Fórum - Téma


Nestartuje


Fórum Omega B Nestartuje

Manuály  |  Inzerce  |  Model Opel Omega B  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

1999 Omega B 2.5 V6

147 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 500 ccm (153 cui), 6-válec, Vidlicový.


1  2

2017-05-19 08:51:33

Zdar kluci.Vracím se k problému,který jsme tu již řešily.Jelikož jsem měl spousty práce,tak jsem auto odstavil.Včera jsme se s kamarádem do toho pustily.Zjistil jsem následující: PC mi hlásí pouze čidlo kliky.Objednal jsem nové a vyměnil.Ale přišlo mi,že je jiné,jelikož kolík ke spojení je drobet jiný a lze jej zapojit oběma směry.Každopádně při startování se mi nespustí čerpadlo a ani neháže jiskru.Svíčky a kabely jsou nové.Koupil jsem ještě jednu na díly se stejným motorem,který jede.Nějaký návrh,kde bych měl začít?

2017-05-19 09:28:09

OP Com má tlačítko inmobiliser ,, Active/Inactive´´ - vypni inmob.

Stáhni live data a někam je sem ulož.

Čidlo kliky bylo původně cívka a stínění, novější motory mají Hall sondu (+,gnd,signál) nezáměnné.

Relé fialové na pozici 10,20 je čerpadlo, a ECU +vstřiky.

Obě se musí zapnout s klíčkem i bez nastartování. To vše je bez pojistek.

IMO - je spárovaný ECU s klíčkem?

2017-05-19 09:35:00

mystic1116: Ahoj jestli chceš můžu ti poslat odkaz na internetový obchod odkud beru díly. Je to ráj pro Omegy co se týče startu mně stačilo všechno vyčistit protože ta moje krasavice byla po dědouškovi a dobrých 5 let stála. Až na pár problémů které jsem zde řešil s čerpadle. Ve výsledku všechno byly banality které měly jednoduché řešení

2017-05-19 09:39:38

Imo je spárováno s klíčem,ale zkusím jej vypnout.Live data mi kamarádovo diagnostika nedá.Má diagnostiku od delphy.Zkusím pak tedy ještě vyměnit z funkčního motoru čidlo kliky a rele.Dám vědět,jak to vypadá.Děkuji.

2017-05-19 09:41:58

Jakub91 Jop,pošli mi prosím odkaz.Omrknu to.Předemnou jí mělo hodně lidí,ale předposlední majitel byl mladej kluk,kterej se o ní dobře staral.Ale pak jí půl roku mělo prase...

2017-05-19 09:56:25

Obě relé musí po zapnutí klíčku naskočit, při nenastartování se relé čerpadla vypne za cca 7sec.

Čerpadlo je slyšet bzt-sss. Relé čerpadla je dle schématu až za prvním relé, obě relé spíná ECU.

Nesmí se to zkoušet 12V z baterky - vypálí se ECU!

2017-05-19 10:24:07

mystic1116: https://www.autokseft.cz/Nahradni-dily/OPEL-84 tady máš odkaz já když něco hledám tak jedině tam popřípadě když už opravdu něco tak autokelly ale tady na tomto je to fajn to víš hold někdo je prasil.... ten kdo má Omču tak to už je spíš srdeční záležitost jako pro mě

2017-05-19 10:26:06

Jelen : zkusím ta relé prohodit z funkčního auta a dám vědět.Ještě mě napadlo,jestli mi nemohla odejít ecu.

2017-05-19 10:29:57

A ještě jedna věc, jak píše Jelen o čerpadle tak mě tehdy odešlo a jak Jelen psal zabouchat na dekl od nadrže v kufru pod kobercem a když ani to nepomůže tak čerpadlo vyměnit komplet ale taky se na drátky podívat od konektoru já měl to štěstí že to bylo jen čerpadlo ale pozor na jednu věc musel jsem koupit i s plastovým košem ve kterém bylo už usazeno a to i s filtrem protože solo čerpadýlko se mi v puvodním koši jen tak válelo a nebylo mi to moc po chuti

2017-05-22 11:24:01

Kluci,kdyz vyměnim řídící jednotku,musím vyměnit i imobilizer?

2017-05-22 11:52:49

mystic1116: Ano, ECU + čtecí kroužek u spínačky + čip v klíči.

2017-05-22 21:22:41

Tak pánové,potřebuji rady.Mám vyměněny všechny rele a pojistky.Vyměněna řídící jednotka i imo a nestartovala.Vyměnil jsem čidlo kliky a chytla,ale běžela nepravidelně a flusala zpět do sání.Tak jsem z pojízdné vyndal i cívku a kabely a opět ani neškytne.Nějaké rady?

Benzín do motoru jde a jisry dává.

2017-05-22 21:54:33

mystic1116: Mno, kdyby do motoru šel benzín a (všechny) svíčky dávaly jiskru, měl by motor krásně sametově běžet... Předpokládám, že "benzín do motoru jde" znamená, že po odšroubování přívodního potrubí od vstřikovací lišty z něj stříká benzín, ano...? Vstřiky ale nemusí z nějakého důvodu správně anebo vůbec otevírat (takhle je tomu, je-li vadné čidlo kliky)... Kdyžs kontroloval jiskru na svíčkách, byly suché nebo mokré...? A kontrolovals všechny...?

2017-05-22 22:14:48

Ano,k palivové liště palivo jde.Svíčky jsem nevyndaval,měl jsem jinou,tak přes tu jsem to zkoušel.Čídlo kliky jsem dával z funkčního motoru,a právě že to běželo nepravidelně.A po výměně cívky a kabelů z toho funkčního motoru druhý ani neškytne.A jen poznatek,přišlo mi,že se mi na čidlo kliky nalepyly nějaké železné špony.Zítra ho zas sundam a zkontroluji.

2017-05-22 22:32:00

mystic1116: Tipuju, že svíčky budou suché jako trn...

2017-05-23 06:42:51

Kontrola vstřiků, konektor je nad zapal. modulem, proměřit. Na pinu G se musí objevit 12V po zap. klíčku. Ostatní piny spojuje ECU na kostru. Na okruh paliva dej přes Tkus manometr (čerpadlo natlakuje a vypne). Na piny ( směr ke vstřikům) např AG, BG - FG dej 12 V , vstřik se otevře a tlak pomalu poklesává. Na směr do ECU nic nepřipojuj!! Vadný vstřik se na diagnostice nijak neprojeví

CKP proměř, jsou dva druhy 1. cívka jako na obrázku, 2 Hallova sonda, oboje na 3 piny ale nezáměnné.

Na diagno. se projevuje jako RPM, nepřítomnost se opět nikam nezapisuje.

Zkontroluj zapojení zapalování

2017-05-26 19:29:08

Zdar chlapy.Tak dobrá správa,už jede.Bylo to čídlem kliky.Použil jsem čidlo z funkčního motoru a konečně naskočil.Ale mám teď jiný problém.Nevíte náhodou,jak mají být zapojené všechny přetlakové hadičky?Zapojil jsem co šlo a jak jsem si to pamatoval.Ale nejsem si jistý,zda to mám správně a rád bych si to ověřil.Na druhém motoru byly už odpojeny a tak nemám s čím srovnávat.Děkuji předem.

2017-05-27 06:19:13

Najdi zde ,,x25xe podtlakový system´´

2017-05-27 08:48:46

Promiň Jelene,ale v tom se vážně nevyznám.Neměl by někdo stejný motor a mohl mi to nafotit?Hlavně ty u sání.

vlastta  
vlastimil
2017-05-27 11:19:56

mystic1116: no, uprimne - pokud se nevyznas v planku, toz to dej nekomu kdo se vyzna.foto bude mit stejny vysledek - nevyznas se


Odpovědět

1  2