Fórum - Téma


Nepatří to sem ale zeptám se?


Fórum Pokec všeobecný Nepatří to sem ale zeptám se?




2011-02-18 19:33:25

Manželce odešlo servo na pežotu 106 1.5D nové stojí nekřesťanské peníze,poradíte co byste udělali z tímto problémem.A třeba to sem patří sebrala mě opla a já nemám s čím jezdit.

2011-02-18 19:39:10

co odešlo? servo čeradlo ? hřeben řízení??

2011-02-18 19:46:32

Servo pumpa,přidřelo se ložisko a netočí se,mám ho na stole a nevím si rady všude chtějí kolem 4tis a opravu jsem nikde nesehnal.A hlavně ty dodací lhůty katastrofa.Vrakokoviště jsem obvolal všechny,ve středních čechách ho nikde nemaj jsem v háji ani Sluštice ho nemaj!

bad64  
2011-02-18 20:18:15

http://www.iautodily.cz/s...cerpadlo-nd100001665.html sice je to Hrtadec Králove nebo přeně kousek od HK ale maji ho.

bad64  
2011-02-18 20:28:56

Tak ted se tam ojevilo PRODANO no neni to smula?_

2011-02-18 22:04:02

Co takhle rozebrat a vyměnit ložisko a gufero??

2011-02-19 10:00:48

Rozebrat si myslím není problém ale sehnat nato ty díly,mám to pech když se daři tak se.To kolo se prostě netočí dávám foto.

daří.http://img340.imageshack.us/i/obrzek1.gif/

2011-02-19 10:27:55

http://www.pmnd.wbs.cz/PEUGEOT143.html

2011-02-19 10:38:07

Tam jsem volal ale domluva špatná proč?http://pmnd.wbs.cz/PEUGEOT143.html?vyhledavani=106 1.5d&vsude=1&list=

Prý pasuje na všechny tyto auta a to je ten problém soused má citroen zx 1.8i,čerpadlo stejné ale má jinej průměr toho kola,je větší a když mě ho pošlou tak se mě tam nevejde.Nechtěli tam ten problém pochopit že prý je to stejné ale neni.Jinak dodací lhůta 14dní plus 3 dny PPl.

Jina děkuju všem za nápady a rady vážím si toho.

2011-02-19 11:03:07

http://autodily.vojkov.cz/peugeot.html http://www.autovrakoviste...eot.cz/peugeot-106-1-5-d/

2011-02-19 11:16:58

Tam jsem volal nemaj taky jsem volal Mratín,Jesenice,Dolní Břežany a Benešov,nikde nemaj mají jen el.čerpadla a ty jsou od r v.2000 a vejš ta naše 106 je 98.Člověk by řekl že toho bude hafo a ono nic jsem s toho docela otravenej,na oplíka je všechno.

2011-02-19 11:38:36

Tak zbývá jen to co už tady radil Hansdob zkusit ho rozdělat,pokud pujde a opravit.Dělal jsem jednou na moji VeA nebo jsem se pokoušel ale nešlo to rozdělat bylo to vše zalysovaný tak jsem shaněl v Nemecku na autohausu jiné,Držím palce aby to šlo rozdělat a upravit.

2012-02-18 23:47:26

Ahoj Oplaci, mám malý/velký problém s Vectrou C a nevím si rady, jestli se někomu nestalo něco podobného, mám diesla 2litr a co se mi děje, v podstatě jen na dálnici, když to jen tak lehtám třeba ve 120 a do mírného stoupání mi najednou spadne do ůspornýho režimu, vypne turbo a na přístrojovce se objeví žlutá kontrolka motoru, sice jede dál, ale nemá výkon...zkusil jsem vše vyčistit, i známej má servis a nevíme si s tim rady...případně díky za info nebo za tip co udělat...díky, pavel

2012-02-19 21:42:23

Tak to je na 50% vyhráno...pokud Ti blikne kontrola motoru ,tak se zapsala chyba do paměti závad....Zajet na diagnostiku a uvidíš..

2012-02-26 23:57:44

dík za odpověd, to už jsem samo absolvoval i na více místech a nikdo si neví rady, ta nic neukáže bohužel, bude nejspíš něco s tlakem a turbo to asi vyhodnotí, jako kdyby se mohlo zničit, tak přepne do úspornýho, rozsvítí se kontrolka a auto jede v úsporným režimu nebo taky může bejt v kyblu náky čidlo...no budu svůj boj bojovat dal

2012-02-27 07:42:21

Nemá náhodou Vectra C už turbo s naklápěním lopatek? u VW se to celkem často stává,že se lopatky přidírají a potom se zvedá tlak a jak píšeš,zasáhne jednotka...ale to by mělo napsat závadu...Něco jako překročen max plnící tlak...

2012-03-05 23:38:44

Zdarec sice jsem tu náhodou žena má problém s merivou, ale ten problém co je tady napsaná na vectru C 2l nafta se mi stala u mýho mondea 2.0TDCI. budu předpokládat že je to taky common-rail myslím že opel to značí DTI nebo tak nějak. Tak u mondea znamená zlutá kontrolka motoru že byly zjištěný špatný emise navíc když spadne mondeo do nouzovýho řežimu tak bliká kontrolka žhavení, ale to asi není pravidlo u všech značek. Mě psala diagnostika přiliš nízký tlak paliva, ale byla to pěkná blbost nakonec to byl snímač otáček vačkové hřídele. Důvod této chyby byl udajně kůly tomu že jednotka podle snímače vačky pozná polohu prvního válce a když stratí signál nastavý vstřikovanou dávku na nulu. Nicméně u jakýkoliv nafty (common-rail) bych šel nejprve po pal. filtru to by byla chyba na diagnostice stejná. Jinak co se týče turba mě naklápění lopatek řídí elektronika a co jsem slyšel na podtlakově řízený turba u VW tak tam není problém že při závadě v lepsím případě bouchne hadice. Dneska je to problém samý čidlo a euro a ho*** - zlatý starý káry


Odpovědět