Fórum - Téma


Nezapojený podtlak ?????


Fórum Omega B Nezapojený podtlak ?????

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

2000 Omega B 2.0

6 fotek  |  152 diskuzí

Výkon motoru 100 kW (136 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 997 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, X20XEV.

Pekna rachotina pri koupi, bude to stat dost penez z toho udelat auto.



2013-11-06 00:39:12

Ahoj panove, pri cvicne demontazi hlavy motoru, sem nasel nezapojeny podtlak na ventilu v chladici soustave. hlavne to je z hlavy do topeni. juknete na obrazek a povezte kam s tim.

Mimochodem, motor se potkal, zadna cvicna demontaz se nekona, ale 16 ohnutejch ventilu.

2013-11-06 13:42:14

To bych řek že je třícestný ventil topení - kam to má vést u Omegy ti nepovím mám Vectru tam bych věděl. Tak se snad nějakej dobrák podívá a dá foto.

2013-11-07 10:56:00

kiselina: Tož jsem na to teď koukal (teda, vidět je tam jak do ...) a Martin má pravdu. Je to podtlak na třícestném ventilu, ale... Ta trubička je normálně dlouhá a vede společně s těmi hadicemi topení průchodkou v přepážce dovnitř do kabiny pod palubní desku, předpokládám, že ke klapkám ovládání topení. Ty ji máš z nějakého důvodu ufiknutou, takže asi je zbytečný hledat - nenajdeš, nezapojíš a bude ti nejspíš haprovat topení...

vlastta  
vlastimil
2013-11-07 19:26:33

colommbo: zase maj pravdu soudruhu podtlaky kolem topeni vedou 2.co si pamatuju z TDSsa - v kabine je 1 pripojenej k ventilatoru topeni (z prave strany - po smeru jizdy).2vede nekam ke klapkam primo k topeni (uz si nepamatuju)......motorova cast - 1 je tricestny ventil.2 je pripojena k pilovymu filtru.....tot co si matne vzpominam

2013-11-08 18:41:36

Moc dekuji za pomoc, ta pruchodka slouzi i jako spojka pro podtlak. Jeste jednou dik.

2013-11-08 18:52:32

kiselina: Vida, to zase nevím já, však jsem už psal, že tam není pořádně vidět a u šestiválu obzvlášť - takže stačilo tu trubičku jen do té průchodky někam nasadit...?

2013-11-08 20:07:30

Jasan, jen ji tam nasadit a hotovo. Horsi to je s tricestnym ventilem kdyz nemakal ( pritom auto topilo normalne ), byly v nem jen sra*ky a celej ucpanej

2013-11-08 20:14:01

kiselina: A já děkuju za informaci! A bodejť by třícestný ventil nebyl zacpanej, když se kašlalo na výměnu chladící kapaliny, bůhví, co tam dřív kdo měl nalité...

2013-11-08 20:35:44

On byl hlavne odpojenej ten podtlak, tim nefungoval a jen se zanasel

2013-11-11 00:37:22

On ten ventil bez podtlaku pousti pres vymenik topeni, s podtlakem presmeruje maly okruh rovnou do motoru - netopi.

Na funkci to nema vliv, pokud ti fungovaly spravne klapky, pokud ne nebo uz netesni, mohl jsi mit v lete pocit, ze to lehce topi ( zvlaste bez zapnute klimatizace )

2014-01-26 16:39:01

Ahoj pánové,

nechtěl jsem zakládat nové téma a sem se to docela hodí.

Nevíte prosím někdo jaký je průměr náustků na třícestným ventilu?

Chtěl bych to na zkoušku zapojit na tvrdo do topení,tak abych věděl prúměr na to přepojení, protože mě docela zlobí topení jednou topí a pak zase ne.

už mě napadá jen ten tříces'ták.

Když šáhnu na trubky od topení tak jsou jednou studený a pak zase teplý.

Prase aby se v tom vyznalo.

Díky moc všem.

Ahoj Tom

P.s. kapalina nemizí, auto se ohřívá normálně

X20SE


Odpovědět