Fórum - Téma


Netáhne, chyba elektroniky


Fórum Vectra C Netáhne, chyba elektroniky

Informace o modelu: Opel Vectra C

Diskuze o vozidlu

2006 Vectra C 1.9

29 diskuzí

Výkon motoru 110 kW (150 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 900 ccm (116 cui), 4-válec, Řadový, Z19DTH.



2016-02-06 18:26:13

Ahoj všem, VeCe 1.9 Z19DTH, rozsvítila se mi kontrolka elektroniky a přestala táhnout ani rozjezd na 1ku není nic moc, do otáček se spojkou se dostane dobře, ale netáhne, nejde ani tempomat spustit. necuká, nekouří a palubní PC ukazuje aktuální spotřebu při rozjezdu 14L a to běžně se dostane na 25,. Palivový filtr - bez vody. neví někdo co by to mohlo být? než půjdu na PC do oplu.díky

bad64  
2016-02-06 18:32:35

jakubjakub: Padlo ti to do nouzového režimu chce to diagnostiku jlikož to může dělat spousta věcí.

2016-02-06 18:55:42

bad64: a neznáš někoho s (dobrou) diagnostikou okolí příbram, praha..... do jíloviště do oplu se mi moc nechce, chtěj za diag a zjištění závady1200.

bad64  
2016-02-06 19:17:59

jakubjakub: Tak to ti neporadím ale dej dotaz do Forum

2016-02-06 20:02:51

Diagnostiku mám op-com,ale musel bys dojet ke mě na Moravu.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-02-07 10:34:48

jakubjakub: Ahoj, tady se opravdu bez diagnostiky nepohneš. Je zbytečné podle odhadů měnit díly....

Ale mohl by jsi udělat jednu věc. Auto umí chybové kódy zobrazit samo. Stačí nasednout, sešlápnout pedál plynu až k podlaze a zapnout zapalování. Chvilku počkej a pedál drž stále na podlaze, místo počítadla najetých km se začnou střídavě objevovat chybová hlášení vyvolaná z registru závad všech jednotek vozidla a to ve formátu ECNxxxxxx....

Až si je zapíšeš, dej je sem do vlákna, zkusím k jednotlivým kódům napsat o co jde...

2016-02-07 11:05:08

kopejda: díky,ale žádné chybové kody dle tvého návodu,mi to nevyhazuje. v pondělí jedu na diag do oplu, tak když tak dám vědět co tam našli.

2016-02-07 17:13:06

Zkusil bych se podívat na klapku co je v sání (Throttle actuator). V létě ve vedrech mi tempomat začal chodil jak se mu zachtělo. Vysledoval jsem, že po vypnutí motoru a opětovném nastartování bylo vše OK. Mezitím jsem si pořídil Op com.Teď v zimě mi to udělalo jednou, tak jsem auto hned napíchl na PC a vypsalo mi to chybu P1125-61 Throttle actuator malfunction. Po vygůglení se ukázala právě výše zmíněná klapka. Další věc co jsem ještě vysledoval je, že při této chybě při vypínání motoru se celý motor hrozně zatřese a vydává prapodivné zvuky. Jakmile je klapka funkční, zdechnutí motoru je hladké.

2016-02-07 19:31:32

kubik031: uvidíme po diag, ale díky. když to hodí do nouzového chodu, tak to jede tak na 25 procent, vypnu motor, kontrolka nesvítí a výkon je tak na 75 procentech. při stoupání v běžném provozu se rosvítí kontrolka spadne to do nouzáku a jede na25 procent a nejde ani tempomat.když to zas zhasnu tak zas je vše ok na pár km. mám tušení na žhavičky a nebo váhu, jelikož po chladném ránu byl výkon takřka 50 procentní než se to ohřálo.

2016-02-08 19:15:54

tak dnešní jízda na diag byla krutá a ani jsem nedojel, nakonec mě odtáhly našla problém v DPF filtru, ucpanej jak prase, může za to prý olej. chtěly mě dát novej za 28 litrů, tak jsem si pro auto dojel, odvezl do servisu a tam jsme ho profoukly autogenem, jako zastarej dobrejch časů. uvidíme až ho vrátim zpet.

2016-02-08 19:24:52

jakubjakub:Ahoj, nevím jestli to byl dobrý nápad s tím autogenem, někdo z kolegů dal video jak se čistí profesionálně.

Venca49  
Václav
2016-02-08 19:25:01

jakubjakub: Druh oleje na to má také vliv,musí být určený pro tento motor.Bylo tady na fóru toho napsáno mraky.Největší problém bude neprovedená regenerace DPF,nebo neustále přerušovaná tj.nedokončená.


Odpovědět