Fórum - Téma


nestartuje


Fórum Astra G nestartuje

Informace o modelu: Opel Astra G


1  2  3

2015-11-25 22:05:44

venca49: mám dotaz kde se nachází to druhé čidlo (jednodrátové) díky :)

Venca49  
Václav
2015-11-25 22:45:14

opelmk: Jenom,kdybys měl doplněn typ motoru v profilu.Čidlo bývá na sacím potrubí za rozvodama.

2015-11-25 22:59:33

doplňuji: typ motoru je X16SZR díky :)

2015-11-26 04:51:54

Heled kolik ti to žere???

2015-11-26 09:34:11

xbennyx666: celkem dost kolem 7-8 litrů

2015-11-26 09:46:25

Já průměr město/mimo město???mne to bere cestou do práce 9,4l,je to cca 11km.ale teď je zima,uvidím v létě...

2015-11-26 10:06:07

xbennyx666: ve městě mám cca 9-10l a mimo město tak 7-8l jak kdy podle toho jak mám těžkou nohu na plynu :) ale i tak se mi to zdá docela dost

2015-11-26 11:05:48

opelmk: Aspoň vím ze mi to dlabe stejne,ale na to jak je to líný 😆 to žere jak tank 😆

2015-11-26 11:22:13

xbeny : jenže OpelMk-ovi to žere 8-9 / 100km zatímco tobě to sežere za 11km

2015-11-26 11:26:59

ještě mě napadá jedna věc , jestli se nepletu tak je tam regulátor paliva pružinový s dovírací klapkou a před ním je v přírubě vstřikovací ventil že ? Může bejt spatný těsnění kolem toho vstřikovače a pak by palivo nekontrolovaně protejkalo kolem vstřikovače přímo do sání. To by i odpovídalo té enormní spotřebě . Jednou sem měl něco podobného na kadetu.

2015-11-26 18:34:00

breathlless: On psal ze město 9-10 a mimo město 7-8...to mne taky...ve městě najedu 100 kilaku a žere mi to tak jak jsem napsal...ale s tím těsněním by mne to zajímalo.v lete sem jezdil za 10l,ale to jsem mel v řiti ridici jednotku.mam ji zhruba 14 dni.a teď je zima a žere to 9,4 město.mam opravovanej motor,byl úplně mrtvej...

2015-11-29 13:30:52

Zeptám se. Známému zas v zimě nažhaví a chytne. Ale problém nastane jak je teplo. Chytne až třeba na potřetí... Co by to mohlo být? Dík za odpověď

2015-11-29 14:05:12

simór: může bejt v háji čidlo teploty

2015-11-29 14:09:27

Mechanik mu řekl že by to mohlo být i čerpadlo

2015-11-29 14:55:52

simór: "I čerpadlo" to být může taky. Nevím, o jaké čerpadlo a o jaký vůz se jedná, ale kupř. některé starší (ne commonrail) Omegy B 2.5TD mívaly taky problém s teplými starty, muselo se dlouho točit starterem, než motor naskočil. V takových případech se doporučoval vcelku jednoduchý "test" - jestliže horký motor nechtěl naskočit, stačilo polít (ochladit) vstřikovací čerpadlo studenou vodou třeba z PETky. Pokud při následném pokusu motor lehce nastartoval, byly příčinou čerpadlo.

2015-11-29 15:24:38

Jedná se o Astru Caravan 2.0 DTI. Děkuju

2015-11-29 16:11:58

simór: Tohle, myslím, common rail není, tož bych to zkusil, jak jsem psal výše...

2015-11-29 19:51:07

Ano, ano. Je to chytrý nápad

2015-11-29 19:54:02

simór: Jako že jste už zkusili polít čerpadlo a motor pak hned nastartoval...?

2015-11-29 20:18:16

Ne, ne. Ještě jsem mu to neřekla, ale myslela jsem to tak, že je to dobrý nápad a zkusí se to-snad.


Odpovědět

1  2  3