Fórum - Téma


Nouzový režim 2.2DTI


Fórum Vectra B Nouzový režim 2.2DTI

Informace o modelu: Opel Vectra B



2014-10-25 17:54:25

Zdravím všechny, předem se ospravedlním, že jsem hledal, pokud špatně, předem se omlouvám :)

Už 3x se mi stalo, že jsem někam spěchal a když jsem z nižších otáček začal motor točit víc (max. do 3tis) na rychlost 120-140km/h auto cuklo a spadne do nouzáku. Udrží aktuální rychlost, když zpomalím na 80, už to na 90 nezvednu a takhle dál a dál, otáčky jsem zaregistroval v rozmezí od 2 - 3tis. Vždy se to stalo při větším zrychlení, nemá někdo nápad? Diagnostiku provedu během týdne, ale kdyby nic neukázala, abych věděl. Díky předem.

bad64  
2014-10-25 18:17:03

pankrejro: Po diagnostice budeš chytřejší ale chce to diagnostiku od toho kdo ji umí.Může to dělat dost závad.

2014-10-25 23:30:30

regulační odchylka plnícího tlaku odhaduji ale diagnostika je nutná těch variant je X

2014-10-30 12:28:04

Zdar me to dellal podtlakovy ventil na sani (ridi klapky, na prave strane sani) auto nejelo vic jak 140 a nemohl jsem podrzet doplna 4kvalt jinak padl do nouzaku

2014-10-30 18:20:40

U mě problém vyřešen a jsem rád, protože podle všech je vectra motoricky v top stavu, motor běží jako hodinky a s ničím nebyl problém. Šlo jen o to, že se nevracela lopatka, když se tomu trochu šláplo. Takže jsme jí promazali, trošku rozhejbali a je po problému. Podle všeho prý původní majitel netočil víc, než lehce přes 3tis. ot., ale teď už je vše ok.

2014-10-30 18:22:44

pankrejro: Super Levná a banální oprava. Je dost možné, že to ostatním pomůže admin.

2014-10-30 20:49:18

lopatka mno spíše nechodilo dostatečně volně táhlo reegulace turba no a dle inteligentních návodu na netu jsme to rozhýbali silou tím jsme si udělali rýhy na lopatkách a dosedací ploše dost možna dokonce pozohýbali špičky lopatek na regulaci turba a tím mu zkrátili životnost a ubrali si výkon v přechodech otáček (zatím neznatelně)

proč rýhy vadí díky tomu že turbo je velmi zatěžováno teplotami tak při nerovnosti lopatek či dosedacích ploch pod nimi se o to zadrhávají a na vrtuli působí tlak nerovnoměrně a dochází k výkyvům a po té k destrukci turba cca po 15000km

rendysneviděl bych to jako banální a vhodnou opravu i když momentálně pomohla ale každého na uvážení ..........................

2014-10-30 20:53:16

hansdob: co naděláš? každý není automechanik

2014-10-31 11:56:15

zdravim ja mam podobny problem lenze mna nepusti ani do rychlosti nad 40km/h otacky do 1500 max. Co mam robit na diagnostiku sa s nim tazko dostanem kedze to mam daleko. Poradte prosim. Stale ked sa ho snazim potlacit do otacok svieti mi porucha motora.

bad64  
2014-10-31 15:52:15

bubu14: bubu14: No myslím si že to bude chtít opravdu diagnostiku jelikož je motor v nouzovém režimu a poruchu může dělat hodně věcí.

2014-10-31 21:27:08

Nebudu se hádat, protože automechanik vážně nejsem. Tuhle akci provedl můj známej (velice šikovnej mechanik z oboru), nic nebylo násilím, byl jsem u toho. Vše šlo lehce pomocí dvou prstů a WDčka. Pokud tenhle pohyb, který probíhá při provozu, poškodí turbo, tak pak tomu rozumím míň, než jsem myslel. Pokud je to tak, jak předpovídáš, dám po 15tkm alespoň tip, kdo dobře provedl repas


Odpovědět