Fórum - Téma


Nelze nastartovat


Fórum Corsa B Nelze nastartovat

Informace o modelu: Opel Corsa B



2014-07-23 21:44:52

Prosím nesetkal jste se někdo s problémem že mi nejde do zapalovací listi proud a cvaka mi relátko u spolujezdce jedno je dobre a druhé cvaká

Zkoušel jsem vyměnit to čidlo klikovky tedy pokud to je to co je před čidlem teploty a nic stale cvaká

Děkuji

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-07-23 23:03:00

slavekvrah: Čidlo klikovky je zezadu na motoru lehce vlevo nad startérem...........Někde se to tu již řešilo, tak hledej, dával jsem tam fotky.....

2014-07-24 08:58:14

slavekvrah: Nazdar, já bych zkusil vyšroubovat jednu svíčku po několikerém otočení startérem a pokud je suchá, tak bych vyměnil čidlo teploty vlevo nad řemenicí vačky. Je z boku vedle ventilového víka. Má 2 kontakty a plastovou zásuvku , buď bílou nebo světlemodrou a stojí do 300,- Kč. Zásuvka je oválná. Vyšroubuješ ji 19 ctkou klíčem, vyměníš bez vypouštění chladící směsi. když máš hned po ruce čidlo nové. Tohle čidlo ovlivňuje sycení při startování. Závady: buď nenastartuješ vůbec, nebo nastartuješ a kolísají otáčky volnoběhu a rozjedeš se až po zahřátí motoru, jinak auto poskakuje. tzn. musíš chvíli počkat až se motor trošku ohřeje, krokový motorek začne dávat benzín. Vše je to propojeno s řídící jednotkou.

2014-07-24 10:30:21

badislav: cožeto dělá krokový motorek ? Kolego , doplň si vzdělání !

PS: čidlo měnit netřeba , stačí napojit na diagnostiku

Add2 : proud do zapalovací lišty by měl jít stále (přez relé) , impulzi pro jednotlivé svíčky dává ŘJ motoru.

Čidlo kliky má vliv na vstřiky , nikoli na svíčky...

2014-07-24 12:04:02

breathlless: a co to čidlo teploty může to být v tahu?

2014-07-24 12:06:51

Může a nemusí , to se musí změřit , nebo zkusit diagnostikou.

Ale rozhodně nemůže mít vliv na to že ti nejde napětí na zapalovací lištu.

2014-07-24 12:24:18

breathlless: hledal jsem všude kde se dá kde je cidlo klikovky a vymenil jsem omylem čidlo vačky ten sem našel vedle váhy vzduchu u té tenké lišty takový valeček od oleje a pak jsem si dal tu práci a demontoval jsem cidlo klepání a stratil sřoubek od něj to je peh

2014-07-24 12:25:56

breathlless: jinak to rele by se melo sepnout a zustak seple a ne cvakat boha jeho to bude bud ptákovina a nebo nová ŘJ

2014-07-24 14:09:54

No jelikož nemám schéma , nemohu ti nějak solidně poradit co hledat (často relátka zlobí když je vychozená spínačka). Osobně bych zkusil zmíněné relé zapojit natvrdo na napájení z baterky ( jeho cívku tedy) aby zůstalo seplé a mohla se vyloučit chyba něčeho jiného.

To čidlo klepání je na bloku , to tam musíš dát , podle něho se štěluje předstih !

Čidlo kliky bude někde dole na vaně u řemenice.

Čidlo vačky je samozřejmě nahoře na vačkových kolech.

Pokud zapojíš to relé a nastartuje to máš vyhráno. Pak zjistit který pól na tom relátku nejde (zlobí) , zda +12V nebo kostra.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-07-24 15:06:59

breathlless: Schema je zde: http://www.vectra16v.com/slp/slp_corsa_b_mj94.pdf

2014-07-24 20:28:58

Tak kolegové vyřešeno a řeknu vám že bych se nejraději za to ožral dal jsem celý motor dohromady a už byl smířen že je k.o a jak jsem dával plasty ke spolujezdci tak mi spadl šroub k plynovému pedálu a našel jsem tak konektor co vede od relé až do motoru dostal ránu z milosti zaklepal jsem stím a auto naskočilo zkoušel jsem to vícekrát a šlape jako hodinky

Pánové děkuji za typy a snad se mi to už nestane a pokud ano tak to bude to první po čem půjdu


Odpovědět