problémi s nabehnutím niektorých systémov-varovné upozornenie,ked nepojdu zresetovat,treba opat na niekolko minut odpojit batériu. Ovládanie okien budeš musiet opat konfigurovat-postupuj podla hlásení displeja. Pri pripájaní batérie si daj len pozor na to,aby si svorky pripojil bez iskrenia. Teda nasun hned a neškrtaj nimi,nevytváraj napatové špičky.

2016-07-12 12:54:06

A odpojit se má nejdřív (-) a pak teprve (+), připojovat obráceně - nejdřív (+) a pak teprve (-). Ale nikdy si to nezapamatuju...

2016-07-12 13:01:16

brembo: to áno, aj ja som musel spustiť a vytiahnuť okná. Iné to mne nechcelo.

2016-10-13 11:00:50

Ahoj lidičky , uvažuju o koupi nové baterky . Doporučil by jste mi někdo nějakou vhodnou ? V autokelly mi nabízi tyto - VT 570409BL , VT 574012BD , BO 0092S30080 , BA BAP7412 . Všechny tyhle vypsané , mi přijdou rozměrové hrozně malinký. Děkuju

2016-10-13 12:41:04

Všetky batérie z druhovýroby su kratšie o niekolko cm,ako originál GM. Je tam i další otvor pre ukotvenie kratšej batérie,takže problém nebude,pod 700A ani nekupuj a pozeraj i výšku batérie.

2016-10-13 13:29:04

brembo: Děkuju za reakci , takže tahle bude vyhovovat ? VT 574012BD nebo tato silnější VT 577400SD ?

Ještě mmi doporučili tyto silnější :EX EB800 , EX EA900 , VT 577400SD , BA BAP8820 ( ta není ani tak vysoká )

2016-10-13 14:44:25

aldapu: Ty si myslíš, že někdo bude podle těch kódů hledat, o jaké baterky se vlastně jedná...?

Vartu nikomu (ani tobě) nenutím, ale aspoň pro představu, jakou kapacitu pro tvůj motor doporučuje. Osobně bych asi šel zlatou střední cestou popř. lepší.

http://www.varta-automoti...neNo=7861&modeltype=29928

2016-10-13 14:48:16

Ja som dával Varta 80AH 740A, a v kľude tam vošla ešte je tam aj miesto, ale teraz keby som dával, dám tam asi EXIDE 85AH 800A, ale 100 ľudí sto chutí, niekto ti povie, že je dobrá Varta ďalší ti poviem, že Bosch a tretí, že EXIDE atď takže to je na tebe do akej pôjdeš no

2016-10-13 14:49:49

colommbo: No opravdu jsem si to myslel , ano . Já bych si s tím tu práci dal , pokud bych někomu chtěl pomoct . Zabere to ani ne 5 min .

2016-10-13 14:51:11

libor95: Děkuju ti za tvůj názor a pomoc , vážím si toho :)

2016-10-13 14:53:10

aldapu: Já zase nee. Začíná se tu poslední dobou stále víc objevovat, že lidi něco chtějí, nejlépe hned, a sami pro to neudělají vůbec nic nebo velmi málo. A to není dobře. Tož asi tak.

2016-10-13 14:57:33

libor95: U té co by jsi do budoucna chtěl koupit , nebude tam problém se startovacím proudem ? Nejsem expert , jen se ptám ...

2016-10-13 15:03:13

aldapu: EXIDE 85AH 800A - jaký problém myslíš - startovací proud nízký, vysoký, či jak? U své benzínové V6 mám od května 2009 Vartu Silver Dynamic 74Ah se startovacím proudem 750Ah a nikdy jsem se startováním ani s provozem spotřebičů neměl starosti, v létě ani v zimě.

2016-10-13 15:06:30

colommbo: Nevím přesně , jen jsem četl , že by si na to člověk měl dát pozor , nevím v jakým kontextu , ale asi je to jedno , baterka jako baterka :)

Možná v tom hledám zahádu ...

2016-10-13 15:34:40

aldapu: A možná hloupost, ale dej bacha na polaritu, většina akumulátorů se prodává ve dvou provedeních (levé či pravé) podle toho, na které straně je který pól. Někdy nelze v autě akumulátor otočit (byly by krátké kabely se svorkami nebo nemusí pasovat svorky) a pokud bys, nedejpámbu, nainstaloval opačný typ a připojil jej, odpálíš diodový můstek v alternátoru. Vím, o čem píšu, kdysi jsem tuhle chybu udělal ještě u Favoritu, koupil jsem nový akumulátor a nevšiml si, že má opačnou polaritu. Baterku mi prodejce vzal bez problémů zpět a vyměnil, ale oprava altíku mě stála dalších dvanáct stovek...

2016-10-13 16:01:24

colommbo: Dám na to pozor , děkuju :)


Odpovědět

1  2