Fórum - Téma


Netopí mi Vectra-trochu jinak....


Fórum Vectra B Netopí mi Vectra-trochu jinak....

Informace o modelu: Opel Vectra B



2009-12-22 17:07:32

Čaute opeláci, mám docela problém s topením v autě....

Nastartuji, cca po 2 minutách se mi ohřeje radiátor(mám to rozebrané,takže mám k němu přístup), pustím ventilátor a paráda, krásně mi to topí, ani na radiátoru neudržím ruku...ale bohužel v okamžiku kdy temostat spustí 2. okruh přes chladič(pravděpodobně v tu dobu) mi to přestane topit a už se to neohřeje.Auto se nepřehřívá, jen v případě když dlouho stojím na volnoběh tak po cca 10 minutách mi při asi 95°C sepne sahara....teplota klesne na nějakejch 85°C a sahara vypne....ale bohužel topení nic....Mám nový termostat ale prd platný, měl jsem odpojené přívodní hadice k topení a protáhl jsem topení tlakem vody z obou stran, ale nic nepomohlo...

Jinak mám OV 2.0 i kat 5dv hatchbak, v manuále o tom nic nepíší a v žádném vlákně jsem nic nenašel...

Díky za každou radu, protože jakákoliv rada mi příjde k duhu....

2009-12-22 18:46:48

A když otevře termostat,tak máš všechny hadice horké,i přívodní do radiátoru? Máš naplno otevřený kohout od topení(nezůstává přivřený)?

2009-12-22 18:50:11

kohout mi víc otevřít už nejde, přívodní hadice do radiátoru je horká, ale nic víc....

2009-12-22 19:28:33

A odvodní hadice z radiatoru je na tom jak? jde o to,jestli Ti pořádně koluje voda,řekl bych že když otevře termostat,tak není dostatečný tlak a proto to netopí.Co předcházelo tomu,kdy to přestalo topit?

2009-12-22 19:31:50

to si myslím taky že není dostatečný tlak.Ta druhá je chladná...napadlo mne že by to mohlo být vodní pumpou(čerpadlem), ale zas si myslím, že kdyby to bylo tím,tak by byl problém uchladit motor ne?

2009-12-22 19:39:47

Tak je možné,že je přicpaný kohout topení,nebo zarostlý těleso topení. pokud jsi to propláchl jen vodou,tak to moc nepomůže.

2009-12-22 19:50:11

Ale vždyť to při uzavřeným obvodu topí jako kráva....

2009-12-22 20:12:49

myslím že to je možné,je to menší obvod a čerpadlo nemá tolik práce,jako když to otevře i přes termostat. Máš pořádně ovzdušnenej celej okruh? Nepředpokládám že jsi třeba nedopatřením prohodil hadice u topení.

2009-12-22 20:13:11

když otevřeš nádobku měla by z přepadový hadičky při puštěným motoru jít voda pokud ne mohla by to bejt ta pumpa.ještě mi napadá když po jízdě opatrně otvíráš nádobku syčí to?jestli neni v háji víčko - nedrží tlak

2009-12-22 20:56:32

hadice jsem nechal tak jak byly...od motoru do přívodu topení a od spodní hadice chladiče k vývodu topení.Jinak to teda nejspíš bude pumpou, jelikož mi to v nádobce necyrkuluje(z přepadové hadičky nic neteče, ale nejde mi do hlavy, že kdyby to bylo pumpou, tak že by se nepřehříval motor...Odvzdušněný to snad mám, ale bohužel nepoznám to...

2009-12-22 21:04:26

skus ještě přidávat plyn jestlo to z přepadu poteče a v kolika asi otáčkách. tim že to teče se to vlastně furt odvzdušnuje.vono to třeba cirkuluje leč málo muže bejt očesaná náká lopatka.a v této zimě to stíhá chladit

2009-12-22 21:08:21

plyn jsem měl přidanej cca 15 minut při cca 3000 otáčkách, snad je to odvzdušněný...jinak pumpu asi zjistím je nvyndáním co?

2009-12-22 21:17:45

myslel sem jestli ti to při tom plynu teče z přepadu

2009-12-22 21:18:44

vyzkoušeno a neteče

2009-12-22 23:21:07

tak pumpa ven a výměna já ji na svý VB též měnil doporučuju vzít SKF, FEBI mi vydržela měsíc.

2009-12-23 10:26:31

takže je to pumpou myslíš?

2009-12-23 11:21:05

pokud přidáš plyn a z přepadu ti nic neteče tak to bud je nekde ucpaný,zamrzlý pokud bys měl slabej fridex ale spíš bude v haji ta pumpa zjistíš to pouze rozebráním


Odpovědět