Fórum - Téma


Nevím si rady s Cali.


Fórum Calibra Nevím si rady s Cali.

Informace o modelu: Opel Calibra


1  2

2011-05-26 08:30:57

Ahoj kluci jedná se o Calibru 2.0 C20XE 1991. Problém spočívá v tom, že nastartuji na 3 válce při pomalém zvišování otáček se motor chová v normě však na tři válce. při standartním přidáním plynu se motor začne dusit prostě se nerozjedu.

udělané svíčky kabely paliv. filtr. Každá rada placená zlatem

2011-05-26 11:43:04

pardon je to C20NE 8 V

2011-05-26 12:31:31

A co vicko rozdelovace? Nebo uz to ma zapalovaci modul? Svicky a kabely jsou jedna vec, ale zdroj te jikry je vec druha ... pak je taky otazka, jestli ti tam jde benzin (pokud to neni monobod) ... jo a az budes zkouset jikru, bacha na prsty, docela to boli

2011-05-26 14:07:17

benzin ok také jsem myslel víko ale nechce se mi za něj dávat 1000,- a pak by to tim nebylo. jeden mechanik mi říkal že by mohli být podpálené ventily. ale den před tim jsem normálně jel. Jednou to jede podruhe zase ne.

bad64  
2011-05-26 15:34:44

Víčko se dá od někoho na vyskoušení pujčit a kabely máš nové?A jsou dobré?I nové nemusí fungovat vím to ze své zkušenosti koupil jsem nové kabely a po namontováni jsem je šel vyměnit taky to šlo na 3.Dal jsem jiné a jezdí to dodnes v pohodě.

bad64  
2011-05-26 15:36:16

To víčko pokud by bylo stejné z motoru C20NE tak jedno použité ale dobré možná i s palcem někde doma určitě najdu.

2011-05-27 08:52:54

jestli budeš tak hodnej tak ti budu vděčnej. mam motor C20NE. kolik za to budeš chtít? moc děkuji

2011-05-27 08:55:24

kabely ještě vyzkoušim . moc děkuji za rady

2011-05-27 09:36:29

No to si nevíš rady docela brzo. Prvně bych zkontoloval zad hází jiskru , ,( zda je problem v elektrice ). Co vstřik , vstřikuje palivo ( případně prohodit vstřik ) , kontakty na vstřiku , případně palivová lišta.

Co vyblikání chyby ECU , MIL Svítí/bliká ?

2011-05-27 11:59:03

vstřiky ok, ECU ok bez závady, svíčky nové + jsem je raději odvezl do zkušebny jestli házejí jiskru i pod tlakem. dnes ještě vyzkoušim kabely. prohodit. už se stim peru opravdu dlouho jinak bych sem nepsal. opel je pro mne záhadou hlavolamu. v pondělí jedu změřit tlaky na válcích a tlak paliva (zase vstřiky jdou). Tak uvidim a dám vjedět.

2011-05-27 13:53:58

Jediný co na C20NE zlobylo , bylo spínaní čerpadla. Spína ho ECU "-" pólem přez relé , výměna ecu mě osobně nepomohla. problém byl vyřešen trvalým ukostřením rele spínaní pal. čerpadla.

Tak možna ti to nějak špatně spíná a máš nedostatečnšj tlak paliva. Zkus ukostřit to relé.

2011-05-27 19:00:09

palivové čerpadlo je vedeno na přímo.

2011-05-27 19:02:59

tento kabel mi tam nechal automechanik po radoby opravě. nevim od kud je může mi někdo poradit? je možnost třeba že to je tim. Jinak babely jsem vyskoušel a těmi to není.

2011-05-27 19:03:40

vyzkoušel jsem kabely od svíček abych byl přesný.

2011-06-17 07:29:48

zdarec chlapi mám dotaz. jelikož mám calbru 2.0 V8 a ta neplní ani ECO1 takže má emisní normi asi jako traktor, musím tam mít teda katalizátor...? budu si dělat noví vífuk a chtěl bych mít jenom rezonátor a koncov tlumič. jen aby novčoval na STK... ale tak když to neplní žádnou normu ECO tak co tam dělá že... dík za radu

bad64  
2011-06-17 11:22:23

Podívej se do velkého techničáku a pokud ho máš zapsaný tak tam musí být.Jelikož bys neprošel Emise a ani STK

bad64  
2011-06-17 11:24:36

A jestli máš motor z označením C20NE tak tam to je prímo v 1ním písmenu C=catalisátor

2011-07-16 20:59:10

zdarec. dnes sem řešil kuriozní problém s C20NE... nejdřív pokuckával a pak chcíp uplně a už nešel nahodit... po dlouhé rozborce jsem došel na prasklou hadici na přívodu benzínu do čerpadla kama si to nasávalo vzduch... prdel byla když sem hadičku zařízl za prasklinou a nasadil na čerpadlo, v domnění že auto pojede sem se mílil... znova to nic netlačilo a bublal vzduch z lišty.. hadička je prasklá ještě hned u názdže,tekže sem musem zhodit nádrž a víte jaká je o prča povolit šroubky po 20letech... všecky sem urval..! dořiti..! zítra to budu léči o bude mor...

jirkounek, 2011-05-26 08:30:57 napsal:

Ahoj kluci jedná se o Calibru 2.0 C20XE 1991. Problém spočívá v tom, že nastartuji na 3 válce při pomalém zvišování otáček se motor chová v normě však na tři válce. při standartním přidáním plynu se motor začne dusit prostě se nerozjedu.

udělané svíčky kabely paliv. filtr. Každá rada placená zlatem .. .. .. .. ..

2013-07-31 18:42:20

ahojky všem.Jdu sem pro radu,už nevím co s cali,přesně jak je titulek.Jezdila a ted už dva měsíce je uplně hluchá.Koupil jsem nový benz.filtr,pročistil hadice,nový odkalovač,rozdělovač z druhého auta,druhý tlakový ventil,druhé relátka a auto je stále mrtvé,už nevím co.díky za radu

bad64  
2013-07-31 20:23:51

omíg: A nemáš tam náhodou imobilizer a nevypadla ti destička z klíčku?Pokud točí a nechytne dává ti čerpadlo benzín?Co rozdělovaš,kabely,svíčky?Co jsi kontroloval a co auto dělá a nedělá napsal jsi toho dost málo.Míla


Odpovědět

1  2