Fórum - Téma


Nouzový režim


Fórum Astra G Nouzový režim

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

2001 Astra G

19 diskuzí

Výkon motoru 74 kW (101 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, 16-ventil.

1,6 16v 74kW 2001



2015-01-27 10:41:33

Ahoj, dotaz možná blbej.......

Umí astra 1.6 16V 74kW 2001 jízdní nouzový režim. Pokud ano jaká je tato jízda.... Děkuji Martin

2015-01-27 11:21:18

martin: Určitě umí a nouzový režim se v naprosté většině případů projevuje tak, že motor (auto) jede, ale ŘJ nedovolí přechod do určitých vyšších otáček (obvykle cca 3000ot./min.) a bude k tomu ještě svítit kontrolka motoru...

2015-01-27 12:15:51

colommbo: ja vim ze problém se tady hodne resil, ale auto za studena cca po 1km jizdy zacne jed na tri valce a kontrolka motoru se rosviti, když pridam plyn tak se rozblika, staci zastavit chcipnout, cca 30vterin počkat, nastartovat kontrolka uz jen sviti a celej den to bude jezdit normalne. Jezdi stim manželka a moc ji to nebavi, nevedel bys co stim? Meneno - pal.filt, vstřiky, cidlo kliky + vacky, cidlo tep.nasavaneho vzduchu, svicky, zapalovaci lista, ventil tlaku paliva v nadrzi, cele palivove vedeni vycisteno, egr vycisten a funguje normalne.

2015-01-27 12:18:21

Potvrzuji, kdysi jsem zažil nouzový režim díky EGR ventilu na svým F-ku caravan, taky 1.6 16V 74kW, a jede to s bídou 60-70, 80 je , zázrak, a to jsem tlačil plyn skoro na podlahu. Pokud možno, vyvarovat se mu, protože to je opravdu na nouzový dojetí.

2015-01-27 12:24:31

fousek: a auto se klepalo, nebo jelo normalne, jen pomaleji????

2015-01-27 12:27:44

martin: Jak už jsem psal, při nouzovém režimu pracuje motor zcela normálně, akorát jej ŘJ nepustí v otáčkách nahoru (a v tu chvíli se může rozsvěcet kontrolka motoru, motor přestane dál táhnout a nezrychluje, naopak se jakoby dusí.) Pokud motor jede jen "na tři", není to nouzový režim.

P.S. Všechno, co bych ti mohl poradit, jsi už udělal...

2015-01-27 12:33:50

Jelo normálně bez klepání, ale výkon asi tak jako z Citroënu 2CV. :-D :-D Jinak za doprovodu kontrolky, jak již bylo zmíněno. Napadá mě snad jen to nechat sledovat diagnostikou při jízdě, jestli se tam něco objeví.

2015-01-27 12:36:48

colommbo: prave, jen me napada ten EGR, kvůli nemu mi auto chcipalo za jizdy, byl totiž zaseklej, tak sem ho rozchodil a auto uz nechcipa, zkousel sem ho i zaslepit, a nechat pripojenej aby si auto myslelo ze tam je, zkousel sem i odpojenej ale výsledek jizd za studena stejny. Nevim no.....

2015-01-27 12:37:31

fousek: to sem delal taky.........a nic

2015-01-27 12:41:55

auto jede jinak uplne normalne, ma peknej zatah a všechno, zapomel sem ještě ze sem menil termostat a cidlo teploty vody....

2015-01-27 12:51:49

Na kvalitní radu mé osobní zkušenosti nestačí. Třeba bude někdo vědět.

2015-01-27 12:59:07

fousek: v pohodě, díky

2015-01-27 13:31:27

ještě dodam, ze když sem stim včera rano jel, a brzdil motorem po cca 200m ranní jizdy tak to strasne škubalo, jako ze ma benzin, nemá benzin, ma jiskru nemá jiskru, nebo jen spatna směs???? Jo a ta ranní jízda se k ní vrátím, jeden týden se mi povedlo ze se kontrolka nerosvitila a po ujetí 1km jak sem avizoval sem pridal a jel. Jedine co jsem delal jinak ze po dobu toho 1km sem jel do 2 000ot/min, ale to uz taky nejde.... Napadá me porad ten EGR ale nejde mi do hlavy proc nejde 3. válec...


Odpovědět