Fórum - Téma


Nouzový režim help


Fórum Vectra C Nouzový režim help

Informace o modelu: Opel Vectra C


1  2

2009-09-19 16:12:53

Ahojte,mám problém,od té doby co jsem koupil VECE GTS 2.2Dti 2003 mi to hází do nouzového režimu,vždy převážně do kopce na 4 a 5 převodový stupeň.Vypnu a zapnu klíček a je to ok...

Udělal jsem tyto věci:

Vyčištění turba

výměna váhy vzduchu

přehrání softwaru

výměna hadiček

hadice k turbu je O.K

Poradíte co by to mohlo jěště být?když jedu na tempomat tak to nikdy chybu nehodí díky za rady..

2009-09-19 16:20:46

Zajel bych s tím někam na diagnostiku, aby se zjistilo, proč ti to háže do nouzového režimu.

2009-09-19 18:52:32

Byl sem v oplu,diagnostika ukazala tuto chybu P0234 Odchylka v regulacnim obvodu plniciho tlaku.

2009-09-20 00:11:46

možná je to blbost, ale někda tam musí být MAP senzor, taky jedens regulačních věcí na turbínu

2009-09-23 07:34:25

ja mam omegu 2,0DTI, to je uplne stejny system, a presne tohle mi to dela kdyz prepojim podtakove hadicky na turbu primo a ne pres spinac, tzn ze je zavreny obtok turba a toci se porad na plny vykon, znamena to ze je tam velky tlak a RJ to hodi do nouzaku aby se neco nezniclilo... tak zkus jestli ti chodi volne ta klapka na turbu ( no volne, bud to zkus pusou- sundej hadicku z toho podtlaku k turbu a pusou vytvor podtlak, a musi se hnout a nebo to nastartuj, zjisti si v jaky hadicce je podtlak a napoj ho tam, na volnobeh a vypnuty motor = obtok turba zavreny. jestli tohle funguje tak na sacim potrubi ( u omegy na prave strane ) je cidlo tlaku plniciho vzduchu, pak to zkus tam, ale to snad nebude ono, uvidis... mimochodem jestli si na to troufnes tak sundej to saci potrubi a podivej se jaky tam mas nanos oleje pripalenyho, ja tam mel dost solidni, i do kanalu k ventilum a na klapkach, takze jestli to mas taky, fakt stoji za to to vycistit

2010-01-10 18:03:08

No já měl ten samej problém, jenže mě to dělala hadice k turbu. Pořádně je prohlídni, já tam měl malinkou prasklinku.

2010-01-10 18:52:25

Čau ja už problem vyřešil,stačilo wdčkem nastříkat táhlo co ovládá variabilní lopatky,od te doby vše ok..

2010-01-30 03:25:50

Kamarád tenhle problém řeší už strašně dlouho,můžeš mi blíže popsat jakým víčkem si kde co stříkal,abych ho mohl zachránit Já jsem totitž úplně mimo mísu,proto se ptám jako dement...

2010-01-30 16:56:49

nebylo to víčkem ale WD sprejem což je olej. Jinak dle popisu myslel asi táhlo na ovládání turba a to je přímo na turbu .

2010-01-30 20:41:30

No jo WDckem. To říkám,že jsem jelito. Zkusíme to a uvidíme. Díky

2012-04-19 18:06:43

Zdravím, mám podobný problém u mojí Zafiry II 1.9CDTi 74kW. Pri cestě po německé dálnici se mi po ujetých cca 350km v kuse při sešlápnutí plynového pedálu náhle rozsvítila kontrolka s klíčem a auto ztratilo výkon. Dojel jsem na tento nouzový stav cca ješte 50km do cíle. Poté jsem vypnul motor a šel zkontrolovat hladinu oleje, která byla O.K. nechal jsem vůz vychladnout a cca po 2 hodinách jsem zkusil znovu nastartovat a kotrolka už nesvítila. Od té doby jezdím s vozem spíše po okreskách a v městském provozu a musím zaklepat zatím nic. Nemáte někdo tušení co to mohlo být?

Měl jsem kdysi podobný problém s Fordem Mondeo MK III 2.0TDCi a tam to bylo nakonec vadným elektronickým regulátorem lopatek u turba, tak se předem děsím aby to nebylo neco podobného. :-o Protože se muselo nakonec měnit celé turbo i když mechanicky bylo O.K.

Předem díky všem za případné tipy a rady.

2012-04-19 18:09:09

mypex-->diagnostika by ti měla odpovědět...

2012-04-21 08:07:14

mypex: typuju EGR zanešen a nebo DPF zanešen ale jak je psáno nademnou diag odpoví 100%

2012-04-30 18:59:49

je to kámo čidlo váčky

bad64  
2012-04-30 19:17:20

Jak to můžeš tvrdit bez diagnostiky.Hansdob je automechanik a netipne to bez diag.superadmin

2012-05-04 23:15:50

někdy mechoši mají vidění taky ho mívám ale to je čas opustit restaurci

2012-05-09 16:32:09

Závada se už od té doby znovu neobjevila a na diagnostice jsem tudíž zatím nebyl. V srpnu bych měl jít na servisní prohlídku po roce tak pokud tam ta "momentální" závada bude zanesená v ŘJ tak by měli snad zpětně zjistit čím to bylo. Tyhle závady co se projevují občas jsou asi nejhorší.

2012-05-09 23:17:52

mypex: narostý souhlas se vším.

2012-05-15 23:58:57

zdravim, ja se s timhle problemem "seru" na my Vectre B 2.0 DTI uz dlouho a jak se snazim hledat co to zpusobuje, tak se docitam vsude mozne, tak se lidi perou s nazorem, ze je to cidlem vacky nebo turbem, tak teda nevim, cidlo stoji kolem 3000kc, sejrit se s turbem je narocnejsi a nakladnejsi...jtak pujdu po tom cidle...jinak EGR vycisten, vaha vzduchu po vymene

2012-05-16 01:39:42

a EGR 100% funguje jak má??


Odpovědět

1  2