Fórum - Téma


Nouzak pri studenem startu


Fórum Vectra B Nouzak pri studenem startu

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

2001 Vectra B 2.2

1 fotek  |  132 diskuzí

Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 192 ccm (134 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Y22DTR.


1  2

2015-11-28 09:31:32

Zdrávím oplaci mam problem vyskytl se mi včera večer problme auto stalo 4 dny při nastartovaní jelo v nouzaku po ujetí cca 5 km nouzak spadl a jelo to jak ma zavada pak se neukaže . Dnes rano po studenem startu nastartovalo cca 15s bezhelo a spadlo do nouzaku po ujetí cca 2 km spadl nouzak a jelo zase jak ma a zavada pak se neukaže nevite včem by mohl byt problem

2015-11-28 09:40:30

baly: nejspíše nějaký čidlo asi bych zkusil diagnostiku

2015-11-28 09:44:00

Jo ale aby tam ta zavada byla ulozena nebot jak jsem psal pri ujetí nějake vzdalenosti se neukaže a je mi divne ze jen pri studenych startech

2015-11-28 09:48:55

baly: to chápu ale myslím si že by ti tam měla zustat, protože mě tam taky zustaval kod na EGR ventil a v případě nouze by si to tam musel nechat chvilku stat a pak nastartovat, ale že po zahřátí se vypne to je divný možná Lambda sonda

2015-11-28 09:53:31

dominic: to je mi nejaky divní protože po zahratí jede normalne jak ma ale obevilo se to az 4 staní jinak nic

2015-11-28 11:07:02

Máš palubní měřák energie?(voltmetr) Ja mam tu samou Vectru a většina problémů se takhle ukazuje když máš podvybitou beterii a jak se jizdou dobije tak problem zmizí..

2015-11-28 14:26:46

Tak to je mozny protoze baterka je docela v hajzlu

2015-11-28 19:29:36

baly: když už jsme u těch baterek, neví někdo jak nabýt baterku když byla přes měsíc v autě v kterým se nejelo ? mam auto na laku a nečekal jsem že tam bude tak dlouho a tet je nějaká hotová

2015-11-28 19:40:36

dominic: Tu otázku myslíš vážně...?

2015-11-28 20:17:00

colommbo: já jsem to asi napal špatně protože jsem jí samozdřejmě dal na nabíječku ale ukazuje chybu tak jsem ji tet dal na manuální starou nabíječku jestli jí aspoň trochu nenabije že by se potom chytla

2015-11-28 20:32:49

dominic: Jakou "chybu ukazuje", Dominiku...?

2015-12-07 19:25:06

Nazdar borci. Vectra B 2.0 DI X20DTL.

Mám problém a týden si s ním nevím rady.

Studený start - auto po chvilce zdechne-nejspíš proto, že je hned po nastartování otevřítý EGR ventil. Ale proč?

Diagnostika hlásí P0400

Teplý start - po chvilce se rožne kontrolka motoru, volnoběh drží - diagnostika hlási P0400.

Při studeném motoru jde na selenoid EGR ventilu napětí jen 7 voltů. Plus je O.K.. Mínus od řídící jednotky dáva společně s kontaktem od aku. jen 7 voltů.

Při testu akčních členů EGR nereaguje, ale když jsem dal test el. ventilu paliva, tak se místo toho rozsvítila kontrolka žhavení.

Váha vzduchu ukazuje 2700 a víc. Se stoupajícíma otáčkama hodnota klesá.

Byl tam i problém se žhavením. Ten jsem odstranil.

Podotýkám že kabely jsem již prověřoval.

Když zaslepím hadičku k EGR, tak auto jede i za studena na volnoběh, ale v nouzáku, kvůli P0400.

Již dřív byl z důvodu totálního K.O. vyměněný motor. Nevím ale jestli to dělá od té doby.

Zkoušel jsem vyměnit ze zoufalství:

čidlo teploty, selenoidy, vak pumpu, Zkoušel jsem těsnost podtlaku, EGR jsem vyčistil- chodí jak po másle.

Kdo mi dobře poradí, tak má u mne litr dobré slivovice!

2015-12-08 18:57:08

hele ta chyba je 0400 Nesprávný signál ventilu EGR Máš zpravně zapojené podtlakové hadicky ?

2015-12-09 18:00:03

Vyzkoušeno milionkrát. Mám.

Potřeboval bych zjistit číslo selenoidního ventilu pro egr. Kdyby byl někdo tak hodný. Mám tam všechny tři stejné. 90 502 860

2015-12-10 16:26:24

Zdar hele když nastartujes jaké poloze máš hu hřídel ku na turbu

2015-12-10 21:11:34

Normálně se zatáhne. Dnes jsem ještě vypozoroval, že když odpojím selenoid ovládání turba, tak to už neukáže P0400 ale obvod ovládání turba a nic jiného.

Loupak  
Pavel
2015-12-10 21:39:47

dominic: Asi jdu s křížkem po funuse, ale některé moderní inteligentní nabíječky s procesorem neumějí nabíjet akumulátory, které jsou vybité pod určitou hodnotu napětí. Jednou jsem však dostal tip, jak tento neduh obejít a je to úplně primitivní, prý stačí paralelně připojit 9V baterii. Nabíječka si pak myslí, že akumulátor je nabitý na 9V a začne dobíjet, pak stačí jen hlídat, kdy bude akumulátor nabitý na takovou hodnotu, kdy to nabíječka zvládne bez 9V baterie. Osobně to nemám odzkoušené, tak za případné nehody neručím .

2015-12-10 21:51:13

loupak: já to vyřešil tak jak jsem psal že jsem ji asi na 5 minut napojil na obyčejné 12V trafo kterým napájím led pásky a pak už se chytila klasicky a nabíjela se asi 2 dny :D a tet drží normálně takže jsem rád že se nezničila

2015-12-13 21:22:03

Takže, dnes se mi to podařilo vyřešit. P0400 obvod recirkulace spalin = vadná váha vzduchu.

2015-12-13 21:43:03

radim.sv1: Myslím, že váha vzduchu na vině není (nebyla) a problém se vrátí. Nepřeju ti to, naopak chci se mýlit a budu jen rád, když se mýlit budu, uvidíme...


Odpovědět

1  2